Dinner_at_the_y 942 Skrevet 14. December, 2022 Er der nogen her der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/357523? Synes ikke jeg kan finde noget på hende. Pf. tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 942 Skrevet 17. December, 2022 Virkelig ingen der har været forbi Judy? Hun ser da ganske dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 19. December, 2022 Skrevet med hende, men fik aldrig en sikker aftale på plads med hende… for lige når sidste melding skulle udveksles gik der snildt 1/2-3/4 time og så et “so….?”…. Det lovede ikke godt når det var sket 2 gange… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 20. December, 2022 Utroligt så forskelligt vi ser på hende. Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 942 Skrevet 16. Januar, 2023 yrghh skrev, den 20.12.2022 at 18:20: Utroligt så forskelligt vi ser på hende. Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 16. Januar, 2023 Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden: Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? Nej, det var også meget forkert udtrykt. Det er fantastisk, at der er nogen til alle, og jeg har ikke ret til at skrive sådan noget vås. Jeg beklager dybt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 16. Januar, 2023 Dinner_at_the_y skrev, den 14.12.2022 at 14:11: Er der nogen her der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/357523? Synes ikke jeg kan finde noget på hende. Pf. tak. Hejsa Jeg har skrevet en anmeldelse på hende for længe siden Jeg havde en god oplevelse med hende knus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 16. Januar, 2023 Mums nogle lækre neger ben, det sgu lige noget for mig. Især det sort/hvid foto, synes faktisk de ser noget velkendt ud de ben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 17. Januar, 2023 Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 18. Januar, 2023 fræk6 skrev, den 17.1.2023 at 02:26: Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil giver hun sex uden kondom ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 18. Januar, 2023 biker skrev, for 7 timer siden: giver hun sex uden kondom ? Jeg syntes det er bedst du kontakter hende og fremlægger dine ønsker og du får en pris på det - jeg tror ikke hun køre med faste priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg