Hop til indhold

Recommended Posts

Har sms'et lidt med Flora og har ikke altid fået svar, men dog svar.  I dag sms'ede jeg OG har ringet selvom hendes annonce er aktiv netop i dag, men har ikke fået svar (endnu)..., så.. ?

Jeg håber jeg kommer igennem på et tidpunkt, da der er et eller andet interessant over hendes billeder..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Edit: Flora har haft travlt HELE dagen, så hvis blot nogle få besøgende er medlem herinde, så kan der måske fortælles lidt ?

30 min. ligger på 1000 og 45 min. for 1500 kr og som hun selv skriver:

"Jeg tilbyder alt blidt og behageligt(sex i forskellige stillinger, gensidig oralsex, 69’er, onani, kys, kram og nusseri, modtager sorte kys, massage...).Har du evt. andre ønsker/fantasier, er du velkommen til at skrive herom.Kun sikker sex. Du må gerne komme ud over min krop - men ikke i mund og ansigt.IIngenfingre i skeden. Ikke anal."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke nogen stor oplevelse. Stedet var fint, diskret, let parkering. Flotte naturlige bryster. Jævnt BJ med lidt mekanisk stønnen. Men det er vist også de mest positive ting. Det var meget akavet. Udover brysterne er resten af pakken ikke super attraktiv. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AltaLanga

Måske et af de ringeste møder jeg nogensinde har haft. Hun er sød. I min optik ikke så køn. Skæve tænder. Et af de dårligste bj jeg har oplevet. Selvom hun er +40 siger hun hele tiden at hun er meget stram og at det gør ondt. Jeg er godt udrustet, men vist ikke noget usædvanligt. Måtte gøre mig selv færdig. Første og sidste gang jeg kommer der.

https://annoncelight.dk/showad/377665

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...