rockett 106 Skrevet 16. December, 2022 Nogen der forstod det her med hvordan fisser smager? Det er en stor forskel. Dårlig lugt er aldrig rigtig blevet oplevet af jsg; men en lidt syrlig smag – ja. Nogle piger vasker sig så grundigt, at det slet ikke smager af noget. Andre har så store skamlæber, at man ikke rigtig kan få smagen. Indimellem synes jeg det smager noget som brød – lidt af en hvedesmag. Så har vi dem, jeg bedst kan lide. Dem der har lidt salt og ikke er for våde. Det gør mig liderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 16. December, 2022 (edited) Jeg var engang sammen med en der smagte af det røde stimorol tyggegummi forneden, men det var måske fordi jeg lige havde taget et stykke lige inden jeg gik ned på hende og det var røget der op. det var lækkert. Redigeret 16. December, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 16. December, 2022 Gabbana skrev, for 2 timer siden: Jeg var engang sammen med en der smagte af det røde stimorol tyggegummi forneden, men det var måske fordi jeg lige havde taget et stykke lige inden jeg gik ned på hende og det var røget der op. det var lækkert. Jeg ville sku gerne møde en der smagte af enten popcorn eller flæskesværer. Den slags er jeg nemli forfalden til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 16. December, 2022 rockett skrev, for 3 timer siden: ....dem, jeg bedst kan lide. Dem der har lidt salt og ikke er for våde. Det gør mig liderlig. Urin og sved giver den lidt salte smag tænker jeg... Men korrekt, der er virkelig stor forskel. Men partner gennem 5 år lugter og smager virkeligt dårligt. Lægen siger der intet er i vejen. Så jeg holder mig væk... yrf.!! Nogen ligger klart i generne. Hendes søn som har mange fælles træk fra hendes side af familien har også en ubeskrivelig øv lugt når han sveder ( har hans mor også lidt af ). Så er overbevist om at der er sammenhæng. Men jeg elsker at slikke fisse, så derfor bruger jeg dette forum til at finde de gode steder hvor jeg kan få mit behov opfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 16. December, 2022 jensen jr. skrev, for 37 minutter siden: Jeg ville sku gerne møde en der smagte af enten popcorn eller flæskesværer. Den slags er jeg nemli forfalden til. Flæskesvær lugter altså lidt af prut når de ligger i posen. Men altså popcorn kan jeg godt gå med til. Det ville da heller ikke være slemt med en smag af bacon…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 16. December, 2022 Gabbana skrev, for 4 minutter siden: Det ville da heller ikke være slemt med en smag af bacon… Så må du lave et kanin-stunt på kvinden, inden du går ned på hende, hvis du altså mener stegt bacon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 16. December, 2022 Gabbana skrev, for 3 minutter siden: Det ville da heller ikke være slemt med en smag af bacon…. Gabbana, get with the times man… bacon smag i alt er såååå meget forrige årtusinde, dengang selv Is blev lavet med baconsmag ovre i USA. næh det nye sort her i landet (Pun intended) er jo at alt skal tilsmages med lakrids. Så fra en foodie til en anden : bare kom i gang med superpiratos posen næste gang du skal ned og smage på varerne… /Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 16. December, 2022 AB455 skrev, for 6 minutter siden: Så må du lave et kanin-stunt på kvinden, inden du går ned på hende, hvis du altså mener stegt bacon Det bliver hurtige minutter jeg holder kun 15 minutter, og når først jeg har skudt af inde i hende så skal jeg altså ikke derned efter næh du, så vil jeg heller slikke hende inden… og der må det gerne smage af bacon og stimorol….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 16. December, 2022 Francois skrev, for 5 minutter siden: Gabbana, get with the times man… bacon smag i alt er såååå meget forrige årtusinde, dengang selv Is blev lavet med baconsmag ovre i USA. Ja okay jeg må komme ind i kampen… Francois skrev, for 6 minutter siden: næh det nye sort her i landet (Pun intended) er jo at alt skal tilsmages med lakrids. Så fra en foodie til en anden : bare kom i gang med superpiratos posen næste gang du skal ned og smage på varerne… Jeg synes da ellers saltkaramel er blevet på mode nu ? Og nu træner jeg jo en del og spise protein bar med smag af karamel, så hvis den næste kvinde jeg skal være sammen med smager af protein bar og salte karamel så er jeg solgt….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9710 Skrevet 16. December, 2022 Jeg synes ikke smagen af fisse kan beskrives som andet selvom hver en kvinde smager forskelligt. Jeg er dybt afhængig af smagen for overhovedet at kunne få en brugbar rejsning, og mit eneste egentligt dårlige besøg var hos en der ikke ville lade mig slikke hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 16. December, 2022 Gabbana skrev, for 54 minutter siden: ...når først jeg har skudt af inde i hende så skal jeg altså ikke derned efter... Nu ikke så sart det er bare kropsvæsker og ingen af dem er giftige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 17. December, 2022 Jeg husker en der smagte af slidt brændt gummi , en del år siden , smagen glemmer jeg aldrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 17. December, 2022 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: Jeg husker en der smagte af slidt brændt gummi , en del år siden , smagen glemmer jeg aldrig. Ham der havde været lige før dig havde sikkert kørt ud og ind som en rasende så friktionen havde fået kondomet til at gløde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2022 sweetstone skrev, for 22 minutter siden: Jeg husker en der smagte af slidt brændt gummi , en del år siden , smagen glemmer jeg aldrig. Jeg har også oplevet nogle gange at der lugtede af kondom. Men nogle af dem lugter altså også meget grimt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 17. December, 2022 Min kæreste for mange år siden, slog engang en flødebolle ud i fissen, og så skulle jeg slikke hende ren Den kombination, fissesaft og flødebolle, smagte lidt af lakrids 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2022 Julius skrev, for 41 minutter siden: slog engang en flødebolle ud i fissen Hun er en keeper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 17. December, 2022 Champagne. Det smager de af, de søde piger, som jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2022 Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Champagne. Det smager de af, de søde piger, som jeg besøger. Ka du liugee lave en liste - jeg afskyr champagne. Det er mislykket hvidvin tilsat sukker og kulsyre og en fancy etiket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 17. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden: Ka du liugee lave en liste - jeg afskyr champagne. Det er mislykket hvidvin tilsat sukker og kulsyre og en fancy etiket Forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 17. December, 2022 AB455 skrev, den 16.12.2022 at 15:03: Nu ikke så sart det er bare kropsvæsker og ingen af dem er giftige Nej okay så må jeg lige tage mig sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 17. December, 2022 Gabbana skrev, for 1 time siden: Nej okay så må jeg lige tage mig sammen Fisse og fissesaft er livets kilde. I flere betydninger. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 18. December, 2022 jensen jr. skrev, for 11 timer siden: Fisse og fissesaft er livets kilde. I flere betydninger. Smukkere og mere velformuleret kunne det ikke blive…. Jeg er enig min gode herre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) OK.....Var lige forbi en dejlig pige (Milf) på AL i dag gjorde alt for at tænde hende på bedst mulige måde. Nussen i nakke, kys på hals og berøring af øre og nipples og inderlår, men eftersom det er alt for lang tid siden at jeg havde slikket fisse/mis og hvad pigerne ellers bruger af navne. Pigen var pikant trimmet men syntes ikke jeg kunne huske den "lidt skarpe duft i næseborerne og prikkende smag på min tunge". Har det mon været pigens "safter", når hun bliver tændt ? (... Det var ikke som sådan at safterne flød i en lind strøm...) Dvæler lidt ved smagen.. Som var...Anderledes end hvad jeg kan huske. Jeg gjorde ellers min tunge våd, bred og fugtig med langsomme strøg nedefra og op i den fint trimmede og behåret mis. Der er ikke noget som lidt sorte hår på missen. Spørgsmålet er så om piger smager ens eller kan der være en *skarp smag* når de er tændte.. Hmm...Brystvorterne/nipples var ikke sådan "stod lige ud i luften/hårde", så ved ikke hvor ophidset hun var på en 10'er skala ? Smagen overraskede mig så meget at den søde pige suttede mig uden. Det var pirrende og en interessant vinkel besøget tog. Tak for det! . Jeg ville virkelig gerne have jeg kunne havde afsluttet på hendes krop. Overraskelsen over duften af missen tidligere, kunne jeg dog ikke fuldføre min mission til topkarakter og måtte forlade stedet i dybt nedtrykt tilstand..Ej..Blot lidt skuffet over at det ikke sagde *Splat*, men duften overraskede mig noget og havde måske en indvirkning på det ? Så...: Kan pigens "duft" ændrer sig afhængig af hvad de spiser etc ? Smager nogle piger af mere når de er godt ophidsende ? Og ....er det ligemeget om de er 24 eller 34 år, så dufter en ophidset mis ? Ved ikke rigtig om jeg tør prøve igen eller bliver man blot vant til det, så det bliver en selvfølge ? Lidt forvirret lige nu men ville så gerne have udløsning for at glade mig selv og pigen. Skal måske blot prøve igen Så en syrlig smag er standard for mange piger uanset alder ? Når jeg bliver ophidset syntes jeg blot det er min glans (pikhovedet blotter sig fri) der bliver fugtig. Syntes ikke pikken ændrer duft/lugt. Det skulle da lige være i det milisekund hvor spermen bliver skudt afsted, men det er så bare den duft/lugt og forsvinder igen. Mange spørgsmål når man ikke er vant til at slikke pigen og ude af øvelse Redigeret 9. Juli, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) Kan huske en kæreste jeg havde for år tilbage som smagte af gummi en gang hvor jeg ikke havde været der med gummi i et par dage. Jeg lod som ingenting, og fortsatte. Den gang blev jeg lidt jaloux uden at jeg konfronterede hende... Nu synes jeg egentlig det var ret frækt. Redigeret 9. Juli, 2023 af Maxxon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 9. Juli, 2023 ppd skrev, 1 time siden: Spørgsmålet er så om piger smager ens eller kan der være en *skarp smag* når de er tændte.. Selvfølgelig smager alle piger ikke ens, ligesom den samme pige ikke smager ens hver dag. Cyklus, hvor tændt hun er mv spiller ind. Til gengæld er det næppe aldersbetinget… 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg