Sharky 136 Skrevet 8. December, 2022 Er der nogen erfaringer med kvinden her? La Bella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 8. December, 2022 Sharky skrev, for 4 timer siden: Er der nogen erfaringer med kvinden her? La Bella Har kaldt sig noget lignende Isa eller Issa eller med Z. Kan ikke helt huske det. Dig rimelige dårlige anmeldelser sidst jeg har set nogen. Især pga. noget “bedøvende” creme hun tilsyneladende smører honningkrukken med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 8. December, 2022 Du har ret - tråden er her. Jeg tog forbi tidligere i dag, og jeg ved ikke om fissen var bedøvet eller jeg var dårlig til at finde hendes gyldne spot. Men der var ingen reaktion og det hele blev lidt rutinepræget. Men flot kvinde, alder taget i betragtning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 9. December, 2022 Sharky skrev, for 23 timer siden: jeg ved ikke om fissen var bedøvet. Så poetisk sagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg