Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

I kølvandet på det brændte bordel..

Recommended Posts

Guest andrew1000
Gerzelle999 skrev, for 19 minutter siden:

@andrew1000 

hvorfor skal jeg rodes ind i det ? 
jeg har bare givet min holdning til kende. 
det har jeg vel ret til.

og hvad er det for en trussel med folk der liker mit opslag. 
rolig nu. 

Trusler? :huh: øh.. 

"Rodes ind"? Du taggede mig :ph34r:

Måske er jeg som folk er færrest, men det er sgu tamt ikke at gøre noget ved det, man synes er galt.

Hele sektionen "General debat" er efterhånden ikke andet end et tudekor om gisninger om trafficking, mens størstetallet bidragsyderne til trådene sikkert stadigvæk besøger de såkaldte ofre.

Det er hykleri og hører til på et venstreorienteret forum ikke forummet for os købere, der jo pr definition har bekendt kulør.

Man kan jo anmode admins om at flytte tråde fra Anmeldelser til Efterlysninger. Kan man også anmode admins flytte en tråd som denne til Foreningen Far? 

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 9 minutter siden:

Trusler? :huh: øh.. 

"Rodes ind"? Du taggede mig :ph34r:

Måske er jeg som folk er færrest, men det er sgu tamt ikke at gøre noget ved det, man synes er galt.

Hele sektionen "General debat" er efterhånden ikke andet end et tudekor om gisninger om trafficking, mens størstetallet bidragsyderne til trådene sikkert stadigvæk besøger de såkaldte ofre.

Det er hykleri og hører til på et venstreorienteret forum ikke forummet for os købere, der jo pr definition har bekendt kulør.

Man kan jo anmode admins om at flytte tråde fra Anmeldelser til Efterlysninger. Kan man også anmode admins flytte en tråd som denne til Foreningen Far? 

Jeg er ikke ts ok. 

svare bare troede jeg godt man måtte 

om man mener det ene eller det andet. 

jeg lukker herfra 

god aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt at læse denne tråd. 

Jeg kommer umidelbart til at tænke på gamle dage og de stakkels piger, som gik på gaden  Istedgade og Halmtorvet. 

Alle viste jo godt, at så snart de havde haft en kunde, så gik turen hen til den nærmeste pusher efter stoffer. Og denne pusher afregnede så med bagmændene, som scorede kassen på salget. 

Det er det samme her. alle ved, at pigerne aflevere en del af pengene tl bagmanden. 

Trist men sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
cockycockysuckysucky2 skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved godt at man bliver udskældt på dette Forum når man skriver noget med trafficking fordi at de fleste mænd gerne vil beholde illusionen omkring den glade luder

Men du var måske på velgørenhedsarbejde i det af dig omtalte besøg i 2019 i Vanløse? 

Hvis du vil mere end at snakke dårligt om "de fleste mænd" og sprede rygter; hvis du rent faktisk vil gøre noget, så gentager jeg mig selv: Send mig en PB, så skal du få materiale til en sag, som du kan køre ved myndighederne. 

Ellers er du vel ikke en tøddel bedre end "de fleste mænd"? Er du så ikke bare en trold herinde, der gerne vil høres og argumenteres med? 

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 14 timer siden:

Men du var måske på velgørenhedsarbejde i det af dig omtalte besøg i 2019 i Vanløse? 

Hvis du vil mere end at snakke dårligt om "de fleste mænd" og sprede rygter; hvis du rent faktisk vil gøre noget, så gentager jeg mig selv: Send mig en PB, så skal du få materiale til en sag, som du kan køre ved myndighederne. 

Ellers er du vel ikke en tøddel bedre end "de fleste mænd"? Er du så ikke bare en trold herinde, der gerne vil høres og argumenteres med? 

Med mindre du selv er bagmand syntes jeg du burde læse denne tråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, den 1.1.2023 at 22:08:

så gentager jeg mig selv:

Det er der ingen grund til, det er bare trættende. Og det er en idiotisk debatform at sige, at folk ikke kan skrive det de mener, medmindre de handler på en bestemt måde, som du definerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Det er der ingen grund til, det er bare trættende. Og det er en idiotisk debatform at sige, at folk ikke kan skrive det de mener, medmindre de handler på en bestemt måde, som du definerer.

OK. Du synes, at det er idiotisk. Og jeg synes, at det er idiotisk at skrive uden at handle. Fint. Godt nytår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde
andrew1000 skrev, den 27.12.2022 at 19:22:

Nej. Som statsborger i et EU/EØS-land kan du frit rejse ind og opholde dig i Danmark i op til tre måneder. Det kalder man turistvisum.

Jeg skriver det altså lidt anderledes end I to udlægger mine ord :ph34r:

1. Pigerne der turnerer Vanløse/Roskilde/Tureby/Brønshøj bor TYPISK i Spanien. De rejser TYPISK ind og fyrer den af på et turistvisum, som jeg har fået fortalt af flere af dem.
  2. Jeg tilføjer så, at ét par ANDRE super velanmeldte latinaer bor i DK med opholdstilladelse. Hvordan de har fået den, er et andet spørgsmål.

Men tilbage til trådens emne! (Hvorfor byder I bare ind med indrejseregler og Hollands historie?!)

Fælles for 1. og 2. er, at de ikke er handlede. For 1. kan jeg tilføje, at Tureby Taberen ikke har handlet nogen af dem, men at enkelte af dem har krydset klinger med ham. Det ved jeg, fordi jeg er kommet ind på livet af flere af dem. For nogle i 1 har jeg tilmed set lejligheden, de har tjent op til i hjembyen. For nogle i 2 har vi alle besøgt dem hjemme i privaten.

EU-borgeres frie bevægelighed over grænserne er ikke det samme som et turistvisum for en kvinde fra Thailand. Reglerne er meget forskellige og opholdstilladelsen for en EU-borger kan forlænges forholdsvis nemt og veksles til en permanent opholdstilladelse efter fem års ophold, hvis man opfylder nogle få regler.

Der er meget stor forskel på at være taget fra Spanien som EU-borger helt frivilligt for at arbejde som sexarbejder og så til at være lokket hertil fra Thailand og blevet behandlet som en slave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Men selv om du kommer fra ert EU-land skal du stadig have en arbejdstilladelse og det kræver en arbejdsgiver erklæring. Hvem kan skaffe sådan en til sexarbejde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 27.12.2022 at 17:01:

Jeg kan i øvrigt anbefale mine brødre at læse bogen "det onde netværk" af Erik Hauervig. Han er tidligere politimand på vesterbro og skriver en del om, hvordan tingene forgår i virkeligheden.

Ja den kan anbefales, hvis man er lidt nysgerrig på købesex miljøet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, den 27.12.2022 at 14:07:

Jeg vidste det jo godt, det gør vi nok alle sammen men det er bare svært at se sandheden i øjnene

Er det? 
Hvor mange mandlige kunder, tror du der er on/off i DK fx?
Hvor mange af dem bruger prostituerede for:

Ensomhed
Fetisch
Tage trykket
Hudsult
Bygge selvtillid/lykkefølelse

(overlapper nok hinanden ofte)

Og er BEVIDST BLINDE for den ubekvemme sandhed bag de flere tusinde udenlandske sex-arbejdere?

Fortsætter de med at stikke sig blår i øjnene, fordi en erkendelse af, at de fleste udenlandske piger er handlede/lokkede/kontrolleret/påduttet gæld (en anden form for kontrol) jo vil betyde, de slukker for deres egen fetisch, behov, lykkefølelse og dermed skal vende retur til måske ensomhed, mindre lykke (serotonin efter sex = afhængighed, ikke?). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, den 27.12.2022 at 15:15:

Denne "ven" laver falske reviews og er aktiv her på sitet

Er der kun een herinde (bruger?) eller flere....

En del er blevet gæst og en del, er blevet markant tavse i visse tråde...

andrew1000 skrev, den 27.12.2022 at 15:15:

dermed noget, som bare er god og balanceret forretning til gavn og glæde for begge parter og for os

Så "vennen/vennerne" er brugere med benefits som bedre besøg, rabat økonomisk, skærmet af administratorer, ikke med risisko eller får de ligefrem noget af indtægten direkte også?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...