Grabbing 648 Skrevet 27. December, 2022 Jeg skal, for første gang efter mange år som gift, holde min nytårsaften som single. Desværre er mit normale netværk næsten udelukkende par som min eks og jeg kendte. Jeg kunne godt tænke mig en fest hvor der kommer singles og gerne frække mennesker i det hele taget. Jeg bor i det nordjyske men jeg vil gerne køre efter den rigtige fest. Jeg vil, super gerne, læse jeres idéer eller konkrete forslag hvis I har nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 168 Skrevet 27. December, 2022 Mon ikke der er en swingerklub i nærheden hvor du lige kan kigge forbi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 27. December, 2022 Ellers er der single grupper på FB? Skynd dig og kig i dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 251 Skrevet 27. December, 2022 City Swingers på Amager har en meget interessant gæsteliste nytårsaften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 28. December, 2022 MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed. Men ellers , ja så er der vist nytårs fester i nogle hvis ikke alle Swinger klubber , der er i hvert fald frække mennesker og ganske sikkert også nogle singler Jeg holdt nytår alene for 3-4 år siden , det var en indbringende aften , jeg havde lavet god mad , åbnet en god rødvin , spiste maden og nød resten af rødvinen., imens jeg spillede poker online , , da klokken nærmede sig midnat, poppede jeg en champagne og fik et par glas imens jeg så fyrværkeriet. Da jeg gik i seng ved 2 tiden havde jeg et plus på 9.200 kr .. den aften blev da meget hyggelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 28. December, 2022 Ja på Facebook der der lokale single grupper, forvent det er pæne fester. mig eller find de frække grupper også på Facebook. samt meld dig ind på scor og du vil derinde finde en del fester af de frække. Samt også får vis du er seriøs når du møder op til fester fremfor gemme dig bag pc. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 28. December, 2022 Naboen skrev, for 2 timer siden: MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed Det kan jeg desværre ikke men tak for det velmente tip. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 28. December, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 2 timer siden: samt meld dig ind på scor og du vil derinde finde en del fester af de frække. Samt også får vis du er seriøs når du møder op til fester fremfor gemme dig bag pc. God idé med Scor, det vil jeg prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 168 Skrevet 28. December, 2022 Naboen skrev, for 3 timer siden: MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed. Men ellers , ja så er der vist nytårs fester i nogle hvis ikke alle Swinger klubber , der er i hvert fald frække mennesker og ganske sikkert også nogle singler Jeg holdt nytår alene for 3-4 år siden , det var en indbringende aften , jeg havde lavet god mad , åbnet en god rødvin , spiste maden og nød resten af rødvinen., imens jeg spillede poker online , , da klokken nærmede sig midnat, poppede jeg en champagne og fik et par glas imens jeg så fyrværkeriet. Da jeg gik i seng ved 2 tiden havde jeg et plus på 9.200 kr .. den aften blev da meget hyggelig hahaha fed aften med overskud endda. Havde nok anvendt lidt på en herlig trekant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanye 5 Skrevet 30. December, 2022 Du kan finde nogle gode mennesker på FB grupper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet 30. December, 2022 Hvis du er klar på en tur til Århus, så kig her - https://www.nytaar.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muckenschnabel 10 Skrevet 30. December, 2022 Prøv denne: https://www.facebook.com/groups/2014653932146086 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg