BL_junior 148 Skrevet 27. December, 2022 Link til norske Lena i Aarhus Denne unge dame reklamerer (også) med dominans. Er der nogen der har betalt for dette og kan fortælle om oplevelsen? Jeg har skrevet samme spørgsmål i en anden tråd under "efterlysninger - Jylland" om Lena men tænkte at der måske var bedre chancer for svar i dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2420 Skrevet 28. December, 2022 Indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld https://annoncelight.dk/showad/354506 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
balls2you 43 Skrevet 3. Januar, 2023 Hun svarer ikke på beskeder, så jeg tænker desværre ikke at hun er super god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 4. Januar, 2023 Måske er hun hjemme på ferie eller måske har hun bare travlt - hendes annonce er stadig aktiv. @balls2you hvor længe har du prøvet at få kontakt med hende? Jeg er MEGET fristet til at tage én for holdet og besøge hende, men det står og falder lidt med hvor diskret stedet er (og i anden omgang om det er indrettet bare en lille smule til formålet eller om der er tale om en standard lejlighed). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
balls2you 43 Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg har kun skrevet en ekelt besked i starten af ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 15. Januar, 2023 balls2you skrev, den 5.1.2023 at 11:09: Jeg har kun skrevet en ekelt besked i starten af ugen. Fik du kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
balls2you 43 Skrevet 16. Januar, 2023 BL_junior skrev, for 18 timer siden: Fik du kontakt med hende? Nej desværre, hun vendte ikke tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg