Hop til indhold
Danishman

Sex uden

Recommended Posts

Hej og godt nytår til alle. 

Dette er ikke en tråd om for og imod sex uden kondom, regner med at de flesta herinde er voksne mennesker som forstår og tage ansvar for deres eget sexliv. 

Tænker bare lidt på piger  som tilbyder dette. 

Tester de sig mon jævnligt for diverse sygdommer?, eller er de lige glade med det?, og samme spørgsmål til de herre som besøger pigerne som tilbyder uden. 

Jeg skal ikke være moral prædikant her. 

Jeg er selv blevet tilbud sex uden hos en pige som ikke reklamer med det, lysten var der selvfølgelig men turde ikke. 

Jeg har ingen hjemme som jeg skal stå til ansvar for, så ikke derfor jeg takke de nej. 

Går lige nu og venter på svar på Hepetitis og Hiv test, da jeg desværre i forbindelse med arbejdet har været i kontakt med en bekræftet smittet misbruger, var bare spyt og opkast så sikkert ingen fare, men er vel altid lidt nervøs når man venter på svar. 

Godt nytår her fra nabolandet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bruger lidt tid på det kan du finde andre indlæg med samme indhold.

En endeløs snak på lige fod med priser, billede validering, opførsel, første besøg ved en GP, genbesøg og pengene før eller efter. 

Ovenstående link fandt jeg på 30 sek.

Ved ikke om det giver dig de svar du ønsker dig, hvad er det egentligt du ønsker dig med denne tråd?

Forståelse for andres valg får du alligevel aldrig så længe de ikke er i tråd med dine egne valg.

Godt nytår B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Feetmann
Danishman skrev, for 3 timer siden:

Hej og godt nytår til alle. 

Dette er ikke en tråd om for og imod sex uden kondom, regner med at de flesta herinde er voksne mennesker som forstår og tage ansvar for deres eget sexliv. 

Tænker bare lidt på piger  som tilbyder dette. 

Tester de sig mon jævnligt for diverse sygdommer?, eller er de lige glade med det?, og samme spørgsmål til de herre som besøger pigerne som tilbyder uden. 

Jeg skal ikke være moral prædikant her. 

Jeg er selv blevet tilbud sex uden hos en pige som ikke reklamer med det, lysten var der selvfølgelig men turde ikke. 

Jeg har ingen hjemme som jeg skal stå til ansvar for, så ikke derfor jeg takke de nej. 

Går lige nu og venter på svar på Hepetitis og Hiv test, da jeg desværre i forbindelse med arbejdet har været i kontakt med en bekræftet smittet misbruger, var bare spyt og opkast så sikkert ingen fare, men er vel altid lidt nervøs når man venter på svar. 

Godt nytår her fra nabolandet

spyt og opkast smitter ikke, derimod kun hvis du har fået blod ind i din egen blodbane 

Godt nytår .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 10 timer siden:

Tester de sig mon jævnligt for diverse sygdommer?, eller er de lige glade med det?

Fejlagtig præmis, at enten tester man sig jævnligt, eller også er man "ligeglad". Der er mange andre muligheder. Fx prostituerede i Thailand tror på gammeldags buddhistisk "magi" og kan søge beskyttelse mod alt muligt gennem ritualer, amuletter osv. Jeg ved ikke hvor udbredt det er blandt thaier i Danmark, men jeg har da set nogle tegn på buddhistiske ritualer (det handler også om andre ting, fx at opnå skønhed, tiltrække venlige kunder osv.) 

Jeg har herinde set nogen, der fortalte at nogle thaier spiser noget, som de tror beskytter dem - måske en pille af en slags.

Andre tror måske at risikoen er lille, fx fordi en alfons har sagt det til dem på en mere eller mindre "overtalende" måde.

Og så er der dem, der misforstår statistikker. Det gælder jo fx mange eroguide-brugere, der "kloger" sig på sandsynlighedsregning uden at forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Og så er der dem, der misforstår statistikker. Det gælder jo fx mange eroguide-brugere, der "kloger" sig på sandsynlighedsregning uden at forstå det.

Det er der og det er godt at der er noen herinde der har insigt i disse ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Feetmann skrev, den 29.12.2022 at 16:34:

spyt og opkast smitter ikke, derimod kun hvis du har fået blod ind i din egen blodbane 

Godt nytår .

Det håber jeg vitterligt ikke du har levet efter. 

Har du hørt om herpes og hpv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Feetmann
SnglFar1980 skrev, for 10 timer siden:

Det håber jeg vitterligt ikke du har levet efter. 

Har du hørt om herpes og hpv?

nej lever ikke efter folk spytter og kaster op på mig, ellers lever jeg med sikker sex .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...