Hop til indhold
Dinner_at_the_y

Judy i Nordjylland

Recommended Posts

Skrevet med hende, men fik aldrig en sikker aftale på plads med hende… for lige når sidste melding skulle udveksles gik der snildt 1/2-3/4 time og så et “so….?”…. Det lovede ikke godt når det var sket 2 gange…

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 20.12.2022 at 18:20:

Utroligt så forskelligt vi ser på hende. 
Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. 

Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden:

Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? 

Nej, det var også meget forkert udtrykt. Det er fantastisk, at der er nogen til alle, og jeg har ikke ret til at skrive sådan noget vås. 
Jeg beklager dybt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Mums nogle lækre neger ben, det sgu lige noget for mig. Især det sort/hvid foto, synes faktisk de ser noget velkendt ud de ben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- 

det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 17.1.2023 at 02:26:

Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- 

det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil

giver hun sex uden kondom ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 7 timer siden:

giver hun sex uden kondom ?

Jeg syntes det er bedst du kontakter hende og fremlægger dine ønsker og du får en pris på det - jeg tror ikke hun køre med faste priser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...