69lover 163 Skrevet 22. December, 2022 Hello alle NISSE-friends https://annoncelight.dk/showad/228712 Besøgte igår disse 2 glade og søde nissepiger som virkelig var i Juhuuuule humør, det var lækkert, sjovt og en dejlig før julegave til Junior og jeg ... Det er bare så godt med 2 piger på en gang - dobbelt af det hele, så efterhånden har jeg bare ikke nok i en. Thanya er en spøjs pige som virker til at hun ved hvad hun vil have - skulle lige startes men så var hun på og vi sexede godt, hun snakker fint engelsk det betyder meget at man kan snakke og grine i de små pauser. Tukta er der skrevet meget om, og hende og min kemi fungere bare SUPER godt - med hende som den ene på 2 nissepige holdet er Junior og jeg altid sikker på vi får det JuleSJOV vi kommer for. Så friends kom i bare afsted i kan nå en dejlig julegave til jer selv endnu. God jul Thanya & Tukta og alle jer EG friends. 69LOVER 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 22. December, 2022 Ja det er jo et velkendt sted. Sexer de også sammen? Og er der kondom skift ved pigeskift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 23. December, 2022 Jeg har besøgt Thanya alene, dejligt besøg, men hun er dog lidt mere reserveret end Tukta, og hun kysser heller ikke så meget, dog var resten dejligt. syntes dog ikke hendes Engelsk var så godt, men hun lærer måske hurtigt. Hun var langt bedre til Fransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg