poulhansen 91 Skrevet 26. December, 2022 Nogle der har været her? og ved om det er fake eller ej? https://annoncelight.dk/showad/360443 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pipemann 19 Skrevet 27. December, 2022 poulhansen skrev, for 11 timer siden: Nogle der har været her? og ved om det er fake eller ej? https://annoncelight.dk/showad/360443 Når der kun er mail adresse er det 99% sikkert det er fake! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superdick 1 Skrevet 28. December, 2022 (edited) Gætter på FALSK Fik dette svar på mail efter et par dage: I annoncen skrev hun Jeg er en naturlig Ung kvinde på 29 år.❤️ Der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 172 cm høj og vejer 54 kg, så har jeg små bryster og er glatbarberet.❤️ Kontakt Mig forudgående aftale Locationen for du ved kontakt ❤️ kys Sofie. Tænker snart jeg skal over på en dating site da nok er hurtigere at svare på....... Suk!!! Redigeret 28. December, 2022 af Superdick Noget i min tekst er ikke med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 28. December, 2022 (edited) Jeg fik dette svar tilbage: Hejsa Søde Jeg har modtaget lidt flere henvendelser end jeg lige havde forventet, så jeg håber at du er en af de seriøse :). Som jeg skrev så søger jeg en Master og "gerne gavmild", som har mulighed for at komme til Aalborg C efter forudgående aftale i ny og næ. Seksuelt er jeg som sagt til rollespil Master/Slave og selvfølgelig også almindelig sex som anal og oralsex. Hvad er du selv til seksuelt?. Har vedhæftet et billede af mig selv. Hvis du vil, så må du da også gerne sende et ansigts billede af dig selv og ellers betyder personlighed mest for mig så længe at du er dominerende :). Knus Sofie Jeg fandt så billedet på en amerikansk hjemmeside, Så skrev tilbage at jeg var imponeret over at profilen var så god til dansk. Redigeret 28. December, 2022 af just27fun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 28. December, 2022 Han er nok i gang med at lave en ny annonce … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg