Charlie2022 67 Skrevet 17. December, 2022 Er der nogen som kende denne studine? https://annoncelight.dk/showad/343897 det er ikke meget hun skriver, er hun en fake måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 17. December, 2022 Det virker i hvertfald mystisk ikke at skrive hvor meget tid man evt som gæst få for de 2000 kr der er minimumsbetalingen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 17. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Det virker i hvertfald mystisk ikke at skrive hvor meget tid man evt som gæst få for de 2000 kr der er minimumsbetalingen.. Jeg tror det er noget man skal aftale direkte - men det er nok en hel romantisk aften med rødvin, stearinlys + lidt gang i lagnerne - og de 2000,- er nok for at undgå at spilde tid på at skrive med alt for mange useriøse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 67 Skrevet 17. December, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det virker i hvertfald mystisk ikke at skrive hvor meget tid man evt som gæst få for de 2000 kr der er minimumsbetalingen.. Jeg vil hellere lave en aftale med Jennifer, hun beskriver hvad jeg kan forvente samt en masse skønne billeder så jeg kan se hvilken kvinde jeg møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 17. December, 2022 Charlie2022 skrev, for 4 minutter siden: Jeg vil hellere lave en aftale med Jennifer, hun beskriver hvad jeg kan forvente samt en masse skønne billeder så jeg kan se hvilken kvinde jeg møder Det kan jo også bare være en dårligt opbygget annonce.. Så der jo ikke nogen grund til at afskrive hende.. Men tak for rosen af min annonce og interessen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 67 Skrevet 17. December, 2022 Det kan du have ret i Jennifer men da alt snak foregår over Snapchat så bliver jeg lidt urolig, fornemmer at hun kræver forudbetaling, så ved vi alle at det skal vi ikke vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 17. December, 2022 Charlie2022 skrev, 1 time siden: fornemmer at hun kræver forudbetaling Det er vel bare at aftale betaling "on arrival" som hos de fleste andre glædespiger - så kan begge parter sige til og fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgesencillo 0 Skrevet 18. Januar, 2023 Do you know if she is still active? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg