Hop til indhold
frisk fyr nsj

Erfaringer med thai tantra ? (Sjælland)

Recommended Posts

Med mindre du har for mange penge eller er lige glad med service ville jeg holde mig langt fra den omtalte annonce. Du når kun lige at komme ind før de begynder at pille ved lille mand og sælge fuld pakke og hopper du gælder det om at få dig ud af døren igen hurtigst muligt.

Der findes mange andre steder der giver bedre service end der. Og som også har tantra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Med mindre du har for mange penge eller er lige glad med service ville jeg holde mig langt fra den omtalte annonce. Du når kun lige at komme ind før de begynder at pille ved lille mand og sælge fuld pakke og hopper du gælder det om at få dig ud af døren igen hurtigst muligt.

Der findes mange andre steder der giver bedre service end der. Og som også har tantra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Jeg vil gi dig helt ret har selv været der et par gangen

Syntes pigerne er søde men det handler bare om at få penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er ude efter ægte tantra, er det ikke i en thaibiks, du skal lede :evil:.

Jo det kunne det nu godt være. Jeg har fået en glimrende tantra et par steder i kbh.

Sidste gang var Hvidovrevej 80 ved Lucy. Det var aldeles glimrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det kunne det nu godt være. Jeg har fået en glimrende tantra et par steder i kbh.

Sidste gang var Hvidovrevej 80 ved Lucy. Det var aldeles glimrende.

Var den "ægte"?

Jeg har nemlig ikke fået andet end hjemmebrygget "tantra" på de thaisteder, hvor jeg har forsøgt det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det vil jeg da sige at den var. Der blev nusset og kælet uden at gå direkte i kødet.

Jeg tror i skal søge lidt på nettet, og læse hvad tantra egentligt er.

Det har nemlig ikke noget med det thaibutikkerne markedsfører.

Men derfor kan det jo være hyggeligt alligevel. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror i skal søge lidt på nettet, og læse hvad tantra egentligt er.

Det har nemlig ikke noget med det thaibutikkerne markedsfører.

Nej, det var sådan set også min pointe.

Jeg har selv været hos tre uddannede tantramassører (omtalt i min sidste anmeldelse af 08.11.13), og det var noget helt andet end det, jeg er blevet præsenteret for på diverse thaisteder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...