Hop til indhold
Guest Peter2500

Menneskehandel skal bekæmpes

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tror selv personligt at der er meget få af den type udenlandske piger.. Desværre.. Jeg kender selv nogle enkle piger fra udlandet der arbejder helt frivilligt men de har alle valgt etablerede klinikker for ikke at ende i kløerne på skumle bagmænd.. Det ville faktisk også gøre deres forretning sååååå meget nemmere og det virker mig mærkeligt at flere udenlandske piger ikke vælger det.. Hvis de altså sådan er her af helt egen vilje..

De selvstændige piger læser vel også andre pigers annoncer og kender prisen de faktisk kan få for deres ydelser så jeg forstår ikke hvis man helt selv bestemmer at prisen så nogen gange ligger under halvdelen af min pris for at komme med et eksempel (der i forvejen er forholdsvis "lav").. Jeg kan ikke forestille mig andet end at der er nogen der sætter deres priser.. Men det glæder mig hver gang jeg ser udenlandske piger med en gennemsnitlig dansk pris forstår mig ret.. Fordi jeg føler de må have haft noget medbestemmelse om ikke andet.. 

Hvis du hentyder til danske bordeller, er det vel ikke en garanti for ikke at havne i kløerne på skumle bagmænd. Det er vist temmeligt velkendt at både knallertklubber og ungdomsklubber for unge med anden etnisk baggrund begge har investeret kraftigt i bordelmiljøet

jeg tror ikke at man alene på baggrund af prisen kan vurdere om en given kvinde er handlet eller ej. Det kan være en advarsel, præcis som et en profil, der reklamerer med at have døgnåbent eller sex uden kondom, er et kæmpe red flag. 

Selv for dem, der kommer her, af egen fri vilje, for at arbejde som sexarbejder i en kortere periode, kan det faktisk give mening, at lægge sig i den lave ende af prisintervallet.  En lav pris genererer interesse og trækker flere kunder i biksen. Det er helt fundamental økonomisk teori. 

uden nogen sammenligning i øvrigt, så er det præcis det samme Netto gør, når de op til eksempelvis jul sælger smør til 8 kroner.  Det får kunder i biksen - og så gælder det om at få kunden til at købe ekstra varer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror selv personligt at der er meget få af den type udenlandske piger.. Desværre.. Jeg kender selv nogle enkle piger fra udlandet der arbejder helt frivilligt men de har alle valgt etablerede klinikker for ikke at ende i kløerne på skumle bagmænd.. Det ville faktisk også gøre deres forretning sååååå meget nemmere og det virker mig mærkeligt at flere udenlandske piger ikke vælger det.. Hvis de altså sådan er her af helt egen vilje..

De selvstændige piger læser vel også andre pigers annoncer og kender prisen de faktisk kan få for deres ydelser så jeg forstår ikke hvis man helt selv bestemmer at prisen så nogen gange ligger under halvdelen af min pris for at komme med et eksempel (der i forvejen er forholdsvis "lav").. Jeg kan ikke forestille mig andet end at der er nogen der sætter deres priser.. Men det glæder mig hver gang jeg ser udenlandske piger med en gennemsnitlig dansk pris forstår mig ret.. Fordi jeg føler de må have haft noget medbestemmelse om ikke andet.. 

Jeg er sikker på der er mange piger der gør det mod deres vilje eller pga. et misbrug - jeg syntes ofte det er nemt at gennemskue - jeg forlader stedet omgående,

jeg selv besøger gp 4-5 gange om måneden, oftest udenlandske, men bestemt også danske, men i mit område findes der ikke så mange danske efter min smag…

jeg har besøgt de udenlandske mange gange, og et stort antal af dem, har jeg også fået et fint forhold, de arbejder helt frivilligt, uden bagmænd, de køber en flybillet og booker lejligheder på airbnb og har en meget stor indtægt på 3 mdr. arbejde når de så er retur, har de rigtig mange penge.. 

du skriver selv du kan have 30 kilo for 5 dags arbejde pr mdr. tænk hvis du arbejde 4-6 dage om ugen og kom hjem til Polen, eller hvor de nu kommer fra, så har de over en årsløn for et godt arbejde. Hvorfor skulle de så være gp i deres eget land for en betaling der ligger langt under den de kan få her…..

min opfattelse er at mennesker i disse lande, så har de en opfattelse af at arbejde - er mere end 5 dage om måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 8 timer siden:

Anonymt, bag skærmen? Ikke rigtigt i min bog.

Ved at give en kvinde der imod sin vilje har sex med fremmede mænd, en "god" seksuel oplevelse?

Jeg mener at det er lige præcis det der gør skaden større.

Hvad er rigtig efter din bog? Jeg bruger den erfaring jeg har og får løbende -jeg bestemmer selv, hvem jeg er sammen med eller ej. Og kvinder der har sex i mod deres vilje findes slet ikke i "min bog" over nogen jeg har lyst til, at havde noget med at gøre overhoved! En god oplevelse er mit ønske for et besøg -både for hende og mig selv, og ikke kun seksuelt -det er udgangspunktet -at det så nogen gange bliver anderledes, er ikke med min bedste vilje... Hvis du læser/tolker noget andet i det jeg har skreven herinde er det sgu godt nok noget du har "misforstået" som du nævnte... Og hvis alle kunder var ligeså harmløs, som jeg ved et besøg kunne, vi alle slippe for meget besvær;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, den 11.12.2022 at 21:07:

Det er meget sandt, hvert et ord. Må jeg tilføje, at der er en mellemmand (som kan være godartet og ikke bruger tvang), da mange piger har billeder taget i samme studie og under et ophold skifter ml velkendte lokationer? Det kræver koordinering, som for en pige sikkert er værd at betale for. Jeg antyder ikke, at det er ondartet, men blot, at der må være noget logistik og støtte inde over. 

Velkendte mener du her Spontinisvej Buddinge. Roskilde /  Gevninge. Brønshøj. Skotlandsrejsers. Odense ??

mange piger er at finde på især de her steder og ja der er helt sikkert en forbindelse mellem disse stedet og stort set kun sydamerikanere som stort set ikke taler engelsk men alle bruger tlf til at oversætte 

det ee ca hver anden uger de er på nye adresse i de ovenstående lokaliteter så ja jeg tror der er stor sammenhæng og nok samme ejer de steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Nu siger han det jo selv med lidt færrere ord godt nok.. Men jeg læser det bestemt som om at han mener at de danske piger ville drive prisen op hvis de udenlandske piger ikke var i landet og at det ville være negativt når han anvender ord som "magt"..

Men ikke desto mindre er det set før -når nogen er alene på markedet -er priserne skyhøje... Netop fordi de har magten til, at sætte priserne som de vil. (som en lille side bemærkning -anfægter jeg ikke dine gode intentioner, og medfølelse for pigerne)

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvad du tror og kan forstille dig -er jo på ingen måde toneangivende for, hvad og hvordan branchen drives/er -det er mange andre perspektiver du slet ikke ser... At tro prisen har noget som helst med noget, at gøre er ensidigt, og mangelfulgt -ligesom at påstå "menneskehandel kun er bagmændenes skyld" (eks.) problemet er meget mere omfattende end, man kunne forstille sig... Ikke fordi jeg har været ude i alle grene, og områder i branchen, men har tydeligvis været mere omkring som "kunde" -hvor du som gp mere har være få steder -og måske har mere indsigt der -end mange kunder nogensinde vil få -modsat har vi indsigten fra alle de steder vi har besøgt, hvis man er opmærksom på det, og ikke bare lader det passere... Forståelse/respekt for hinandens perspektiver, så er det meget nemmer at debattere... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steven sydhavn skrev, for 3 minutter siden:

Velkendte mener du her Spontinisvej Buddinge. Roskilde /  Gevninge. Brønshøj. Skotlandsrejsers. Odense ??

mange piger er at finde på især de her steder og ja der er helt sikkert en forbindelse mellem disse stedet og stort set kun sydamerikanere som stort set ikke taler engelsk men alle bruger tlf til at oversætte 

det ee ca hver anden uger de er på nye adresse i de ovenstående lokaliteter så ja jeg tror der er stor sammenhæng og nok samme ejer de steder

Skotlandsvej på Amager ved siden af bodegaen skulle der stå 

ikke særligt diskret sted og meget ringe indretning med skimmel i lofter og især badet

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Jeg gjorde ikke noget dog udnyttede jeg dem heller ikke ved at købe deres, sikkert super billige, ydelser men jeg kunne se stakken af håndklæder ude foran deres dør vokse til urealistiske højder.. Jeg har et ansvar overfor mine børn osv.. Ansvaret gå ud på at passe på mig selv, og ikke sætte mig i situationer der kan skade mig.. Jeg fik sendt en gæst til det forkerte værelse, og han blev mødt af en stor udenlandsk mand der holdte en kæmpe kniv.. Det ikke den type jeg ønsker at danse med.. Han var noget chokeret..

Til Jennifer eller andre som evt. skulle stå i en lignende situation i fremtiden, så kan i altid ringe anonymt til Center for Menneskehandels hotline 70 20 25 50 med tip.

Der er også NGOer i Danmark man kan kontakte, som opsøger massagesteder og tjekker dem ud. Eks: AmiAmi, Reden International og HopeNow

Og til alle jer som ikke synes, at der er tale om menneskehandel i dette tilfælde:

Menneskehandel bliver af FN defineret som:

- En handling: I form af for eksempel rekruttering eller transport.

- En metode: For eksempel i form af tvang eller bedrag.

- Et formål, som skal være udnyttelse. Udnyttelse kan være for eksempel seksuel udnyttelse, tvangsarbejde, slaveri eller andre slaverilignende former for udnyttelse af arbejdskraft.

Kilde

Redigeret af HejsaMedDig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Og kvinder der har sex i mod deres vilje findes slet ikke i "min bog" over nogen jeg har lyst til, at havde noget med at gøre overhoved!

Godt at læse. 

Fra dine mange øvrige indlæg, så har det været svært for mig at forstå at det er det som er din holdning. 

Så er det rigtigt forstået at du forsøger at undgå at bidrage til menneskehandel ved at bruge din erfaring og gå uden om kvinder og bordeller der tyder på at være involveret i prostitution mod kvindens vilje og gerne deler oplevelser fx herinde eller til politiet, hvis noget virker mistænkeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 41 minutter siden:

Godt at læse. 

Fra dine mange øvrige indlæg, så har det været svært for mig at forstå at det er det som er din holdning. 

Så er det rigtigt forstået at du forsøger at undgå at bidrage til menneskehandel ved at bruge din erfaring og gå uden om kvinder og bordeller der tyder på at være involveret i prostitution mod kvindens vilje og gerne deler oplevelser fx herinde eller til politiet, hvis noget virker mistænkeligt?

Ja helt rigtigt;-) troede det var åbenlyst...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Young Punter skrev, for 11 timer siden:

Trist, men sikkert rigtigt. I det mindste er det vil forhåbentlig være bare en anelse sværere for nogle at lukke øjnene for realiteterne

@Virgula og @Young Punter

Det er bare så rigtigt, men så længe der er '300 kroners købere', altså nærrigrøve der mener at en halv times sex max må koste 300 kroner, så er der et marked for handlede kvinder.

Man er godt nok naiv, hvis man ikke anerkender, at der er handlede kvinder, der sælger sex mod deres vilje.

Dermed ikke sagt, at alle udenlandske (eller for den sags skyld danske) prostituerede arbejder under tvang eller af ulyst, men som køber skal man blot være opmærksom på de tegn der signalerer at pigen kan være handlet eller tvunget til at sælge sex.

Bare tænk på de der er på 24 timer i døgnet, lever under usle vilkår, virker triste, uvillige og ude af stand til at kommunikere ordentligt.

Jeg har aldrig mødt sådanne piger, men jeg brugte altså også min intuition og valgte kun piger der udstrålede ro og balance, da jeg var aktiv i det her branche.

Men som sagt: Hvis en mand tror at 300-500 kroner er den rigtige pris for en fantastisk halv times sex med en ung pige, ja så er han nok ikke specielt empatisk anlagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 9 timer siden:

du skriver selv du kan have 30 kilo for 5 dags arbejde pr mdr. tænk hvis du arbejde 4-6 dage om ugen og kom hjem til Polen, eller hvor de nu kommer fra, så har de over en årsløn for et godt arbejde. Hvorfor skulle de så være gp i deres eget land for en betaling der ligger langt under den de kan få her…..

min opfattelse er at mennesker i disse lande, så har de en opfattelse af at arbejde - er mere end 5 dage om måneden.

Men hvem ville dog arbejde mere for færre penge når de kunne arbejde mindre for flere penge.. Det giver ingen mening.. Jeg synes også man ser flere og flere piger med en forholdsvis fornuftig pris.. Fordi hvorfor skulle de vælge at være gp i et land hvor prisen er højere men ikke udnytte at prisen er højere.? Når det samtidig er et land hvor de ikke kan gøre sig forståelige.. Jeg ved selv hvor "usikker" jeg føler mig når jeg har en udenlandsk gæst frem for en dansk.. Jeg har haft enkle rumænske gæster og deslige der ikke kunne et ord engelsk og det er edermame mindre sjovt når man er usikker på om han vil kunne forstår hvis han gør noget forkert.. Der ligger der bare en tryghed i at man ikke er 1000 km fra ens hjem og "sikkerhed"..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Der ligger der bare en tryghed i at man ikke er 1000 km fra ens hjem og "sikkerhed"..

Jeg har faktisk taget den snak med et par af de ungarske og rumænske piger, som jeg bilder mig selv ind, at jeg er kommet lidt ind på livet af. “Hvorfor Danmark-snakken”. Ensstemmende fortæller de, at de aldrig kunne finde på at have sex for penge i deres hjemland. Det er ganske enkelt for dårligt betalt. Flere af dem føler sig faktisk også bedre behandlet af danske mænd end af mænd i deres hjemland. For mange af dem, er det trygt og godt betalt her i Danmark. Det er ikke et 100% facit, men et forsøg på at give en del af forklaringen på hvorfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har faktisk taget den snak med et par af de ungarske og rumænske piger, som jeg bilder mig selv ind, at jeg er kommet lidt ind på livet af. “Hvorfor Danmark-snakken”. Ensstemmende fortæller de, at de aldrig kunne finde på at have sex for penge i deres hjemland. Det er ganske enkelt for dårligt betalt. Flere af dem føler sig faktisk også bedre behandlet af danske mænd end af mænd i deres hjemland. For mange af dem, er det trygt og godt betalt her i Danmark. Det er ikke et 100% facit, men et forsøg på at give en del af forklaringen på hvorfor. 

Det stemmer jo bare ikke rigtig overens med deres lave pris:ph34r:.. Muligheden ligger jo for at tjene mere hvilket de vel kan se ud fra andres annoncer.. Jeg betvivler bestemt ikke hvad du siger og det er sikkert rigtig nok at de der 300-400 før 15 min er mere end hvad de kunne tjene i deres hjemland men potentialet er der jo for at sælge 15 min til 700.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det stemmer jo bare ikke rigtig overens med deres lave pris:ph34r:.. Muligheden ligger jo for at tjene mere hvilket de vel kan se ud fra andres annoncer.. Jeg betvivler bestemt ikke hvad du siger og det er sikkert rigtig nok at de der 300-400 før 15 min er mere end hvad de kunne tjene i deres hjemland men potentialet er der jo for at sælge 15 min til 700.. 

Du skal se det på baggrund i den tid de er i DK. 
De er her nogle uger, få måneder. I den tid vil de bare tjene kassen. Så sætter man sin pris lidt lavt og er næsten 100% booked. Det kan man gøre i kort tid, men ikke måned efter måned. 
Mange af de piger der er her kortvarigt arbejdet som hu-hej pige nogle få måneder, spredt ud over året. I den tid tjener de mere end de ville kunne i deres hjemland på et år, eller mere. Hvis de psykisk er robuste, og kender tricket til at gøre selve samlejet kort, så kan de fint holde til det i den korte tid. 
Men det er en problematik med så mange facetter at man ikke kan sige noget generelt om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Professor: Sexkunder kan dømmes for voldtægt, hvis den prostituerede er menneskehandlet | Indland | DR 

Inden nogen går ind og hygger sig hos en udenlands kvinde , bør man måske også lige læse overstående link .

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 13 minutter siden:

Professor: Sexkunder kan dømmes for voldtægt, hvis den prostituerede er menneskehandlet | Indland | DR 

Inden nogen går ind og hygger sig hos en udenlands kvinde , bør man måske også lige læse overstående link .

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Efter indførelsen af samtykkelovgivningen skal man generelt være mere opmærksom på den anden part (hvilket også var et af formålene med loven). I prostitutionsverdenen skal man som kunde være yderligere opmærksom på pigerne, navnlig de udenlandske.
Men dette skal man jo også i princippet være med de danske piger, da der kan foreligge flere omstændigheder, som kan så tvivl om samtykket.

Det bemærkes, at professoren var den eneste i straffelovsrådet, der anbefalede samtykke i sin tid. Derudover er beviskravet i straffesagerne markant højt, hvorfor jeg har svært ved at se, at en kunde skulle dømmes for voldtægt mod en handlet kvinde pga manglende samtykke.
Efter min mening, skulle dette ske ved en selvstændig kriminalisering, da lovgiver ikke har taget særlig højde for sitautionen med samtykke i prostitutionsforhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Måske de ikke har samme opfattelse som dig,  hvad en lav pris er. Vi må antage at Skat for dem, er en by i Rusland. Det er den fx ikke for dig…tænker jeg. Leveomkostningerne i deres hjemland er også helt anderledes end her. Vi bliver nødt til at kigge forbi vores egen lille næsetip her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 25 minutter siden:

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Jeg er enig med @Sutteålen her. Det bliver ikke en nem opgave for en anklager, hvad bevisførelsen angår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er enig med @Sutteålen her. Det bliver ikke en nem opgave for en anklager, hvad bevisførelsen angår. 

Jeg tænkte nu ikke så meget på bevis førelsen, som afgjort vil være svær - Men mere på at Danske mænd bør tænke sig om og tage ansvar for deres forlystelser !

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Måske de ikke har samme opfattelse som dig,  hvad en lav pris er. Vi må antage at Skat for dem, er en by i Rusland. Det er den fx ikke for dig…tænker jeg. Leveomkostningerne i deres hjemland er også helt anderledes end her. Vi bliver nødt til at kigge forbi vores egen lille næsetip her. 

Men derfor giver det jo stadig bare meget lidt mening at ikke få det fulde udbytte ud af de uger eller måneder hvor man er væk hjemmefra.. De kan jo som sagt se andre pigers annoncer og ved de tilbyder ydelser der er meget værd for mænderne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Men derfor giver det jo stadig bare meget lidt mening at ikke få det fulde udbytte ud af de uger eller måneder hvor man er væk hjemmefra.. De kan jo som sagt se andre pigers annoncer og ved de tilbyder ydelser der er meget værd for mænderne.. 

De er måske ikke sikre på det samme antal kunder, hvis de sætter prisen op! Nu tænker jeg højt, men det kunne måske være at de hellere vil tjene 2 x 800.- end 1 x 1000.-.
Jeg synes vi kører lidt i ring nu. Og jeg kan godt fornemme at jeg måske ikke har gennemslagskraft nok til at trænge igennem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

De er måske ikke sikre på det samme antal kunder, hvis de sætter prisen op! Nu tænker jeg højt, men det kunne måske være at de hellere vil tjene 2 x 800.- end 1 x 1000.-.
Jeg synes vi kører lidt i ring nu. Og jeg kan godt fornemme at jeg måske ikke har gennemslagskraft nok til at trænge igennem. 

Muligvis har du ret.. Sådan fungerer min hjerne bare ikke.. Jeg vil hellere arbejde mindre for flere penge end mere for færre penge.. Og så være sikker på at kunne give en god oplevelse og have passet på mig selv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Jeg vil hellere arbejde mindre for flere penge end mere for færre penge.. 

Siden hvornår er kr 1600 blevet færre end kr 1000?

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Siden hvornår er kr 1600 blevet færre end kr 1000?

Nu gå du automatisk udfra at der ikke er 2 personer der gerne vil give 1000 kr.. Jeg har meget meget sjældent vagter med manglende "besætning".. For det meste skal jeg faktisk tvinge mig selv til at afvise gæster fordi der simpelthen ikke er flere ledige tider.. Så gæsterne til de 1000 kr er der faktisk også flere end 2 til.. Så jeg få jo reelt set 2000 kr for mine 2 gæster og pigen i det tænkte eksempel få 1600.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Muligvis har du ret.. Sådan fungerer min hjerne bare ikke.. Jeg vil hellere arbejde mindre for flere penge end mere for færre penge.. Og så være sikker på at kunne give en god oplevelse og have passet på mig selv.. 

Ja sådan har vi det vist alle. Men for den pige der kun er her kort, giver det mening af sælge ydelsen til lidt færre penge, men til flere. Hvor du måske får 3 gæster pr dag a 2500, så kan hun måske få 8 til 2000 eller lidt mindre. Jeg er godt klar over at man ikke kan klare 8 tissemænd pr dag hver dag i måneder, men for en kort periode kan man, hvis man kender teknikkerne. 
Chancen for at pigen med de lavere priser får besøg er langt større end de med højere priser. Du kan sikkert godt trække mange mænd til på en enkelt vagt, men du er også kendt, det er de andre ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...