Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/357621

Jeg gav migselv en tidlig julegave. Så fik ringet og book en tid. ^_^

Bliderne er retvisende, og alderen på er nok rigtigt. Vil selv gæt på mellem midt20 til sidst30.

Stedet er en klinik på Silkeborgvej i Aarhus. En time efter gik jeg derfra med en cola. Der var også vand, men jeg tog cola B)

Der blev badet før og efter massagen. Første del så ligger man på maven, og fik en god massage der endte i B2B. Derefter på ligger man på ryggen. B2B forsat lidt indtil anden del. Mona er super sød og dejlig. Det var fantastisk at være sammen med hende.

God jul, 

AarhusC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne i annoncen er taget inde i massageshoppen Amita, der ligger på Silkeborgvej. Hende på billederne ligner ejeren selv; Amita - kan du bekræfte det er hende?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Nej, det er ikke ejeren selv. Det er jeg sikker på. 
Er det overhovedet muligt at være sammen med ejeren? 

AarhusC

Redigeret af AarhusC

Del dette indlæg

Link til indlæg
AarhusC skrev, for 3 timer siden:

Hej

Nej, det er ikke ejeren selv. Det er jeg sikker på. 
Er det overhovedet muligt at være sammen med ejeren? 

AarhusC

Amita der er indehaver såvidt jeg ved kan man godt være sammen med hun er dog i Thailand de næste 2 mdr ca!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 23 timer siden:

Billederne i annoncen er taget inde i massageshoppen Amita, der ligger på Silkeborgvej. Hende på billederne ligner ejeren selv; Amita - kan du bekræfte det er hende?  

Hej alle 

Besøgte stedet for 14 dage siden. Havde aftalt tid med Nalee, og hun fortalte på dårligt dansk at hun havde overtaget stedet, hvilket undrede mig. 
Blev Iøvrigt også overrasket over at hun holdt til på dette sted… 

Redigeret af Livsnyder69

Del dette indlæg

Link til indlæg
AarhusC skrev, den 17.12.2022 at 13:02:

Bliderne er retvisende, og alderen på er nok rigtigt. Vil selv gæt på mellem midt20 til sidst30.

Stedet er en klinik på Silkeborgvej i Aarhus. En time efter gik jeg derfra med en cola. Der var også vand, men jeg tog cola B)

Der blev badet før og efter massagen. Første del så ligger man på maven, og fik en god massage der endte i B2B. Derefter på ligger man på ryggen. B2B forsat lidt indtil anden del. Mona er super sød og dejlig. Det var fantastisk at være sammen med hende.

God jul, 

AarhusC

Hvorfor valgte du cola i stedet for vand? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AarhusC skrev, den 17.12.2022 at 13:02:

God jul, 

AarhusC

Hvad gav du for sådan en tur? Hvor lang tid fik du? Lyder som en dejlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnP skrev, for 2 timer siden:

Hvad gav du for sådan en tur? Hvor lang tid fik du? Lyder som en dejlig oplevelse

Jeg gav 1300, og var der en time. Jo, det var dejligt. :lol:

AarhusC

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 55 minutter siden:

Er nalee og mona narak samme kvinde??

Det kunne det godt være …. Har ikke brokket Mona. Alternativt befinder de 2 kvinder sig samme.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, 1 time siden:

Er nalee og mona narak samme kvinde??

Nej 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden:

Nej 

De ser meget ens ud:)

Har du besøgt begge pigerne?

Redigeret af dickens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 32 minutter siden:

De ser meget ens ud:)

Har du besøgt begge pigerne?

de ser langtfra ens ud. 
Ja det har jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før jul besøgte jeg Mona. Der holder til ved Silkeborgvej i klinikken, Amita. 

Det var en noget ujævn korrespondance; det tog ca 2 timer at få en aftale i stand. 

Jeg mødte op til aftalt tid og blev mødt at Mona, der har et nydeligt ansigt. 

Vi aftale jeg skulle have massage og sjov bagefter. Massagen har meget stille og rolig... Det var det sjove også. Hele oplevelsen var ret tam, uden passion eller indlevelse.

Ikke en massør, jeg vil besøge igen - der er bedre og sjovere  i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...