Hop til indhold

Recommended Posts

Sød pige. 

Professionel. 

Verdensklog (er det et ord? :D) / livsklog / menneskeklog

Moden.

GFE.

Hun virker glad for sit arbejde.

Lækker lille nips.

Utrolig nem at kommunikere med. Svarer hurtigt. Bliver ikke stiktosset eller blokerer en hvis man bliver nød at at melde fra af gode grunde (jeg måtte aflyse en tid og flytte den til dagen efter, det tog hun pænt).

Vi havde god kemi rent menneskeligt. Men desværre knap så meget fysisk. Det har måske påvirket min oplevelse en smule. Men jeg kom dog alligevel indenfor et kvarter selvom jeg er dopet op på SSRI (som gør det svære at få den op at stå / komme), så helt skidt var det nok ikke.

Mørk kælder lejlighed. Her ville jeg nok havde foretrukket en normalt lejlighed med god belysning.

Diskret indgang. Synes jeg i hvert fald selv. Det er lige ud til en kæmpe hovedvej og er pænt trafikkeret. Men da det er en kælderlejlighed så kan man gå ned og "gemme" sig. Der er også butikker ved siden af hvor man kan stå og vente så man ikke ser suspekt ud :P

https://annoncelight.dk/showad/349420

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde simpelthen bare den bedste oplevelse med Mila midt i sidste uge :wub: Blow job helt oppe i top 2, virkelig vådt, dybt, lækkert og frækt - og så fungerede sexen bare 100% som jeg sjældent har oplevet det :wub: Det var sindsyg godt!!

Mega meget kæreste-agtigt! Altså vi var helt filtrede inde i hinanden (på den gode måde). Jeg følte mig nærmest opslugt af hende. Og hver gang vi rullede rundt i en ny konstellation blev det bare endnu bedre. Nøj det var fedt :D Hun er altså for fræk! :wub:

Hun skal besøges igen. Det er 100% sikkert!

I torsdags var der nærmest kun én post om hende - nu er der flere, meeeen jeg synes stadig, at jeg vil tillade mig at nominere hende til mest undervurderede i dette forum!

Wow en oplevelse der gemte sig bag den “låge” i kalenderen :wub:

Eneste minus er indgangen ved en meget trafikeret vej, hvor jeg synes man er lidt til skue - men pænt værelse i kælderen. 

Glædelig jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...