Hop til indhold
Pivy

Fantastiske brasilianske Ivy på Frederiksberg

Recommended Posts

Har desværre også en del gange skrevet pr sms og ikke fået svar …

ville virkelig gerne besøge hende, måske man er så heldig at hun stadig læser med herinde …?

villr være fantastisk at være sammen med hende :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også skrive under på at Ivy er helt klart et besøg værd. Besøgte hende i en time for et par uger siden og havde et kæmpe smil på resten af dagen.

Er normalt ikke til så "fyldige" damer, men hun er virkelig et dejligt selskab på alle måder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PFP

Jeg tilslutter mig alle de flotte anmeldelser der er om Ivy♥️

Jeg besøgte hende første gang forleden. Det er bestemt ikke sidste gang jeg tager turen forbi. Selvom om jeg blev lidt presset da jeg efter at have ventet 15 min på svar, efter mit fremmøde til aftalt tid og lidt skriverier om hvilken adresse jeg skulle gå til, endelig fik lov til at komme ind i den lille hyggelige lejlighed hun har. Jeg havde et møde efter jeg skulle nå☺️

Men hold op hun er lækker. Gode former som meget flotte og berøringsvenlige bryster lækker og fyldig røv, flotte ben, pæne fødder og et meget smukt ansigt. Dertil er hun meget nem st snakke med og hun gør sit til at du får et behageligt og lækkert møde med hende. Hun var fantastisk til at jeg hurtig følte mig tilpas og sikke et vådt og dejligt kys jeg blev modtaget med. Det gik lige i banditten som hun hurtig berørte og hendes glimt i øjet var ikke til at tage fejl af da hun inden for så kort tid kunne mærke min begejstring. Resten tænker jeg er beskrevet så flot af alle jer andre så det vil jeg ikke yderligere kommentere,

Men alle jer herinde der ikke har prøvet Ivy, til jer kan jeg kun sige I er gået glip af en suveræn erotisk oplevelser. Kom afsted med jer, men husk at passe godt på hende. Hun er en juvel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...