Kjeldsen 85 Skrevet 16. December, 2022 Er stedet lukket??? Kan ikke se annoncen længer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 16. December, 2022 (edited) Er det ikke denne annonce du tænker på? https://annoncelight.dk/showad/353768 Nogen gange tager de annoncen ned udenfor åbningstiden. Redigeret 16. December, 2022 af Silverback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 6. Januar, 2023 (edited) Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina? Ser ud til hun er mellem Randers og Viborg for tiden. Redigeret 6. Januar, 2023 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 6. Januar, 2023 fila skrev, for 23 minutter siden: Ser ud til hun er mellem Randers og Viborg for tiden Hmm. Overskriften siger nu Løgstør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 6. Januar, 2023 Silverback skrev, for 34 minutter siden: Hmm. Overskriften siger nu Løgstør. Men annonceteksten siger noget andet : Im between viborg and randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 6. Januar, 2023 Vendelboen skrev, for 14 minutter siden: Men annonceteksten siger noget andet : Im between viborg and randers ja. Hun gør hvad hun kan for at forvirre. Men mon ikke en sms til damen kan afklare det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 6. Januar, 2023 Silverback skrev, for 18 minutter siden: ja. Hun gør hvad hun kan for at forvirre. Men mon ikke en sms til damen kan afklare det? Det mest logiske er nok alligevel , at teksten i overskriften er gældende og at man har glemt at ændre resten af teksten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 6. Januar, 2023 Vendelboen skrev, for 14 minutter siden: Det mest logiske er nok alligevel , at teksten i overskriften er gældende og at man har glemt at ændre resten af teksten Det ville jeg også tro, men tænker alligevel jeg ville opklare det med hende inden jeg evt. lavede en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 6. Januar, 2023 Jeg spørger ikke om, hvor hun er, for det ved jeg godt. Det kan hun jo nemlig selv fortælle, men erfaringer er det nok bedre at spørge andre om, så: Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 21 Skrevet 8. Januar, 2023 Hun er i Trend, hun er et besøg værd, hvis man tænker på service hun er super til det hele, men ikke en ung model, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 8. Januar, 2023 fila skrev, den 6.1.2023 at 15:00: Jeg spørger ikke om, hvor hun er, for det ved jeg godt. Det kan hun jo nemlig selv fortælle, men erfaringer er det nok bedre at spørge andre om, så: Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina? Hej, hun er også med på sin søsters (Lucky) annonce: https://annoncelight.dk/profile/Flowet Fila, du kan roligt besøge dem i Løgstør, begge leverer varen, søde piger - har besøgt dem for Ca 2 år siden da de var i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg