Amagerdreng83 224 Skrevet 13. December, 2022 Jeg tog forbi mit favoritsted Pussy Galores tirsdag formiddag for at møde Minna i en time. Jeg havde aldrig mødt hende før og var således ret spændt. Minna er vanvittig smuk med en helt ufattelig lækker naturlig krop. Hendes ansigt er gudesmukt og minder om en ung Paris Hilton (hvilket kun er et plus i min bog). Hun var et kvarter forsinket, men hey, det er hvad der sker - det var jeg helt afslappet omkring. Det var Minna til gengæld ikke - eller sådan virkede det i hvert fald Hun virkede stresset og fattede sig i korthed, og hun sagde generelt ikke ret meget under akten. Om hun bare nød det eller om hun bare ikke var hendes type, skal jeg ikke kunne sige. Som resultat af disse tanker endte jeg med at være mere i hovedet end min krop, hvilket jeg synes skabte en lidt akavet stemning. Jeg slappede ikke rigtig af og det virkede lidt som om, at hun havde en eller anden bagkant og jeg bare skulle overstås, da hun udover lidt støn stort set ikke sagde et kvæk i de 60 minutter - jeg måtte spørge flere gange om hun var okay, hvilket ikke just gjorde det nemmere at holde potensen. Minna er virkelig sød, smuk og vanvittig lækker - men at hun virkede så stresset og stort set ikke sagde noget gjorde, at jeg nu sidder som et spørgsmålstegn om det var mig, den var gal med. Man kan sagtens være stresset, og det er jeg ked af hvis hun var, jeg var bare ked af, at jeg sidder med følelsen af blot at skulle overstås. Men det kan være, at andre har haft en anden oplevelse. Sååå, jeg kommer efter al sandsynlighed desværre ikke forbi hende igen https://70210026.dk/minna 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ChristianX Skrevet 13. December, 2022 Lyder godt nok som en trist oplevelse. Ærgerligt. Jeg har mødt Chloe samme sted og hun kan ihvertfald snakke og så giver hun den gas på et lagen. Fræk og sexet og meget flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 224 Skrevet 13. December, 2022 ChristianX skrev, for 1 minut siden: Lyder godt nok som en trist oplevelse. Ærgerligt. Jeg har mødt Chloe samme sted og hun kan ihvertfald snakke og så giver hun den gas på et lagen. Fræk og sexet og meget flot. Jeg har faktisk selv gået og gerne ville møde Chloe. Noget af det vigtigeste for mig er kemien og at jeg kan slappe af i en smuk piges selskab. Kan du fortælle lidt mere om Chloe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 1. Juli, 2023 Hej Boys . Har minna nogle tattoo’s? Hun ser meget lœkker ud på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kallemand 2 Skrevet 8. August, 2023 Har selv mødt Minna på PG da Alice var blevet syg. hun er virkelig smuk med en gudekrop! men hun virkede som om hun overhovedet ikke ville være der, så jeg kommer ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 8. August, 2023 Kallemand skrev, for 7 timer siden: hun er virkelig smuk med en gudekrop! Og da du så på hende, havde hun så mange/store tatoveringer - eller kun få/små? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spoonman 78 Skrevet 8. August, 2023 Minna har stort set ingen tatoveringer, ihvertfald ikke i 2022….har ikke været forbi i år. Men gud hvor er hun dog smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jurgen 0 Skrevet 27. November, 2023 Besøgte Minna for et par måneder siden. Hun er en smuk dame, ingen tvivl om det. Jeg vil nu nok gætte på hun er tættere på de 30 end de 23, men ok, vi alle pynter vel lidt her og der. Stedet synes jeg er fint, værelses også men ja, det er lidt en "bollefabrik" fornemmer man hurtigt. Jeg har aldrig besøgt sådan et sted, hvor det er sat op på sådan en professionel måde, og det kommer jeg nok heller ikke til igen... Det er ikke lige min smag. Min oplevelse med Minna var undermiddel. Hun var meget frisk de første par minutter, men derefter forsvandt energi hurtigt. Jeg var dagens sidste kunde, men fornemmede at jeg bare skulle blive færdig. Der var ingen øjenkontakt, hvilket jeg synes var en skam, og når hun red mig var hendes overkrop trukket helt ud til siden, som om hun allerhelst ville kravle af mig. Det var en lidt øv oplevelse, men måske jeg bare fangede hende på en dårlig dag og lang arbejdsdag for hende. Gentagelse faktor er lig med 0 desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1875 Skrevet 27. November, 2023 Bollefabrik? PG? Jeg kommer der ofte og er bestemt ikke enig. Får altid god og venlig service på vej til, og i, selve rummet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arabersgr 51 Skrevet 27. November, 2023 Jeg har besøgt Mina et par gange. Hun er en dejlig pige, med en meget stram Vagina. Men jeg tror det er hendes personlighed der plejer at være stille, så man skal selv starte med at sige noget og så vælter det ud af hende med grin og latter. Jeg er så typen der har en bestemt fetish og da jeg bad hende lege med på det, så gjorde hun det i hvert fald super godt og indlevende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
man utd 1 Skrevet 27. November, 2023 jeg har besøgt minna og kommer ikke igen vil ikke smides ud 2 gange men tlf damen var rigtig sød og ja jeg havde været i bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 204 Skrevet 27. November, 2023 Jurgen skrev, for 5 timer siden: Steet synes jeg er fint, værelses også men ja, det er lidt en "bollefabrik" fornemmer man hurtigt. Jeg har aldrig besøgt sådan et sted, hvor det er sat op på sådan en professionel måde, og det kommer jeg nok heller ikke til igen... Det er ikke lige min smag. Enig, PG er sat meget professionelt op, og et bordel er jo nok lidt en bollefabrik! Jeg ved ikke hvad du havde ventet dig, men måske du skal holde dig til amatørpigerne så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 204 Skrevet 27. November, 2023 (edited) Ups, tjekker ud selv Redigeret 27. November, 2023 af FlemmingP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 204 Skrevet 27. November, 2023 (edited) man utd skrev, for 2 timer siden: jeg har besøgt minna og kommer ikke igen vil ikke smides ud 2 gange men tlf damen var rigtig sød og ja jeg havde været i bad Det lyder som den rigtige beslutning! Jeg kender ikke damen, du gerne ville besøge. Men kan du ikke lige oplyse os, der ikke er så kvikke, hvorfor kommer du igen, hvis du er blevet smidt ud én gang? Er det ikke ligesom en indikation af at I ikke matcher? Når en GP skriver til mig, 'gider ikke mødes, du er for gammel, etc. etc.', så tænker jeg øv, og prøver nok noget andet. Sådan er vi så forskellige! Redigeret 27. November, 2023 af FlemmingP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arabersgr 51 Skrevet 27. November, 2023 FlemmingP skrev, 1 time siden: Det lyder som den rigtige beslutning! Jeg kender ikke damen, du gerne ville besøge. Men kan du ikke lige oplyse os, der ikke er så kvikke, hvorfor kommer du igen, hvis du er blevet smidt ud én gang? Er det ikke ligesom en indikation af at I ikke matcher? Når en GP skriver til mig, 'gider ikke mødes, du er for gammel, etc. etc.', så tænker jeg øv, og prøver nok noget andet. Sådan er vi så forskellige! Jeg tror det hænger sammen med at mutter er konfliktsky og kommer med en røverhistorie om "pigen har først tid om 2 timer" og så kommer man igen ugen efter og får at vide "hun har tid klokken 22". Jeg har oplevet det en gang på PussyGalores hvor jeg havde lyst til at sige "det kunne du da bare have sagt fra starten af". Jeg møder ind uden tidsbestilling: Mutter: har du bestilt tid? Mig: nej.. Mutter: der er 40 minutters ventetid Mig: det er fint nok, jeg venter bare Mutter går ud og kommer ind igen Mutter: har du set pigerne? Mig: nej Mutter: vi har en MEGET MEGET mørk afrikansk pige, hun ser så køn ud, se hendes billeder... Mig: ja, hun ser køn ud. Mutter: vil du stadigvæk vente Mig: ja? Mutter går ud og 29 sekunder senere kommer hund ind Mutter: ved du hvad, jeg har simpelthen glemt at pigen kun tager imod danske fyre. Mig: okay Mutter: men du er velkommen klokken 22 Mig: det bliver nok lidt sent, jeg har arbejdet i morgen. Nogle gange snakker de ikke bare lige ud af posen og vi introverte fatter altså ikke hentydninger eller signaler så nemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PreciousMinna 2 Skrevet 31. Januar (edited) Hej amagerdreng83 Jeg er blevet gjort opmærksom på at jeg har fået en dårlig anmeldelse, og det er jeg trist over. Er også trist over at høre du har haft så ubehagelig en oplevelse. Det havde jeg på ingen måde et indtryk af i den time vi var sammen. Kan ikke udelukke at jeg har været stresset den dag og derfor ikke været så opmærksom og nærverende, som jeg ellers er normalt. Jeg ville have ønsket at du havde kommunikeret din utilfredshed og givet udtryk for din akavet følelse, da det ville have givet mig muligheden for at gøre det bedre for dig.. men da du ikke siger noget og fortsætter de 60 min regner jeg med at alt er godt.. Jeg tænker det der må have sket er vi er gået skævt af hinanden. Jeg er selv en meget direkte og ekstrovært person, derfor regner jeg nok med at man selv siger hvis der er noget man er utilfreds med, eller som man ønsker anderledes. Da du spurgte om “jeg var okay?” Og jeg svaret “ja” regnede jeg ikke ud, at det var fordi du troede der var noget galt med mig, eller det var fordi du ønskede jeg skulle spørge dig om det samme.. det jeg selvfølgelig ked af at jeg ikke opfangede.. men.. til en anden gang vil jeg kraftigt anbefale at du kommunkere til den pige du er inde hos, inden tiden er gået. Du kan være sikker på at det kun er velkommen, da hun jo er der for at please dine behov. Og du kan være helt sikker på at hvis du havde fortalt mig hvordan du havde det, havde jeg gjort alt jeg kunne for at gøre det bedre for dig.. Jeg ved jeg altid starter med at spørge mine gæster hvad de tænder på, og hvad de kan lide, da jeg tilbyder mange forskellige services og kan gå i mange forskellige retninger. Men hvis jeg ikke får besked på noget bestemt, forholder jeg mig forholdsvis neutral.. Hvis du havde ønske om snak/dirtytalk/lyd under sexdelen skulle du have fortalt mig det . Det er ikke noget jeg bare gør, da det ikke er alle som bryder sig om det. Jeg kan huske du sagde, inden du gik ud af døren, at du havde godt været i stand til at nyde min krop og sexdelen var fin, men at du ikke synes der havde været kemi i mellem os. Du stilte mig også nogle personlige spørgsmål bl.a hvorfor jeg laver det som jeg laver, hvad jeg arbejder med og laver i mit privatliv.. det synes jeg var lidt ubehageligt og irrelevant at skulle svare på og derfor svaret jeg kortfattet.. Trods jeg synes det er ærgerligt at høre disse ting herinde, vil jeg helt sikkert tage de ting du skriver med mig, da jeg jo kun ønsker det bedste for mine gæster. - Og at jeg er stresset skal bestemt ikke give mine gæster en dårlig oplevelse! Tak for de ellers så fine og søde komplimenter omkring mit udseende. De bedste hilsner, Minna Redigeret 31. Januar af PreciousMinna 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 890 Skrevet 31. Januar FlemmingP skrev, den 27.11.2023 at 22:21: Det lyder som den rigtige beslutning! Jeg kender ikke damen, du gerne ville besøge. Men kan du ikke lige oplyse os, der ikke er så kvikke, hvorfor kommer du igen, hvis du er blevet smidt ud én gang? Er det ikke ligesom en indikation af at I ikke matcher? Når en GP skriver til mig, 'gider ikke mødes, du er for gammel, etc. etc.', så tænker jeg øv, og prøver nok noget andet. Sådan er vi så forskellige! Han er smidt ud 1 gang, hvis han kommer igen, så bliver han det nok igen. Læs han indlæg igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg