JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Ja sådan har vi det vist alle. Men for den pige der kun er her kort, giver det mening af sælge ydelsen til lidt færre penge, men til flere. Hvor du måske får 3 gæster pr dag a 2500, så kan hun måske få 8 til 2000 eller lidt mindre. Jeg er godt klar over at man ikke kan klare 8 tissemænd pr dag hver dag i måneder, men for en kort periode kan man, hvis man kender teknikkerne. Chancen for at pigen med de lavere priser får besøg er langt større end de med højere priser. Du kan sikkert godt trække mange mænd til på en enkelt vagt, men du er også kendt, det er de andre ikke. Jeg tager aldrig imod mere end 6-7 gæster på en vagt.. Til mellem 1000 og 1800 kr stk.. Og det er jo ikke lidt mindre vi snakker om i forhold til den gennemsnitlige danske pris på de 2000 kr.. Normalt ligger en time med en udenlandsk pige på ca 1400 kr.. Det vel ca en gæst til 15 min de skal have mere for at have tjent det samme som en dansk pige har tjent på en gæst.. Med tiden man skal bruge til at blive klar mellem gæster så har hun faktisk været "på" i næsten 45 min mere end hendes danske kollega for at tjene det samme.. Det tæt på dobbelt så lang tid så i forhold til effektivisering giver det virkelig meget lidt mening i længden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. December, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Nu gå du automatisk udfra at der ikke er 2 personer der gerne vil give 1000 kr.. Jeg har meget meget sjældent vagter med manglende "besætning".. For det meste skal jeg faktisk tvinge mig selv til at afvise gæster fordi der simpelthen ikke er flere ledige tider.. Så gæsterne til de 1000 kr er der faktisk også flere end 2 til.. Så jeg få jo reelt set 2000 kr for mine 2 gæster og pigen i det tænkte eksempel få 1600.. Nu mener jeg ikke at jeg “automatisk er gået ud fra noget”. Jeg har taget et tænkt eksempel, for at udfordre dit synspunkt. På den anden side går du straks i den modsatte grøft og siger at antallet af kunder ikke har noget med pris at gøre. Jeg er ikke enig. Måske ser virkeligheden sådan ud for dig, men det tror jeg ikke den gør for alle. Det er meget sort/hvidt at diskutere med dig. Meget enten eller. Det er nu fint nok, og det respekterer jeg. Men lige nu føler jeg at vi går mod hinanden på en smal bro og venter på at den anden flytter sig. Vi er nok enige om at hverken du eller jeg gider hoppe i det kolde vand. Vi kommer ikke videre. Du er ikke enig med mig og omvendt. Du er velkommen til at svare og dermed få det sidste ord. Jeg har sagt hvad jeg mener om den her sag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 14. December, 2022 underdog40 skrev, for 20 minutter siden: Nu mener jeg ikke at jeg “automatisk er gået ud fra noget”. Jeg har taget et tænkt eksempel, for at udfordre dit synspunkt. På den anden side går du straks i den modsatte grøft og siger at antallet af kunder ikke har noget med pris at gøre. Jeg er ikke enig. Måske ser virkeligheden sådan ud for dig, men det tror jeg ikke den gør for alle. Det er meget sort/hvidt at diskutere med dig. Meget enten eller. Det er nu fint nok, og det respekterer jeg. Men lige nu føler jeg at vi går mod hinanden på en smal bro og venter på at den anden flytter sig. Vi er nok enige om at hverken du eller jeg gider hoppe i det kolde vand. Vi kommer ikke videre. Du er ikke enig med mig og omvendt. Du er velkommen til at svare og dermed få det sidste ord. Jeg har sagt hvad jeg mener om den her sag. Jeg giver dig helt ret i dit skriv. Det er så stor et marked at pigerne drukner hvis ikke de gør noget for at trække gæster ind hvis du bare er på gennemfart. Jeg tænker at de gør lidt ala som jeg. Jeg har sat min pris lidt ned i denne krisetid som vi ALLE mærker uanset hvad der siges . Jeg vil til enhver tid heller have en travl fyldt vagt end at sidde og glo ud i luften mellem gæsterne for det er drænende . Jeg bilder ikke mig selv ind at jeg er så og så meget værd men arbejder hårdt for mine penge og tjener noget mere på den fidus end det Jennifer skriver. Det vil altid være en smagssag hvordan vi piger arbejder. Tingene er aldrig sort og hvid. Noget gør det på deres måde hvor andre vælger en anden vej . 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2022 underdog40 skrev, for 33 minutter siden: Nu mener jeg ikke at jeg “automatisk er gået ud fra noget”. Jeg har taget et tænkt eksempel, for at udfordre dit synspunkt. På den anden side går du straks i den modsatte grøft og siger at antallet af kunder ikke har noget med pris at gøre. Jeg er ikke enig. Måske ser virkeligheden sådan ud for dig, men det tror jeg ikke den gør for alle. Det er meget sort/hvidt at diskutere med dig. Meget enten eller. Det er nu fint nok, og det respekterer jeg. Men lige nu føler jeg at vi går mod hinanden på en smal bro og venter på at den anden flytter sig. Vi er nok enige om at hverken du eller jeg gider hoppe i det kolde vand. Vi kommer ikke videre. Du er ikke enig med mig og omvendt. Du er velkommen til at svare og dermed få det sidste ord. Jeg har sagt hvad jeg mener om den her sag. Ja lige der gør min holdning, at jeg hverken er bedre eller dårligere end alle andre, nok at jeg ikke forestiller mig at jeg skulle være mere populær end andre.. Jeg kan jo også se billederne af de ufattelig smukke unge eksotiske piger og tænker tit "hold da ferie I ain't got nothing on her"agtigt.. Så synes jeg det er ærgerligt at de ikke sætter deres værdi højere.. Men ja jeg er nok meget sort/hvid i mine holdninger.. Men ja vi kan godt være enige om at være uenige.. Sjældent gå jeg ind i en debat for at få den anden til at skifte mening og tiere gå jeg ind i den for at fortælle min egen holdning.. At du så udfordre min holdning er jo en hel anden ting.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 14. December, 2022 Tillader mig lige at bringe debatten tilbage til det oprindelige emne. Peter2500 skrev, den 11.12.2022 at 16:55: Hvordan kan man sikre sig, at man ikke for besøgt sådan et sted? Uanset om det er en thaiklinik eller et privat/diskret sted, så er det måske også en slags indikation af, at noget kan være galt, hvis man afleverer pengene til en mutter, hvorefter en helt anden pige kommer og skal udføre ydelsen. Eller hvad? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 14. December, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: Uanset om det er en thaiklinik eller et privat/diskret sted, så er det måske også en slags indikation af, at noget kan være galt, hvis man afleverer pengene til en mutter, hvorefter en helt anden pige kommer og skal udføre ydelsen. Eller hvad? Jeg er helt enig. Pengene skal afleveres til den kvinde man er sammen med. Det er hende der skal bestemme hvor meget stedet/mutter/bagmænd skal have for de services som de stiller til rådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 14. December, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden: Tillader mig lige at bringe debatten tilbage til det oprindelige emne. Uanset om det er en thaiklinik eller et privat/diskret sted, så er det måske også en slags indikation af, at noget kan være galt, hvis man afleverer pengene til en mutter, hvorefter en helt anden pige kommer og skal udføre ydelsen. Eller hvad? -undskyld men I Thailand er det jo mange steder en "slags kassedame" og det er jeg, da også støt på her i dk. -pigerne har nødvendigvis ikke overblik over priser/menu/kroner -også på rent grønne massagesteder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg