DaJe8000 102 Skrevet 10. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/149598 Dette var mit andet besøg hos en trans, og det sidste var flere år siden, så var faktisk næsten det første. Stedet er fint i udkanten af århus, og jeg mødte slet ikke andre på vej ind. Så godt diskret, og ikke et sted der bliver kigget efter folk. Karen er 100% hende på billederne, men lige med nogle år mere på bagen, og nogle relativt kunstige bryster. Men hun var super flink, og snakkede godt dansk. Hun har en pik i normal størrelse, og hun ved lige hvordan hun skal bruge den, uden at det bliver for meget. Og hun var rigtigt god til at få det hele til at føles godt. Alt i alt et rigtigt dejligt besøg. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynboM62 32 Skrevet 11. December, 2022 Lyder som en rigtig god oplevelse du har haft. Har i lang tid selv “set mod Aarhus” og se om det er muligt med at få lavet en aftale med Karen. Hun ser super sød og lækker ud og får jo super gode anmeldelse her på siden. Producere hun stadigvæk meget precum ? Tak for din beskrivelse og god dag til alle Fyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 11. December, 2022 FynboM62 skrev, for 4 timer siden: Producere hun stadigvæk meget precum ?. Det ved jeg faktisk ikke. Bad om at hun gav mig en omgang, og havde ikke lige hendes pik i munden. Men hun var godt hård hele akten igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfugl 12 Skrevet 11. December, 2022 Hvad koster sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 12. December, 2022 Aarhusfugl skrev, for 22 timer siden: Hvad koster sådan en omgang? Skriv og spørg, hun er fin til at svare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromidt 1 Skrevet 30. Oktober Er der nogen her inde der ved hvor denne skønhed blev af. Jeg har forsøgt at ringe til hende nogle dage nu. Men telefonen er helt død Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 485 Skrevet 30. Oktober Hun er vel på ferie, det plejer hun at være på denne årstid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forest 0 Skrevet 30. Oktober Ferie, hun kommer tilbage til November Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penetrator 132 Skrevet 2. November Glæder mig til at hun er tilbage. Hun er et dejligt knald. Sidst kom jeg håndfrit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 15 Skrevet onsdag klokken 05:35 Er der nogen ved hvornår hun kommer hjem igen, hendes profil er ikke aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 286 Skrevet onsdag klokken 18:42 Penetrator skrev, den 2.11.2024 at 17:12: Glæder mig til at hun er tilbage. Hun er et dejligt knald. Sidst kom jeg håndfrit Altså alene ved at hun tog dig? Det ville jeg gerne prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penetrator 132 Skrevet torsdag klokken 08:38 lpoh skrev, for 13 timer siden: Altså alene ved at hun tog dig? Det ville jeg gerne prøve Jeg red hende og didrik gik selv af. giga frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg