Hop til indhold
Prikken

Jylland: Grøn thaiklinik på vej mod rød klinik?

Recommended Posts

Dette er ikke en anmeldelse, heller ikke en efterlysning, så den må nok høre hjemme her :-)

Jeg var for nyligt på et grøn thaiklinik, som jeg har besøgt on/off i 2-3 år. Det er som sagt et grønt sted, men jeg oplever næsten altid, at de pirrer.

Først fik jeg absolut grøn massage uden pirring overhovedet af en massør, men efter en halv times tid kom en forholdsvis ny massør (som jeg ikke kender) ind og tog over. Hun lavede udelukkende pirring og var meget direkte og malkede også løs nogle gange (langsomt, pirrende, lækkert). Det var nærmest bukket i neon, at hendes agenda var at sælge ekstra ydelser. Det kulminerede da hun "tilfældigt" kiggede ned i bh og tog et kondom ud og kiggede opfordrende på mig.
Den pirring jeg har oplevet indtil nu involverer aldrig direkte berøring af junior, men kæle rundtom etc. 
Det hører med til historien, at stedet er absolut uegnet til at knalde løs, fordi der kun er forhæng mellem båsene og at der ofte er kvindelige kunder (også lige efter mig denne dag).
Så selvom det var en sjov og lækker oplevelse, er jeg temmelig forvirret. Og samtidigt er jeg ikke interesseret i at "blive taget i noget" af mutter (som jeg har kendt i 3-4 år) hvis det er noget, massøren selv har gang i uden mutter er orienteret.
Har I været ude for noget lignende? Tror I at mutter ved hvad der foregår? Og var massøren evt. ude på at lave en aftale udenom klinikken?
Bemærk at det som sagt er et "pænt sted" og det lyder vildt, hvis mutter vil sætte renomeet på spil. Men måske er det krisen der kradser og at det presser mutter ud i noget, hun ellers ikke ville gøre?
Jeg er spændt på at høre jeres vurdering :-)

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du bør skrive dit, i øvrigt glimrende, indlæg om, da rigtigt mange her på EG kan regne ud hvilken klinik du taler om. 
Jeg har en enkelt gang oplevet at en massør afløser på en grøn klinik har givet mig lidt mere pirring, og fortalt mig at jeg kunne møde hende på en anden klinik til lidt bum-bum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keyser

Måske ville mutter give en trofast kunde et Nytårsknald med en yngre model? :wink:

Redigeret af Keyser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Du bør skrive dit, i øvrigt glimrende, indlæg om, da rigtigt mange her på EG kan regne ud hvilken klinik du taler om. 
Jeg har en enkelt gang oplevet at en massør afløser på en grøn klinik har givet mig lidt mere pirring, og fortalt mig at jeg kunne møde hende på en anden klinik til lidt bum-bum. 

Jeg har rettet lidt. Hvis jeg skal rette mere, mener jeg historien taber sammenhængen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keyser skrev, for 8 minutter siden:

Måske ville mutter give en trofast kunde et Nytårsknald med en yngre model? :wink:

Ja, det ville da være et drømmescenarie :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg ønsker ikke at starte en lang diskussion, men hvad er problemet i, at de som kender Aarhus og følger med, kan gennemskue hvilke klinik der er tale om?

Langt de fleste anmeldelser omhandler om ikke direkte navngivne klinikker så GP'ens kunstnernavn med klar henvisninger hvor de kan træffes. 

Så hvad er forskellen her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SpankingSub skrev, for 4 minutter siden:

Så hvad er forskellen her?

Det er en lang historie, som ikke skal rodes frem igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, 1 time siden:

Hvad er en grøn klinik?

Grøn massage og en grøn klinik er KUN massage, altså ingen pirring eller pilleri nogle af de sjove steder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 3 timer siden:

Ja, det ville da være et drømmescenarie :-)

1 ting du kan regne med ved thaier -er "you never know" og sådan er det bare -man kan aldrig vide, hvad kommer til, at ske og det er lige meget, hvor "grøn" et sted er... Lade dig overraske;-) Tag chancen og se hvad sker... Jeg har lært at elske det -og gå efter det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

1 ting du kan regne med ved thaier -er "you never know" og sådan er det bare -man kan aldrig vide, hvad kommer til, at ske og det er lige meget, hvor "grøn" et sted er... Lade dig overraske;-) Tag chancen og se hvad sker... Jeg har lært at elske det -og gå efter det.

Det var et rigtigt godt råd, tak :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...