Hop til indhold
sally18

Dødvandet?

Recommended Posts

Er det primært kun hos mig, der er dødvandet i øjeblikket? ;)

Er alle i dejlige mænder gået på juleferie eller er det inflationen, der kradser? 

Ej bare lige en lille bøvs fra hende på landet....:D

Rigtig glædelig jul til alle og enhver...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The spoon

Det har været oppe at vende en del gange, og det er vidt kun Jennifer romantica der ikke har oplevet nedgang:D

Er selv stoppet, helt, med en enkel undtagelse, både på grund af samvittighed og ja økonomien er ikke i fremgang, og der skal tænkes lidt over hvem der skal have pengene, varmeværket eller en varm pige ;) og så plejer der jo også at være lidt ekstra udgifter i december mdr, og i januar går budget kontoen helt amok, ejendomsskat, forsikringer, vand, varme og el. Min budget konto skal betale 25% af alle årets udgifter i januar, så det er sku godt at der kommer en bonus med den sidste lønseddel i december. 
Men på trods af alle de fedterøve der er(mig selv incl ), håber jeg det bedste for dig, og en god jul.:)

Redigeret af The spoon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gået lidt amok her i december med 4 besøg hvor jeg normalt kun er afsted 1 gang om måneden, men jeg tror da gerne at de fleste holder lidt igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget muligt at der er dødevande i branchen lige i øjeblikket. Forhåbentlig kommer der mere fremgang i løbet af februar 2023. Jeg selv har kun et besøg i denne måned, og det er med fantastiske Victoria DaVinci der desværre har sin sidste vagt ude på Pussy Galores i morgen lørdag. Det bliver fantastisk at besøge hende igen, men også meget vemodigt at skulle sige farvel. Ak ja. Håber at branchen klarer sig, inklusive de tilbageværende bordeller og lysthuse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er tilbagegang i de fleste brancher og luksus er nok især ramt.

For mig personligt er der også tilbageholdenhed, skulle jeg besøge en fræk pige ville det blive til en halv time i stedet for en hel og jeg ville være ret picky omkring hvem jeg ville besøge - altså vælge det sikre kort. 
Thaimassagen er der også skåret ned på.
I supermarkedet er det stort set kun tilbud der ryger i kurven.
Julegaverne bliver mindre og færre.

Hvis jeg er som folk er flest får inflationen snart en ende for der bliver ikke købt noget. :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well.
Christmas is the most expensive time of year regardless.
So there's that.
I mean, I kind of dont want to think about my budget this month, lol.
And there's the insane increase in bills as well.

But all that said.
I have plans to meet a lovely lady tomorrow.
Someone I have been wanting to meet for a very long time. :)

So for me in the end, I may lower my frequency, but I certainly wont stop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Der er tilbagegang i de fleste brancher og luksus er nok især ramt.

For mig personligt er der også tilbageholdenhed, skulle jeg besøge en fræk pige ville det blive til en halv time i stedet for en hel og jeg ville være ret picky omkring hvem jeg ville besøge - altså vælge det sikre kort. 
Thaimassagen er der også skåret ned på.
I supermarkedet er det stort set kun tilbud der ryger i kurven.
Julegaverne bliver mindre og færre.

Hvis jeg er som folk er flest får inflationen snart en ende for der bliver ikke købt noget. :!:

Sådan oplever jeg det også lige nu. Dødvande overalt. Her på forum afspejler det sig også tydeligt i dødvandet på nye spændende indlæg og nye anmeldelser. Folk sparer. Tænk hvor mange skønne GPs, der er derude, som aldrig får en anmeldelse.

Jeg er så optimistisk/naiv/ open minded, at jeg tror, det bliver bedre i foråret trods højere renter og huspriser i fald. Det kommer til at gå frem igen.

Viser al menneskelig erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trøster mig da en smule så, at det ikke kun er hos mig, den er gal med:unsure: ( altså general at det er fordi jeg er mig, at jeg ingen kunder har pt:D)

Tak for jeres input og ja lad os håbe det vender rundt i foråret, om ikke andet:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sally18 skrev, for 3 minutter siden:

Trøster mig da en smule så, at det ikke kun er hos mig, den er gal med:unsure: ( altså general at det er fordi jeg er mig, at jeg ingen kunder har pt:D)

Tak for jeres input og ja lad os håbe det vender rundt i foråret, om ikke andet:wub:

Vi håber men er bange for at det er noget der er kommet for at bliver i lang tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke oplevet nedgang.. Så skulle det lige være i nov måned hvor jeg lavede ca 3000 mindre end jeg gennemsnitligt har gjort de sidste 6-8 måneder:ph34r:.. For mig er det dog bare normalt at tjene enten 3 mere eller 3 mindre end gennemsnittet.. Her i december har jeg tjent 15 mere end mit gennemsnit så jeg klager på ingen måder:P.. Men jeg vil sige jeg mærker tydeligere og tydeligere min egen stress fordi alle siger der er nedgang så når mine bookinger begynder at komme ind i løbet af måneden så frygter jeg da klart mere at det er fuckfaces der bare booker og bliver væk..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplevede i september og start oktober at min telefon næsten var helt stille. Der tænkte jeg os hva sker der?! så jeg valgte selv lige at holde en pause når der nu ik kom særlig mange kunder alligevel hehe.

og da jeg så startede op igen slut november er det kun gået op, især her i december er jeg blevet kimet ned, hvilket også var ret overraskende :D Så det går åbenbart bare meget op og ned

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har endnu ikke oplevet nedgang.. Så skulle det lige være i nov måned hvor jeg lavede ca 3000 mindre end jeg gennemsnitligt har gjort de sidste 6-8 måneder:ph34r:.. For mig er det dog bare normalt at tjene enten 3 mere eller 3 mindre end gennemsnittet.. Her i december har jeg tjent 15 mere end mit gennemsnit så jeg klager på ingen måder:P.. Men jeg vil sige jeg mærker tydeligere og tydeligere min egen stress fordi alle siger der er nedgang så når mine bookinger begynder at komme ind i løbet af måneden så frygter jeg da klart mere at det er fuckfaces der bare booker og bliver væk..

:)Er vel også sværere at mærke nedgang , hvis man " kun " skal fylde 5 arbejdsdage op,  end hvis det drejer sig om 25-30 dage / pr mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

:)Er vel også sværere at mærke nedgang , hvis man " kun " skal fylde 5 arbejdsdage op,  end hvis det drejer sig om 25-30 dage / pr mdr.

Uhh det ved jeg ikke om det er.. Jeg har et eller andet sted bare samlet mine gæster på de dage.. Jeg ligger, som sagt i en tidligere tråd, på omkring mellem 27-35tusinde om måneden.. Jeg ved så ikke om mine kollegaer gå efter at tjene mere end det men for mig er det super fint.. Og nu der jo tale om nedgang.. Nedgang er vel nedgang uanset og mit antal af gæster er ikke gået ned på nogen måder.. Jeg tvivler også på de færreste danske damer arbejder mellem 25-30 dage i måneden.. Det håber jeg da i hvertfald ikke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Nedgang er vel nedgang uanset og mit antal af gæster er ikke gået ned på nogen måder..

Det er der flere grunde til, tror jeg .. 

Dels er eet eller andet ved din person og dit væsen, der gør, at en del af os nemt bliver 'hooked' når  man har besøgt dig en gang eller to .. det kan jeg i hvert fald snakke med om .. :D <3:wub:
Derfor får du hen ad vejen mange faste eller regelmæssige gæster.
Mener også du skrev på et tidspunkt, at mange af dine gæster hér i December var blandt de faste .. 

Dels er du meget synlig her på EG.
Så der er mange, der bliver nysgerrige - selvfølgelig også på grund af anmeldelserne.
Og derudfra, er det nemt at finde dine annoncer på Annoncelight .. 
Det er det ikke altid for de andre ... 
Jeg kan huske jeg blev nysgerrig på netop @Sexy Flora på et tidspunkt ..... 
Tror jeg fandt annoncen, men det var ikke helt enkelt .. 
For mig ville det være en stor hjælp hvis flere piger skrev noget mere ... 
Men rigtig meget af 'hyggesnakken' er forsvundet fra EG .. især gik det galt da Selfie-trådene blev lukket ... 

Og så mener jeg også du en gang skrev at du kan trække på 'sidste-øjebliks-gæster' hvis du skulle mangle bookinger .. 
Så du kan 'trække på både de 'langtidsbookede' og spontane bookinger på en helt anden måde end de fleste andre ... 
Det er faktisk ret smart ... 
Tænker også det er en god idé at du nu skriver dine nye tider allerede mens du har dine månedlige vagter ... 
Så er man lidt mere sikker på at 'ramme' dig mens du er 'på' hvis man vil booke ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

Tænker også det er en god idé at du nu skriver dine nye tider allerede mens du har dine månedlige vagter ... 
Så er man lidt mere sikker på at 'ramme' dig mens du er 'på' hvis man vil booke ... 

Jeg tror du har ret i mange af dine observationer.. Personligt føler jeg også det har en betydning at jeg har ansigtsbilled på.. Eller jeg kunne mærke en forskel da jeg satte ansigt på men det jo efterhånden lang tid siden nu.. Jeg bilder mig dog stadig ind at det gør en forskel.. Fordi den grænse jo er blevet rykket af det faktum at de fleste udenlandske har ansigt på.. 

Mine faste gæster er klart dem der, for det meste, redder mine vagtuger.. Og så tror jeg selv på det har en betydning for nogle gæster at de ved de kan regne med at jeg i hvertfald kommer tilbage.. De skal ikke trække, eller har ikke muligheden for at trække, 3-4 besøg ud af pengepungen eller kalenderen fordi der er kun den ene mulighed så hvis man vil besøge mig så skal man besøge mig den dag og ellers gå der en hel måned før jeg er tilgængelig igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Personligt føler jeg også det har en betydning at jeg har ansigtsbilled på..

Jeg er een af dem der tænder meget på et sødt / kønt ansigt.
Så det er faktisk lidt en udfordring for mig, med f. eks. de danske klinikpiger.
Billederne er helt fine og (i det store og hele da) helt vellignende, men de viser ikke ansigt.
Det er selvfølgelig både forståeligt og helt OK.
Men jeg går tit, før mødet, med et bestemt billede af ansigtet på dén pige, jeg skal besøge.
Og når ansigtet så ser anderledes ud end jeg lige havde forestillet sig, skal jeg bruge lidt tid til at omstille mig mentalt ... 
Det er ikke noget større problem, men det er som om det tager lidt af energien ud f det første besøg, nogle gange ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Personligt føler jeg også det har en betydning at jeg har ansigtsbilled på.

Ja det er jeg overbeviste om det har, især for dit privatliv, og din fremtid.

De danske piger, der har gjort det, har haft store konsekvenser ud af det valg, bare for at skaffe sig kunder, fordi de er desperate.

Men det er du jo ikke, du vælter jo rundt i kunder, som den eneste pige i branchen.

Redigeret af Anders The Man

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders The Man skrev, for 26 minutter siden:

Ja det er jeg overbeviste om det har, især for dit privatliv, og din fremtid.

De danske piger, der har gjort det, har haft store konsekvenser ud af det valg, bare for at skaffe sig kunder, fordi de er desperate.

Men det er du jo ikke, du vælter jo rundt i kunder, som den eneste pige i branchen.

Uhh privatliv der ved jeg ikke lige hvad du mener.. Men du kender mig jo nok ikke og ved ikke at alle i min nærmeste omgangskreds, bekendte osv udemærket ved hvad jeg arbejder med^_^.. Jeg har jo Absolut INTET at skamme mig over så jeg ønsker ikke at signalerer at jeg har det.. Havde jeg været læge, Netto medarbejder, kloakrenser osv havde jeg heller ikke haft noget problem med at have mit ansigt på en evt firmahjemmeside eller lignende.. 

Det var egentlig nogle ret grimme påstande, hentydninger, ironiske bemærkninger, eller hvad du vælger at kalde det, du der kommer med.. 

Jeg vælter ikke rundt i gæster fordi jeg altid sørger for ikke at booke for meget ind.. Men jeg har været nødsaget til at afvise en del mænd i denne måned fordi jeg ikke havde flere ledige tider de 5-6 dage jeg har arbejdet.. 

Jeg synes du skulle faktatjekke dine påstande en gang inden du kommer med dem.. Jeg ved at flere andre danske piger har udtalt at de heller ikke, endnu, mærker nedgang så jeg er da heldigvis ikke den eneste.. 

Desperat er nok det sidste jeg var da jeg valgte at sætte ansigt på min annonce.. Som jeg skrev tidligere så har det for mig noget at gøre med at ikke bidrage til tabuet og ikke signalerer at jeg selv føler jeg gør noget som jeg burde skamme mig over, eller som min familie burde skamme sig over.. Fordi det gør jeg jo oprigtig talt ikke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...