Guest Aalborg Skrevet 6. Maj, 2014 Hvor kan man evt finde et tlf nummer til Læssøegade ? Er Gigi der endnu ? Hej. Det nye nummer til Læssøesgade 45, er 5270 5823. M.h.t. Gigi - det ved jeg ikke. Og OD retter du evt. også telefonnummeret??? Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lion52 12 Skrevet 6. August, 2014 Har besøgt stedet igen i går og det er efterhånden blevet mit foretrukne sted, bliver taget godt imod med kram og kys af Sai, en smuk thaikvinde, som jeg vil skyde til midt i 40. Rigtig god massage som bliver afsluttet med bb og efter jeg har slikket Sai til flere orgasmer slutter vi seancen med et hj. Med til oplevelsen tror jeg da også at det har stor betydning at der er en god kemi mellem parterne, jeg er selv 62, så aldersmæssigt passer vi godt sammen. Sai er absolut et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 7. August, 2014 Heyyy er der nogen der har dusket hende sai .tænkte på at tage kondom med selv ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2014århus2014 1 Skrevet 9. August, 2014 var forbi mandag i sidste uge, en ok gang massage, men ikke noget at skrive hjem om, blev tilbudt hj men ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg