lolkat 16 Skrevet 19. December, 2022 Nogen som har erfaringer med hende her? Lyder jo mega frækt! https://annoncelight.dk/showad/359950 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 19. December, 2022 Skulle selv lige til at oprette en efterlysning men så så denne. Synes også hun er voldfræk! Men godt nok i den dyre ende for mit vedkommende. Måske jeg skulle sprænge budgettet hvis nogen kommer med en stærk anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 19. December, 2022 Det er jo poesi: "Almost any kink is lovely. But price must be discussed." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. December, 2022 damn, jeg er fristet. måske en crowdfunding er på sin plads her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. December, 2022 fin lille tatovering på billede 4. Burde sortere de værste mennesker fra Jylland og Pestegnen fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 20. December, 2022 (edited) Elsker også hendes 1312 i hendes mailadresse. ACAB. Tænk hvis en strisser lige købte en tur på hende Hun er indbegrebet af en "type" jeg SKAL have krydset af. Synes simpelthen bare 1000 kr for en hurtig udløsning er i overkanten Vildt fræk dog. Redigeret 20. December, 2022 af Anderss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HugoBalls 20 Skrevet 20. December, 2022 Ja der er overvældende mange ting at lide ved BrattyBabe's annonce...! Hun er vores lokale Succubus & aktiv 24/7 - https://da.wikipedia.org/wiki/Succubus Tjek Hun kan skullfucke / sluge Tjek Sprøjteorgasme mulig? Tjek Man kan tage en ven med Tjek Man kan endda filme seancen Tjek Tilmed blive der hele natten og snakke forbold....øhhh fodbold? What's not to like? Hvorfor er jeg ikke millionær? Jeg er allerede BrattyBabe fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 47 Skrevet 20. December, 2022 Jeg tager gerne en for holdet, men hun svarer ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HugoBalls 20 Skrevet 20. December, 2022 Bliv ved StevyC..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 20. December, 2022 Hun har opdateret at hun er "Off this afternoon". Men måske i aften? Står jo hun er på 24/7 Er så spændt på om du får en aftale i hus StevieC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 20. December, 2022 Jeg har haft sms-kontakt med hende for at få de præcise priser og lidt info om nogle af hendes ekstra services, men hun vil helst have at man ringer. Og ja.. Hun er dansk... Og hun bliver sikkert oversvømmet af beskeder efter hun er blevet efterlyst her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. December, 2022 yrghh skrev, for 22 minutter siden: Og hun bliver sikkert oversvømmet af beskeder efter hun er blevet efterlyst her ah mon dog. Tror du ikke at sex uden kondom skræmmer de fleste væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 20. December, 2022 tvr skrev, for 12 minutter siden: ah mon dog. Tror du ikke at sex uden kondom skræmmer de fleste væk? Jo. Men hvis 99,9% af medlemmerne i dette forum siger nej tak, er der stadig 39 der kan sende beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. December, 2022 yrghh skrev, for 6 minutter siden: Jo. Men hvis 99,9% af medlemmerne i dette forum siger nej tak, er der stadig 39 der kan sende beskeder. Jeg har ikke checket tallene. Jeg stoler på dig. 39 er stadig mange, så du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 20. December, 2022 Utroligt så forskelligt vi ser på hende. Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HugoBalls 20 Skrevet 20. December, 2022 StevyC skrev, for 3 timer siden: Så er vi to Så er vi 3 Dinner_at_the_y skrev, for 2 timer siden: Utroligt så forskelligt vi ser på hende. Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. Forstår godt din pointe, selvfølgelig. Men der er noget ved det "farlige" som også er spændende... Jeg læser en annonce med en kvinde som er seksuelt spændende, nysgerrig, grænseoverskridende og udfordrende ... hun sætter sikkert sine grænser i forhold til dem som hun modtager i forhold til hygiejne og kemi etc., men tror hun vil få en del kunder...håber jeg da for hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. December, 2022 Anderss skrev, for 6 timer siden: Elsker også hendes 1312 i hendes mailadresse. ACAB. Hvad betyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 20. December, 2022 Liv skrev, for 26 minutter siden: Hvad betyder det? ARTS & CRAFTS ASSOCIATION BORNHOLM ...eller All Cops Are Bastards 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. December, 2022 yrghh skrev, for 22 minutter siden: ARTS & CRAFTS ASSOCIATION BORNHOLM ...eller All Cops Are Bastards Ahh, jeg kan bedst lide den første version, men tænker den sidste nok er gældende i dette tilfælde. Hun ser ellers sød og fræk ud, synes jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 22. December, 2022 Øv, havde sgu lige formastet mig til at hæve penge alligevel og så er hun ikke længere på. Nogen der nåede en tur? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 47 Skrevet 22. December, 2022 Hun svarede aldrig , hverken WhatsApp eller sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 22. December, 2022 StevyC skrev, for 3 timer siden: Hun svarede aldrig , hverken WhatsApp eller sms Jeg havde en dialog med hende om ønsker og priser, men vi fik ikke lavet en aftale inden hun stoppede med at svare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 23. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/360209 Så er hun sgu på igen. Damn. Kan ikke de næste par dage. Hører gerne en ameldelse dog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 47 Skrevet 23. December, 2022 Har skrevet til hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg