Anderss 55 Skrevet 25. December, 2022 Slet ingen der har fået pulet, øh, jeg mener julet, med den bratty tøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HugoBalls 20 Skrevet 25. December, 2022 Desværre...slet ikke haft tiden pga julen...i min optik er det også noget der kræver lidt forberedelse og overskud, for at få en fuld udnyttelse af hendes "kinks" services Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 53 Skrevet 26. December, 2022 Jeg skrev med hende i går, og vi talte også i telefon. Hun lyder som en sød dansk pige, men da hun sagde 2500dkk for 30 min med intet ud over alm. sex/oral takkede jeg pænt nej tak. Vil se frem til at læse en anmeldelse af hende, for til den pris må hun sgu være noget ganske særligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikdyson 4 Skrevet 22. Februar, 2023 (edited) Jeg så hende igår; Jeg kan garantere jer så meget - får en på opleveren! 10/10 for en guffer hun har sat priserne så man kan være med nu. Var der 30 min og kom 2x hun kan varmt anbefales! https://annoncelight.dk/showad/359950 -hun har giver lov til at lade mig dele billedet Redigeret 22. Februar, 2023 af Bryan Mills Billeder er ikke tilladt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EKast 3 Skrevet 16. Maj, 2023 StevyC skrev, den 23.12.2022 at 10:12: Har skrevet til hende Fikk du kontakte? Jeg sku meget gerne have kontakt og aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg