Bull1958 414 Skrevet 7. December, 2022 (edited) tja så fik jeg lige en tur med Alma hun er petit og en rigtig dame meget diskret sted har besøgt hende en del gange gennem de sidste år nu er hun i esbjerg N hun er en af mine favorit GP https://annoncelight.dk/showad/229360 Redigeret 7. December, 2022 af Bull1958 Fejl 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaBordel 6 Skrevet 7. December, 2022 Tilbyder hun anal eller gfe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 7. December, 2022 DaBordel skrev, for 43 minutter siden: Tilbyder hun anal eller gfe? Hun tilbyder også anal skriv til hende så svarer hun dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 8. December, 2022 (edited) Har lige været ude til en gang superfransk. Absolut ikke pengene værd. Dårlig teknik, og hun skulle bare have det overstået. Redigeret 8. December, 2022 af Esbjerghanhund Stavning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grindstedfyr 1 Skrevet 8. December, 2022 Esbjerghanhund skrev, for 29 minutter siden: Har lige været ude til en gang superfransk. Absolut ikke pengene værd. Dårlig teknik, og hun skulle bare have det overstået. Bull1958 skrev, for 16 timer siden: Hun tilbyder også anal skriv til hende så svarer hun dig Bull1958 skrev, for 16 timer siden: Hun tilbyder også anal skriv til hende så svarer hun dig Det er så ikke tilfældet,skrev til hende i sidste uge uden svar.Men nyt sted nu så måske du styrer det, siden du er så sikker på hun svarer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 50 Skrevet 8. December, 2022 Besøgte hende sidste år og kommer ikke i gen meget lidt indlevelse og skulle bare overstås gik før tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Linden 17 Skrevet 8. December, 2022 Det er ikke min oplevelse af hende. Men spurgte nu heller ikk om græsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. December, 2022 (edited) Vi kan jo ikke være alle lige heldige men vil også sige ens opførels har jo meget at sige kan kun sige jeg kun haft gode oplevelser med hende men opfører man sig ikke ordentlig så påvirker det sikkert pigen Også er det allerede mislykkes Redigeret 8. December, 2022 af Bull1958 Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grindstedfyr 1 Skrevet 16. December, 2022 Bull1958 skrev, den 8.12.2022 at 16:37: Vi kan jo ikke være alle lige heldige men vil også sige ens opførels har jo meget at sige kan kun sige jeg kun haft gode oplevelser med hende men opfører man sig ikke ordentlig så påvirker det sikkert pigen Også er det allerede mislykkes Så må det jo være din opførsel det er galt med når du har en dårlig anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 16. December, 2022 Grindstedfyr skrev, for 5 timer siden: Så må det jo være din opførsel det er galt med når du har en dårlig anmeldelse. Har du ikke citeret en forkert? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 16. December, 2022 Jeg har også besøgt Alma og havde en rigtig god GFE oplevelse med hende. Meget indlevende og varm kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. December, 2022 Bull1958 skrev, den 8.12.2022 at 16:37: Vi kan jo ikke være alle lige heldige men vil også sige ens opførels har jo meget at sige kan kun sige jeg kun haft gode oplevelser med hende men opfører man sig ikke ordentlig så påvirker det sikkert pigen Også er det allerede mislykkes Bull, det ville klæde dig at holde dig til din anmeldelse. Al mulig snak om opførsel er mindre relevant. Det giver sgu sig selv at man behandler pigerne pænt. Så lad være med at tale ned til folk. Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grindstedfyr 1 Skrevet 18. December, 2022 Esbjerghanhund skrev, for 6 timer siden: Bull, det ville klæde dig at holde dig til din anmeldelse. Al mulig snak om opførsel er mindre relevant. Det giver sgu sig selv at man behandler pigerne pænt. Så lad være med at tale ned til folk. Tak Han kan ikke andet, Hvis det ikke lige går efter @Bull1958 mening.Det må jo så sige når han har en dårlig oplevelse må det være hans optræden det er galt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 18. December, 2022 Grindstedfyr skrev, for 5 timer siden: Han kan ikke andet, Hvis det ikke lige går efter @Bull1958 mening.Det må jo så sige når han har en dårlig oplevelse må det være hans optræden det er galt med. Nu er det ikke mig som har haft en dårlig oplevelse med Alma jeg kan kun sige jeg har fået valuta fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 19. December, 2022 Men du siger jo indirekte, at en dårlig oplevelse er pga dårlig opførsel. Det er der ingen, der får noget ud af at læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grindstedfyr 1 Skrevet 20. December, 2022 Esbjerghanhund skrev, den 19.12.2022 at 01:02: Men du siger jo indirekte, at en dårlig oplevelse er pga dårlig opførsel. Det er der ingen, der får noget ud af at læse. @Bull1958 Er det virkelig så svært for dig at svare på det du selv skriver.Du bliver ved med at gentage dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. December, 2022 Grindstedfyr skrev, den 20.12.2022 at 08:26: @Bull1958 Er det virkelig så svært for dig at svare på det du selv skriver.Du bliver ved med at gentage dig selv Øhh hvad er det du ikke forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. December, 2022 Grindstedfyr skrev, den 16.12.2022 at 11:27: Så må det jo være din opførsel det er galt med når du har en dårlig anmeldelse. Hvis du læser hvad jeg skriver så har jeg kun gode oplevelser med Alma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Linden 17 Skrevet 21. December, 2022 Hun er desværre taget hjem. Men kommer igen i det nye år men hun læser jeres sure opstød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grindstedfyr 1 Skrevet 24. December, 2022 Bull1958 skrev, den 21.12.2022 at 18:00: Hvis du læser hvad jeg skriver så har jeg kun gode oplevelser med Alma Gentage dig selv igen og igen,det forstår du om ikke andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg