Kanye 5 Skrevet 31. December, 2022 puttgarden skrev, den 18.12.2022 at 07:28: Jeg har efterhånden levet alle mine drømme ud. Det jeg tænder mest på er at slikke og kneppe konen efter hun har været hos sin elsker og han er kommet i hende. Den følelse af at glide ind i hende er helt speciel. Derudover ser jeg et par andre kvinder som også har fået lov til at lege uden for ægtesengen. Det er også en vidunderlig følelse at glide ind i en anden mands kvinde. Husk: Når du ligger på dit dødsleje, så fortryder du kun de ting du ikke gjorde. Leder din kone efter en ny elsker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 31. December, 2022 puttgarden skrev, den 18.12.2022 at 07:28: Jeg har efterhånden levet alle mine drømme ud. Det jeg tænder mest på er at slikke og kneppe konen efter hun har været hos sin elsker og han er kommet i hende. Den følelse af at glide ind i hende er helt speciel. Derudover ser jeg et par andre kvinder som også har fået lov til at lege uden for ægtesengen. Det er også en vidunderlig følelse at glide ind i en anden mands kvinde. Husk: Når du ligger på dit dødsleje, så fortryder du kun de ting du ikke gjorde. -Den moderne Hanrej... hmm... det bliver et nejtak herfra;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 189 Skrevet 1. Januar, 2023 Kanye skrev, den 31.12.2022 at 07:00: Leder din kone efter en ny elsker? Hun har rigeligt, både i antal og i størrelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 189 Skrevet 1. Januar, 2023 Møffe skrev, den 31.12.2022 at 07:05: -Den moderne Hanrej... hmm... det bliver et nejtak herfra;-) Alle har vi vores egen måde at leve på. Min kone og jeg har det godt med at vi begge har sex med andre og deler oplevelserne med hinanden bagefter. Vi ser ingen grund til at lægge bånd på hinandens gode oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl Skrevet 12. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 23 timer siden: BDSM Aktiv eller passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 978 Skrevet 12. Januar, 2023 Hr. Skovfugl skrev, for 1 minut siden: Aktiv eller passiv? Jeg er den submissive Det ligger alt for langt fra min natur at dominere, men er en pleaser type sådan helt grundlæggende og ikke kun i seksuelle sammenhænge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TillyBamber 98 Skrevet 14. Januar, 2023 "Man fortryder sjældent det, som man gjorde.. men altid det, som man ikke fik gjort" #wordstoliveby 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 376 Skrevet 17. Januar, 2023 Griber og udlever de muligheder der dukker op. Noget er og bliver en engangs forestilling, andet skal prøves igen. Og så er der oplevelser som gerne måtte gentages i det uendelige. Kan ikke komme i tanke om fantasier, hvor jeg er for stor kylling til ikke at gribe chancen når den byder sig. Så er der de fantasier, som endnu ikke har været mulige at udleve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 24. Januar, 2023 Det som tænder mig er urin - varmen og smagen, det ka noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 41 Skrevet 30. Januar, 2023 Min kammerat talte om en trekant med sin kone. Det er på en gang frækt , men også voldsomt underligt. Han har så ikke lige vendt den med hende, men jeg er sgu i tvivl om jeg ville turde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg