knagen 11 Skrevet 26. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/342871 Har besøgt Valeria: et på gange, og skal igen, ( jeg er sku nok lidt pjattet med hinde ) Det er hinde på billederne , Høj slank og lækker, aftale gik hurtig og nem over sms. Jeg har været i dette game i nogle år, og har også været gået forkert, og gået igen. læst Eroguide.dk .. og denne gang kan jeg endelig give noget tilbage, til jer der har hjulpet mig. Valeria (Ukraine): Jeg ankommer, hun er klar. som aftalt. super velkomst. hun kan huske det vi aftalte. penge skifter hænder , jeg tage et bad. Hun Kysser godt og med go energi, ingen stress , bare rigtig godt. så tager hun fat i opgaven, og jeg skal da lige love for, at så kan den lære det. Men så bliver min ven, og jeg nu enige om, at den virkelige stramme kost, heller lige må få noget ordentligt opdragelse , både forfra og bagfra. Og efter vi nu har været i gennem de fleste sprog, sluttet vi lige af på engelsk,, hvor jeg finder ud af, at der er sku lidt krummer i hovedet på hinde. PIGE 11/10 sted 9/10 Pakering 9/10 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 26. December, 2022 Vel også din første. 1. anmeldelse hmm 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 558 Skrevet 27. December, 2022 Ginne skrev, for 8 timer siden: Vel også din første. 1. anmeldelse hmm Tja alle starter vel med en første anmeldelse? Eller har du kendskab til nogen der begynder med nr 3 og så arbejder udfra den ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 68 Skrevet 27. December, 2022 Tænker på om der skulle sidder nogle på eroguide, bare for at vente nogle skriver 1. anmeldelse, for derefter at mistænke den. I dette tilfælde er det også sket minutter efter den er udgivet, der er jo bare andre anmeldelser der støtter, der kunne man måske have læst først, før man mistænkelig gjorde denne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 27. December, 2022 Hun har problemer med at give et ordentligt blow, så længe hun har bøjle på. Og ærligt, så er jeg bekymret, når en gang metal farer frem og tilbage over sækkepiben. Q. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puritania 99 Skrevet 28. December, 2022 Skal ikke kunne sige om TS er legit, men pigen og oplevelsen er, for den minder om min egen. Jeg havde en god oplevelse og kan anbefale, hvis man er til spinkle blondiner. Kan også afkræfte at der skulle være problemer med hendes mundtøj, efterlod en ladning uden at få skrabet hud og hoved af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 28. December, 2022 Jeg ville nu ikke efterlade et negativt indtryk af hende, for hun er både et lækkert lille nips og hun gør det godt. Meeen top1 vil jeg nok ikke sige til trods for, at man går hjem derfra med både stor tilfredshed og intakte gonader. Uden bøjle og dermed genvundet sugeevne ville hun fint kunne inkluderes i top5 listen, hvilket heller ikke er så ringe endda. Q. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 68 Skrevet 28. December, 2022 Jeg håber lidt og tro også at vores top5 eller top10 liste se lidt forskelligt ud. Ellers blive det jo heller til at kommer "til" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg