jensen jr. 664 Skrevet 30. December, 2022 Nu har jeg været her et stk tid og undre mig over "log in anonymt". Hvad ligger der i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Skrevet 30. December, 2022 Nederst på forsiden er der en liste over brugere, som er online. Logger du på anonymt, så kommer du ikke den liste, men du liker og skriver stadig indlæg under dit brugernavn. Til gengæld har jeg svært ved at bedømme om vi kan bruge det til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 31. December, 2022 Mon ikke en del logger anonymt på, så ikke andre skal se hvor meget tid de egentlig bruger på Eroguide. Hvis man er lyserød logger man nok anonymt på, for at undgå et hav af private beskeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 29 Skrevet 1. Januar, 2023 sweetstone skrev, den 31.12.2022 at 07:12: Mon ikke en del logger anonymt på, så ikke andre skal se hvor meget tid de egentlig bruger på Eroguide. Hvis man er lyserød logger man nok anonymt på, for at undgå et hav af private beskeder. Meget tænkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg