kino 13 Skrevet 25. December, 2022 Hej Er der nogen der har besøgt hende her før og jeg har prøvet søge eroguide igennem men, der kom ingen svar på søgning. her er linket: New Trans in the town Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 25. December, 2022 kino skrev, for 3 timer siden: Hej Er der nogen der har besøgt hende her før og jeg har prøvet søge eroguide igennem men, der kom ingen svar på søgning. her er linket: New Trans in the town Heller ingen anmeldelser her: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=9389&lan=da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kino 13 Skrevet 26. December, 2022 Jeg har prøvet at kontakte hende igennem whatsapp nummeret. Jeg skriver til hende og vil gerne have 1 time til 1500 og hun skriver så det skal være i euro og jeg siger ok. Hun skriver så lidt senere at, jeg skal betale igennem noget transcash og betale forud før jeg få en adresse og tid. Jeg vælger at lukke og slukke kontakten til hende på whatapps fordi det lyder lidt som en svindel fordi hun hele tiden skifter mening. Jeg anbefaler at holde langt væk fra hende desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 1. Marts, 2023 Jeg har lige prøvet noget tilsvarende med en lækker rødhåret pige fra århus/Australien. Alt via watsapp 45 min 1000 Kr. Mathilda. You come. Pay and we fuck. Det lød jo herligt. Så pludseligt skal jeg købe transcash. Det var så nemt osv. prøver alt hvad hun kan. Men efter at have læst hvad det er så sprang jeg langt fra. Hun sendte et billede. Ha det var ikke engang hende den rødhårede i annoncen. Fanden hvor der er meget svindel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 1. Marts, 2023 De samme billeder bruges i 4 annoncer i Danmark, 6 i Norge og 5 i Sverige på Shemalewiki. Så forvent ikke at møde det du ser på billederne..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 4. Marts, 2023 Det er pisse træls når man ser en lækker pige så vil hun have fup betaling og er ikke engang pigen på billedet. Der er alt for let spil herinde for de svindlerer og man kan frygte hvad de kan finde på hvis man først er kommet indenfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg