Hop til indhold
Arne Diller

Hvidovrevej 233, en god oplevelse

Recommended Posts

Ak ja, det er jo en mørk og kold tid, så jeg syntes jeg trængte til noget wellness .

Har gået og tænkt på, om billederne af Anna på hjemmesiden mon holder.

Fat i telefonen, og bestille tid. Det var Anna der svarede, hun taler forresten et udemærket engelsk.

Hun spurgte om ikke jeg ville prøve den nye pige (very beautiful), meen nu havde jeg jo lige bestemt mig for, at det skulle være Anna.

Jeg får booked en tid, og så afsted mod hvidovre. Landende lige til aftalt tid, og blev lukket ind af Anna.

Hun er da en nydelig pige, nok ca. 30 år men med noget kortere hår, end på billederne.

Jeg bliver ført ind i et af værelserne, og må konstatere, at der er noget fodkoldt. (butikken ligger i kælderen)

Men Anna forsikrer mig om, at hun nok skal sørge for, varme mig op :cool: og desuden var der indlagt varme i madrassen.

Nå, hvad skulle det være?? Hmm, hun ser sgu fræk ud, men jeg lægger fra med en times massage. Så må vi se om den kan bære mere.

Af med tøjet, og op på briksen, og Anna går i gang med massagen. Det er såmænd ikke værst, dog uden at være prangende.

Vi taler lidt om løst og fast mens hun knokler der ud af. (mægtigt hyggeligt)

Jeg synes hun virker som et spændende bekendskab, så da vi når vejs ende, er det jo så ikke svært at lade sig lokke :-P

Hvad vil du have siger den søde så. Hmm hvad kan man få, og hvad skal det koste?

Det lader til, at det meste er på programmet, så vi lægger ud med et blæs, med option på mere, hvis stemningen nu skulle indfinde sig.

Og så kan det ellers nok være, at den søde pige skiftede til at være en rigtig fræk strigle. Hun smider tøjet, og åbenbarer en rigtig lækker krop, med det par fine små bryster med nogle store nipler på. Lige til at bide i.

Der blev kildet, nuldret og nusset, og dilleren fik en gang pirring, med masser af øjenkontakt.

Uhh, det er godt. Det er sgu et blæs der du´r. Jeg må nok hellere lige ned og pille lidt. Hold da op der er vådt der nede, og i takt med at jeg piller bliver der bare endnu mere vådt. Jeg tænker at vi nok hellere må få afsluttet sagen med maner, så hende op og sidde på dilleren, og så afsted i vild galop. Det ser ud til at have sin virkning, hun stopper i hvertfald op og ser helt sagelig ud.

Vi må også lige prøve en doggy, og med den udsigt bliver det alt for hurtigt tid til affyring.

Så er det tid til en aftørring, og tilbud om et bad også. Men jeg takker nej, det er stadig pisse koldt....

Men alt i alt en fin oplevelse, og en sød pige, der er til at tale med.

Da jeg stod på gaden, var der gået 1 1/2 time, 1.200,- fattigere. Det er sgu ikk´ så ringe endda :cool:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja, det er jo en mørk og kold tid, så jeg syntes jeg trængte til noget wellness .

Har gået og tænkt på, om billederne af Anna på hjemmesiden mon holder.

Fat i telefonen, og bestille tid. Det var Anna der svarede, hun taler forresten et udemærket engelsk.

Hun spurgte om ikke jeg ville prøve den nye pige (very beautiful), meen nu havde jeg jo lige bestemt mig for, at det skulle være Anna.

Jeg får booked en tid, og så afsted mod hvidovre. Landende lige til aftalt tid, og blev lukket ind af Anna.

Hun er da en nydelig pige, nok ca. 30 år men med noget kortere hår, end på billederne.

Jeg bliver ført ind i et af værelserne, og må konstatere, at der er noget fodkoldt. (butikken ligger i kælderen)

Men Anna forsikrer mig om, at hun nok skal sørge for, varme mig op :cool: og desuden var der indlagt varme i madrassen.

Nå, hvad skulle det være?? Hmm, hun ser sgu fræk ud, men jeg lægger fra med en times massage. Så må vi se om den kan bære mere.

Af med tøjet, og op på briksen, og Anna går i gang med massagen. Det er såmænd ikke værst, dog uden at være prangende.

Vi taler lidt om løst og fast mens hun knokler der ud af. (mægtigt hyggeligt)

Jeg synes hun virker som et spændende bekendskab, så da vi når vejs ende, er det jo så ikke svært at lade sig lokke :-P

Hvad vil du have siger den søde så. Hmm hvad kan man få, og hvad skal det koste?

Det lader til, at det meste er på programmet, så vi lægger ud med et blæs, med option på mere, hvis stemningen nu skulle indfinde sig.

Og så kan det ellers nok være, at den søde pige skiftede til at være en rigtig fræk strigle. Hun smider tøjet, og åbenbarer en rigtig lækker krop, med det par fine små bryster med nogle store nipler på. Lige til at bide i.

Der blev kildet, nuldret og nusset, og dilleren fik en gang pirring, med masser af øjenkontakt.

Uhh, det er godt. Det er sgu et blæs der du´r. Jeg må nok hellere lige ned og pille lidt. Hold da op der er vådt der nede, og i takt med at jeg piller bliver der bare endnu mere vådt. Jeg tænker at vi nok hellere må få afsluttet sagen med maner, så hende op og sidde på dilleren, og så afsted i vild galop. Det ser ud til at have sin virkning, hun stopper i hvertfald op og ser helt sagelig ud.

Vi må også lige prøve en doggy, og med den udsigt bliver det alt for hurtigt tid til affyring.

Så er det tid til en aftørring, og tilbud om et bad også. Men jeg takker nej, det er stadig pisse koldt....

Men alt i alt en fin oplevelse, og en sød pige, der er til at tale med.

Da jeg stod på gaden, var der gået 1 1/2 time, 1.200,- fattigere. Det er sgu ikk´ så ringe endda :cool:

Nej, det er faktisk billigt for 1,5 time med fuld udfoldelse.

Men tak for en god beretning.

Var det meningen, at pigen skulle have været med i bad? I så fald siger min erfaring fra Sawadee mig, at du har snydt sig selv for en rigtig god oplevelse. Koldt eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er faktisk billigt for 1,5 time med fuld udfoldelse.

Men tak for en god beretning.

Var det meningen, at pigen skulle have været med i bad? I så fald siger min erfaring fra Sawadee mig, at du har snydt sig selv for en rigtig god oplevelse. Koldt eller ej.

Hej det var ikke på tale at bade.

Men det skulle man måske prøve næste gang :cool:

Hvem har du bade erfaringer med dernede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej det var ikke på tale at bade.

Men det skulle man måske prøve næste gang :cool:

Hvem har du bade erfaringer med dernede?

Nancy, da hun var på Sawadee.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arne Diller

Hvilken hjemmeside henviser du til ???

og hvem på siden er Anna

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag var jeg på mit første men absolut ikke det sidste her. Ringede i forvejen og M svarede, sag jeg ville ha det hele med B2B og jacuzzi. Det var bare til at komme der, hun skulle bare fylde op med vand. Kom der så og mødtes av denne smykke kvinde, og jeg må sige at jeg aldrig fået bedre B2B før. M gav alt syntes jeg, både kys og slik på øret var meget ophidsede. Uden problem gav hun så et HJ mens jeg legede med Hennes bryst, hun tog så min hand og viste den vejen til hendes fisse, noget mer vådt og trang fisse har jeg aldrig før uplejet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sjov ting var når vi skulle gå i jacuzzi så syntes M det lidte for varmt så jeg fik hjælpe til at få lidt vand på hendes krop som er fulstændigt dejlig. Tiden gik meget hurtigt men det var der ingen av os der mærket. Når jeg så skulle gå derfra så fik jeg både knus og kys's. M ville gerne at jeg skule blive en stund til men 7 dags arbejde i stræk med 12 timer var dag tog ud sit pris. Men har lovet at komme tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde piger! Mona ser ud til at være velsignet med et dejligt sæt bryster. Hvis det er hende i den blå kjole på de første billeder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag var jeg på mit første men absolut ikke det sidste her. Ringede i forvejen og M svarede, sag jeg ville ha det hele med B2B og jacuzzi. Det var bare til at komme der, hun skulle bare fylde op med vand. Kom der så og mødtes av denne smykke kvinde, og jeg må sige at jeg aldrig fået bedre B2B før. M gav alt syntes jeg, både kys og slik på øret var meget ophidsede. Uden problem gav hun så et HJ mens jeg legede med Hennes bryst, hun tog så min hand og viste den vejen til hendes fisse, noget mer vådt og trang fisse har jeg aldrig før uplejet.

En sjov ting var når vi skulle gå i jacuzzi så syntes M det lidte for varmt så jeg fik hjælpe til at få lidt vand på hendes krop som er fulstændigt dejlig. Tiden gik meget hurtigt men det var der ingen av os der mærket. Når jeg så skulle gå derfra så fik jeg både knus og kys's. M ville gerne at jeg skule blive en stund til men 7 dags arbejde i stræk med 12 timer var dag tog ud sit pris. Men har lovet at komme tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. Vil lige berette om min første thai besøg. Har prøvet en hel del af de frække damer rundt omkring. Men havde indtil igår ikke været forbi en thai klinik. Har læst mange af anbefalingerne herinde og nu skulle det være. Valgte så Hvidovrevej 233 som målet for mit første besøg ud i thai pigerne. Bad om at blive serviceret af Ann. Lad mig sige med det samme, det fortrød jeg ikke. Super sød pige med en dejlig krop. Valgte en times B2B massage. Så måtte vi se hvad det bestod af. Blev vist ind i lokalet i kælderen. Fik lige et kram og et kys på kinden inden hun bad mig smide tøjet og lægge mig på sengen. Selv var hun iført bh og trusser. Der gik dog ikke mange sekunder før end bh'en røg af. Fik så lidt opvarmnings massage der mest bestod af blide strøg langs kroppen. Så lagde hun sig ovenpå mig og begyndte at "massere" mig med sin krop. Hæhæ, nu begyndte det sjove. Hun brugte sine dejlige bryster til at massere med, til at nusse med. Jeg fik ind i mellem også lov til at kysse dem, kysse hende og selvf mærke på sagerne. Skønt. Så lagde vi os på siden med front mod hinanden. Der blev nusset, kysset og krammet. Dejligt blidt og rigtig skønt at mærke en kvinde som også lod til og nyde det. Snart var det tid til og finde ud af om der skulle ske mere end det. Jeg spurgte hvad hun tilbød, og hun svarede det kom an på hvad jeg ville betale. Tænkte bare, at det havde været super indtil videre, så ville ikke risikere at ødelægge stemningen. Sagde til hende at jeg ville smide 500 mere, og så var det også hele pakken. Det var ok og trusser røg af. Så skal jeg love for at hun kom til og spinde. Hun gav i hvertfald udtryk for at mit fingerarbejde var ok. På med hætten, og så gik det ellers stille og roligt ind i varmen :-). Men inden længe ville hun op i tempo, hvorefter hun stak hånden ned og gav den dejlige lystknop en tur samtidig. Det fik hende helt op af væggen, og så måtte jeg alt gi slip. Super dejligt. Bagefter lå vi og hyggede et kvarters tid. Ingen hastværk overhovedet. Hun tilbød også bad, men da det ikke var stort nok til os begge afslog jeg mod 10 minutter mere med hende i sengen. En rigtig positiv oplevelse, og tvivler sgu på jeg gider prøve andre steder lige pt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er synd, at faciliteterne mange steder ikke tillader et fællesbad. Det er bare noget af det bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Mona. Hun ser sprød ud på billederne, og de holder. Hun er vel 35-40 år gammel, i god form, og petite.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi og havde ringet og spurgt om Mona var klar, men desværre optaget .. 

Så jeg tog chancen, det var en lidt ældre dame (35-45 ?? ingen anelse) men stadig god figur der tog imod, Pim hed hun.

Fik bestilt b2b, og lagde mig tilrætte, det var i jazuzzi rummet så der var lidt badelugt, men glemte det hurtigt.

Hun fik gnedet sig godt og grundigt op af mig, og sørgede for ikke at glemme ballerne og kalorius engang imellem, meget pirrende og godt!

Efter en 30 - 40 min blev jeg vendt om og hun fokuserede hurtigt på hvad der var mellem benene, hun gned sig godt og grundig op af mig, og drillede kalorius ved at køre fissen op og ned af skaftet .. for satan da.. det ka drive en til vanvid..

Så viskede hun i ørende om der skulle mere til ? Jo tak da.. 

og så gik hun ellers igang med at ride.. hun tog den helt i bund uden at klage og fik gnedet sig godt og grundigt rundt så jeg fik lov at udforske hele skeden med kalorius, den var ikke stram, men hun ku presse den godt op mod for eller bag så det var daaajligt.. 

Efter en del ridden fik vi skudt kalorius af med hurtig hj med lidt hjælp med finger bagtil .. 

Alt i alt dejlig oplevelse, men :( Så Mona da jeg ankom .. og hun ser sku dejlig ud.. så må jo forbi igen..

Redigeret af viking69

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej med jer

Hvilken massage form starter i med at købe inden i køber tillægs-sex?

eller aftales det hele bare fra start?

Har ikke lige prøvet en thai-klinik før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

de gange jeg har været sådan et sted har jeg altid bare bestilt en times massage, og er pigen så til mere skal hun nok spørge når man kommer om på ryggen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

bestil en times massage, eller en halv .. lig dig nøgen på briksen .. vent til spørgsmålet kommer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg forbi i dag.

500 kr. for 1 times tantra massage, selvom jeg ikke tror at massagen havde meget med tantra at gøre :-P

Lillemanden blev dog godt frisk af al den berøring og fik en håndtur til 300 bagefter. Var der vel i næsten 1 ½ time.

Udemærket oplevelse, vil gerne anbefale og besøge stedet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...