sex6 4 Skrevet 10. December, 2022 Super sød og fræk pige har været på besøg hos hinne og hun er som på hindes billeder https://annoncelight.dk/showad/358927 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 10. December, 2022 Cords skrev, for 53 minutter siden: Hende? Ja, "hinne" & "hindes" er selvfølgelig "hende" & "hendes". Personligt synes jeg, at det er fint, at man bare skriver løs herinde - på trods af slåfejl og eventuel ordblindhed - de fleste af os forstår jo som regel betydningen alligevel.. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 10. December, 2022 Jeg har (desværre) ikke selv besøgt hende, men hun er godt anmeldt herinde. Hun har tit været i Holsted, så søg lidt rundt herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. December, 2022 Pinkman skrev, for 16 timer siden: Ja, "hinne" & "hindes" er selvfølgelig "hende" & "hendes". Personligt synes jeg, at det er fint, at man bare skriver løs herinde - på trods af slåfejl og eventuel ordblindhed - de fleste af os forstår jo som regel betydningen alligevel.. Der er altid dem der tror de skal være overlæren med den røde pen. De har absolut ingen respekt for dem der har det handicap, der hedder ordblind. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg