Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 31. December, 2022 Ønsker jer alle et godt nytår 6 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 228 Skrevet 31. December, 2022 Tak i lige måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 31. December, 2022 I lige måde, Coco. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 31. December, 2022 Tak Coco også godt nytår til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
helsingborg 18 Skrevet 31. December, 2022 Tak I lige måde. Er i København i næste uge og vil fejre det nye år med at besøge nogle glædespiger selvom vi lige nu har lav svensk krone og at det vil blive dyrere for mig. Fortryder at jeg ikke stemte for Euro som betalingsmiddel i folkeafstemningen 2003. Men synes der ikke har været så mange annoncer disse dage. Er det fordi det har været jul og at det er nytårsaften i dag? Er pigerne tilbage fra i morgen tror I? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 31. December, 2022 Ja, forvente en del flere annoncer efter nytåret, en del har valgt at lukke annoncerne ned her mellem jul og nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 1. Januar, 2023 Tak i lige måde Coco PS. Husk at lade være med at sætte ild til snoren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 1. Januar, 2023 helsingborg skrev, for 5 timer siden: Men synes der ikke har været så mange annoncer disse dage. Er det fordi det har været jul og at det er nytårsaften i dag? Er pigerne tilbage fra i morgen tror I? Det tro jeg man skal være svensker for at svare på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
helsingborg 18 Skrevet 1. Januar, 2023 lille_peter skrev, for 13 timer siden: Det tro jeg man skal være svensker for at svare på jeg forstår ikke joken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 1. Januar, 2023 helsingborg skrev, for 8 minutter siden: jeg forstår ikke joken Det behøver man så heller ikke at være svensker for ikke at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 1. Januar, 2023 Hvorfor sørgelig @helsingborg? Jeg forstår jo netop heller ikke joken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 1. Januar, 2023 helsingborg skrev, for 21 timer siden: Tak I lige måde. Er i København i næste uge og vil fejre det nye år med at besøge nogle glædespiger selvom vi lige nu har lav svensk krone og at det vil blive dyrere for mig. Fortryder at jeg ikke stemte for Euro som betalingsmiddel i folkeafstemningen 2003. Men synes der ikke har været så mange annoncer disse dage. Er det fordi det har været jul og at det er nytårsaften i dag? Er pigerne tilbage fra i morgen tror I? Mange tak Tror de fleste er tilbage fra i morgen mandag og efter. Ja flere har sikker hold jul og nytår med familie og venner. Det har jeg i hverfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 1. Januar, 2023 lille_peter skrev, for 15 timer siden: Tak i lige måde Coco PS. Husk at lade være med at sætte ild til snoren Mange takker Hi hi jeg er blevet for gamle til fyrværkeri og det mdr problem er ophør også pga min aldre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
helsingborg 18 Skrevet 1. Januar, 2023 AB455 skrev, for 25 minutter siden: Hvorfor sørgelig @helsingborg? Jeg forstår jo netop heller ikke joken. fordi i driller os svenskere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 1. Januar, 2023 helsingborg skrev, for 1 time siden: fordi i driller os svenskere Kære @helsingborg Mit indlæg, dette nedenfor, var netop en støtte til dig og vores svenske brødre, fordi jeg heller ikke fattede hvad det var der skulle være så underfundigt eller sjovt - som dansker. AB455 skrev, for 3 timer siden: Det behøver man så heller ikke at være svensker for ikke at gøre Jeg forstod ikke pointen, fuldstændig som du heller ikke gjorde. Derfor skrev jeg at man ikke behøver være svensk for ikke at forstå "joken". Som dansker fattede jeg heller ikke hvad det skulle betyde. Jeg forsøgte at stille mig op ved siden af dig og støtte dit udsagn. Jeg beklager hvis det blev klodset udført og kunne misforstås. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 4. Januar, 2023 Kære @Jyske Coco Erotik massør Jeg så din hjemmeside og vil rose den for god information og hvis jeg boede tættere på, så ville jeg helt klart besøge dig. Men det kan du jo ikke leve af, så andre Gentlemen der er tætte på dig, de må nyde din massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 5. Januar, 2023 KnudSan skrev, for 14 timer siden: Kære @Jyske Coco Erotik massør Jeg så din hjemmeside og vil rose den for god information og hvis jeg boede tættere på, så ville jeg helt klart besøge dig. Men det kan du jo ikke leve af, så andre Gentlemen der er tætte på dig, de må nyde din massage. Mange tak for din søde besked God dag til dig, kys herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg