Hop til indhold
DanishMember

Aarhus N - yngre petit kvinde søges

Recommended Posts

Hej.

Jeg er ny i det her og vil gerne booke tid hos en yngre kvinde i morgen. Jeg har brug for input til en yngre, slank (gerne petit), pæn kvinde, som helst skal yde GFE oplevelsen og det skal altså være i Aarhus N af hensyn til transport situationen.

Hvem kan i anbefale?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

I sommer besøgte jeg denne unge dame i Aarhus N/Skejby i et boligområde øst for Randersvej. Går ud fra at det er samme location hun anvender i sin aktuelle annonce, så det kunne være et godt bud til dig. Hun leverede en udmærket GFE. Køn, petit pige med små bryster og en velformet bagdel. Billederne på annoncen er ægte nok, men hun er endnu flottere i virkeligheden.

Hvis du har mulighed for at komme lidt længere sydpå i byen til det vestlige af Aarhus C, bør du også overveje Hottie. Hun leverer efter min mening byens bedste GFE oplevelse, hvilket du også kan få bekræftet ved at søge på hendes mange positive anmeldelser her på siden. Virkelig en sublim oplevelse hvor man nemt risikerer at glemme tid og sted for en stund. 

Håber det hjælper dig lidt på vej. 

Redigeret af Bigstok
Fikset link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge muligheder er gode. Blowjob Queen er en petit og sød pige, der leverer virkelig god service.

Men intet slår Hottie, pæn, ikke helt så petit dog men med en fantastisk krop, og topklasse GFE. Får du pikken i hende, så har du ikke lyst til andre efterfølgende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...