Molle37 175 Skrevet 19. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/358899 som udgangspunkt er jeg altid skeptisk når det gælder de mørke piger og ægtheden af deres annoncer og billeder. samtidigt kan jeg godt lide at krydre hverdagen med noget eksotisk ind imellem. er der nogen der har besøgt SexyJoy44 og kan fortælle om billederne er ægte og også af den pige man møder? eller er virkeligheden bare nogenlunde tæt på billederne? For jeg gad da godt at ælte hende lidt hvis ellers der er nogenlunde hold i ægtheden på de kurver der fremvises på billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 19. December, 2022 Molle37 skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/358899 som udgangspunkt er jeg altid skeptisk når det gælder de mørke piger og ægtheden af deres annoncer og billeder. samtidigt kan jeg godt lide at krydre hverdagen med noget eksotisk ind imellem. er der nogen der har besøgt SexyJoy44 og kan fortælle om billederne er ægte og også af den pige man møder? eller er virkeligheden bare nogenlunde tæt på billederne? For jeg gad da godt at ælte hende lidt hvis ellers der er nogenlunde hold i ægtheden på de kurver der fremvises på billederne i annoncen. Nå, kan se at annoncen er blevet anmeldt for fake billeder på AL. fuck det er øv at der er så mange der bruger fake billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 19. December, 2022 Molle37 skrev, for 58 minutter siden: Nå, kan se at annoncen er blevet anmeldt for fake billeder på AL. fuck det er øv at der er så mange der bruger fake billeder Og dog - annonce og billeder stadig aktive. Tror jeg fik 2 annoncer blandet sammen. så min efterlysning gælder stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 20. December, 2022 Jeg tog en for holdet i dag. Svært at sige om det er hende på alle billeder, for hun bruger parykker. Er dog også nydelig uden. Kropskurverne er som på billederne. Store bløde helt naturlige bryster, som man gerne må kysse og kramme. Bagdelen er nok en smule for stor, men dælme fræk at holde fast om ballerne og kneppe hende bagfra foran det store spejl. Virkede oven i købet som om hun kunne li’ det. Derimod kysser hun ikke, selv om det står i annoncen. Men sød og dejlig og absolut et besøg værd, hvis man er til en mørk og kurvet mørk pige. Fortalte hun er fra Kenya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 20. December, 2022 Ridderlig skrev, 1 time siden: Jeg tog en for holdet i dag. Svært at sige om det er hende på alle billeder, for hun bruger parykker. Er dog også nydelig uden. Kropskurverne er som på billederne. Store bløde helt naturlige bryster, som man gerne må kysse og kramme. Bagdelen er nok en smule for stor, men dælme fræk at holde fast om ballerne og kneppe hende bagfra foran det store spejl. Virkede oven i købet som om hun kunne li’ det. Derimod kysser hun ikke, selv om det står i annoncen. Men sød og dejlig og absolut et besøg værd, hvis man er til en mørk og kurvet mørk pige. Fortalte hun er fra Kenya. Okay tak for at du tog en for holdet. så kan du bekræfte at det er pigen på billederne man møder? Tænker på om tatoveringer mv stemmer med hvad man får i virkeligheden? er også lidt hooked på at tage hende bagfra. suttede hun uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 20. December, 2022 Ja det er hende du møder Og hun sutter uden hvis du betaler prisen. men hun er det hele værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobwm 18 Skrevet 20. December, 2022 Hvor er det henne i Aarhus? Er det diskret osv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 20. December, 2022 Ja diskret i lejlighed i sidegade til Frederiks Alle ikke langt fra broen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stylez 16 Skrevet 20. December, 2022 Molle37 skrev, for 2 timer siden: Okay tak for at du tog en for holdet. så kan du bekræfte at det er pigen på billederne man møder? Tænker på om tatoveringer mv stemmer med hvad man får i virkeligheden? er også lidt hooked på at tage hende bagfra. suttede hun uden gummi ? Tænker også at aflægge hende en visit, hvis hun er at finde i Aarhus i denne uge. Er det hende man møder på billederne? Eller ligner hun bare meget hende på billederne? Kan bare godt lige piger ned en dejlig røv, der kan finde ud af at bruge den også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 20. December, 2022 Hun er her indtil jul og ja, jeg mener det er hende på billederne. Sød og sexet, hvis man kan li’ store bløde bryster og røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 21. December, 2022 Ridderlig skrev, for 16 timer siden: Ja det er hende du møder Og hun sutter uden hvis du betaler prisen. men hun er det hele værd Hvad måtte du slippe? hvordan er hendes priser? Ekstra for sut uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 21. December, 2022 Skriv dig til hende og spørg. Hun svarer hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobwm 18 Skrevet 21. December, 2022 Ridderlig skrev, for 6 timer siden: Skriv dig til hende og spørg. Hun svarer hurtigt. Ikke mig, af en eller anden grund svarer hun ikke efter jeg spurgte efter ekstras. Andre der er lykkes med et besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobwm 18 Skrevet 22. December, 2022 Nå, hun svarede kort efter jeg havde skrevet her inde... Virkelig ikke andre oplevelser med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobwm 18 Skrevet 22. December, 2022 Nå. Billederne er fake: https://www.instagram.com/nathaliadomingos94/ Så det bliver nok ikke et besøg fra mig, med mindre andre har haft gode erfaringer. Øv øv- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 22. December, 2022 Jeg havde en god oplevelse Hendes røv er måske knap så stor som billederne men hendes bryster erflottere og naturlige. også pænt ansigt og dejlig fisse. men prøv selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 22. December, 2022 Jacobwm skrev, for 5 timer siden: Nå. Billederne er fake: https://www.instagram.com/nathaliadomingos94/ Så det bliver nok ikke et besøg fra mig, med mindre andre har haft gode erfaringer. Øv øv- Hvor er det bare en skam at der anvendes fake fotos. Men godt fundet - tak! jeg havde engentligt tænkt at lave en aftale med hende, da jeg fik indtrykket her i tråden af at det faktisk var hende på billederne man mødte ( tattoos osv ). Men øv nej. jeg fatter ikke at der er så mange der anvender fake fotos. Jo, sikkert for at lokke kunder til, der så alligevel ikke vender om i døren når de spotter at det er fake. Øv øv øv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg