Hop til indhold
Bigjh

Leslie Aalborg...klar guldvinder..Gracias

Recommended Posts

Skixx kold dag , store it problemer hos en sur kunde og en anden aflyste møde... havde derfor spildt ca. 3 timer så humøret var helt nede...næste møde var derfor først om 2 ½ time...så var det vel kun at cheke nettet for spændende underholdning i nordens Paris..

Valget faldt på 

Leslie hot latina

total impuls handling og tænkte ja sikkert falske billeder osv osv... så var egentlig pga. humøret forberedt på at vende om hvis det ikke var en babe...

Hurtig text kommunikation og ca 35 min. efter første sms var jeg på "den gyldne plads" centralt i Aalborg. 

Jeg troede det var løgn da jeg så et super kønt ansigt sige "Hi"...OMG.... billederne er 100% ægte og i live egentlig mere eksotisk ...wow en krop ..muy guapa

I den næste knap time skete der helt vilde ting...glemte totalt at dette jo var en deal mellem mand og kvinde med cash for sex....jeg tror hun blev vildt tændt og glemte også tid og sted..(det gjorde jeg totalt også ) jeg kom fx da jeg lå over hende og efter hoppede af og lagde mig på ved siden af hende ...men næe den gik ikke ind med den igen og signal om "du tar mig lige lidt mere og hun lavede bevægelserne og ville bare mere"

top top oplevelse... hun sagde dk turen efter hedder Randers og derefter var det vist KBH...

11 tal på 10 skalaen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er slet ikke den opfattelse jeg fik efter besøg... 

et fint sted ja men så er det fine også sagt...gik op af trappen og der var ingen så gik ind på det værelse der var åbent...hun kom efter noget tid og var helt tosset hvorfor jeg bare gik ind ...

så var stemningen ligesom lagt...snakkede lidt ...hun snakker ok engelsk ... desværre gav jeg penge jeg havde fundet frem ...men tænkte også om ikke det var bedre at gå pga hendes humør...nå jeg håbede hun ville blive bedre ...

Jeg gik i bad og kom tilbage i rummet  hvor hun sad og kikkede på telefonen... 

gik til sengen og spurgte om ikke hun kunne ligge telefon ... lagde hende ned og forsøgte at skabe lidt stemning... 

hun var meget uden action så tog gummi på og ville da have lidt ud af det... 

da jeg lagde mig på hende sagde hun at min mave var for stor til at hun kunne ligge sådan ... altså hvor meget kan man dræbe en steming... jeg er ikke stor men alle har vel en lille hygge mave

det var nok så jeg lukkede alt og kunne ikke komme hurtig nok ud... 

sær størrelse som iøvrigt var svær at komme i kontakt med ... ville nu bare have håbet hun aldrig havde svaret...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...