Btonni 34 Skrevet 7. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/351549 Aftalte 30 minutter. Alt gik fint. Venlig og imødekommende...det var på dansk. Spurgte om hun var dansk. Ja! Kom på stedet. En korthåret dame åbner. Går ind, spøger om hun er dansk.. Spainol espana. Osv. Billeder passer slet ikke. Cirka 45år og korthåret og en 10-15 kg mere end på billeder. Gik (heldigvis igen)... 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 8. December, 2022 Btonni skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/351549 Aftalte 30 minutter. Alt gik fint. Venlig og imødekommende...det var på dansk. Spurgte om hun var dansk. Ja! Kom på stedet. En korthåret dame åbner. Går ind, spøger om hun er dansk.. Spainol espana. Osv. Billeder passer slet ikke. Cirka 45år og korthåret og en 10-15 kg mere end på billeder. Gik (heldigvis igen)... TAK siger jeg bare Btonni. Skrev til hende for en uges tid siden da hun var i Herning, og nu var hun så er kommet til min hjemby, ville jeg besøge hende. Satans klaphat af en bagmand som står bag det her svineri. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 8. December, 2022 Mærkeligt AL ikke fjerner den så... Men de efterhånden ligeglade,.! Og så gider folk ikke anmelde mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2022 Btonni skrev, for 7 minutter siden: Mærkeligt AL ikke fjerner den så... Men de efterhånden ligeglade,.! Og så gider folk ikke anmelde mere. Med hvilken begrundelse skulle AL slette annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 8. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Med hvilken begrundelse skulle AL slette annoncen? Prøv og læs. Tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2022 Btonni skrev, for 3 minutter siden: Prøv og læs. Tak. Det er jo det jeg har gjort. Hvordan skulle AL vide at fotos ikke passer osv? Tror du AL sidder og læser alt på EG? Og hvis de gjorde så ville det kræve et bevis på at fotos var falske, ikke bare et kort indlæg fra en random guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 8. December, 2022 Jeg var også forbi i dag, gik igen da hun bestemt ikke lignede billederne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 8. December, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det er jo det jeg har gjort. Hvordan skulle AL vide at fotos ikke passer osv? Tror du AL sidder og læser alt på EG? Og hvis de gjorde så ville det kræve et bevis på at fotos var falske, ikke bare et kort indlæg fra en random guy Har meldt det på AL. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 8. December, 2022 Lappen86 skrev, for 1 minut siden: Jeg var også forbi i dag, gik igen da hun bestemt ikke lignede billederne.. Stærkt.. Men så svært var det heller ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 8. December, 2022 Nej hun var ikke særlig charmerende. Plejer ellers at være nogle ordenlige piger der er på den adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. December, 2022 Det alligevel vildt nok at de skal have et link til der hvor billederne findes før de gør noget ved fake billeder.. Hvad hvis billederne er fake men ikke kan findes et eller andet sted.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Hvad hvis billederne er fake men ikke kan findes et eller andet sted.? Hvordan ved man så om de er fake ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Hvordan ved man så om de er fake ? Jeg er måske for godtroende men hvis folk har besøgt hende og fortæller det ikke er hende på billederne så der måske noget om snakken.. Jeg ved godt det selvfølgelig ville kunne misbruges af utilfredse personer og deslige men det jo nemt at fikse igen med bevis fra personen med falske billeder i form af noget lignende validering evt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: eg er måske for godtroende Lige her er du Hvis AL og lignende skulle reagere på at en mand oplyser at pigen har falske billeder, uden yderligere bevis, ville de få uendeligt travlt, og mange piger vil opleve chikane. Der er mange mennesker der ikke ligner deres fotos, piger skifter hår stil og farve i en uendelighed, nogle har jojo vægt osv. Og der er mange mænd med underlige reaktioner over at de ikke formår at få udløsning osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Lige her er du Hvis AL og lignende skulle reagere på at en mand oplyser at pigen har falske billeder, uden yderligere bevis, ville de få uendeligt travlt, og mange piger vil opleve chikane. Der er mange mennesker der ikke ligner deres fotos, piger skifter hår stil og farve i en uendelighed, nogle har jojo vægt osv. Og der er mange mænd med underlige reaktioner over at de ikke formår at få udløsning osv. Så jeg ville egentlig bare kunne bruge min venindes egne private billeder der ikke ligger på nettet og så slippe godt fra det.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: så slippe godt fra det Ja, indtil veninden opdager det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg