Hop til indhold

Recommended Posts

Tak I lige måde.

Er i København i næste uge og vil fejre det nye år med at besøge nogle glædespiger selvom vi lige nu har lav svensk krone og at det vil blive dyrere for mig. Fortryder at jeg ikke stemte for Euro som betalingsmiddel i folkeafstemningen 2003. :wacko:

Men synes der ikke har været så mange annoncer disse dage. Er det fordi det har været jul og at det er nytårsaften i dag? Er pigerne tilbage fra i morgen tror I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
helsingborg skrev, for 5 timer siden:

Men synes der ikke har været så mange annoncer disse dage. Er det fordi det har været jul og at det er nytårsaften i dag? Er pigerne tilbage fra i morgen tror I?

Det tro jeg man skal være svensker for at svare på :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
helsingborg skrev, for 8 minutter siden:

jeg forstår ikke joken

Det behøver man så heller ikke at være svensker for ikke at gøre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
helsingborg skrev, for 21 timer siden:

Tak I lige måde.

Er i København i næste uge og vil fejre det nye år med at besøge nogle glædespiger selvom vi lige nu har lav svensk krone og at det vil blive dyrere for mig. Fortryder at jeg ikke stemte for Euro som betalingsmiddel i folkeafstemningen 2003. :wacko:

Mange tak :) 

Tror de fleste er tilbage fra i morgen mandag og efter. Ja flere har sikker hold jul og nytår med familie og venner. Det har jeg i hverfald 

Del dette indlæg

Link til indlæg
helsingborg skrev, for 1 time siden:

fordi i driller os svenskere

Kære @helsingborg

Mit indlæg, dette nedenfor, var netop en støtte til dig og vores svenske brødre, fordi jeg heller ikke fattede hvad det var der skulle være så underfundigt eller sjovt - som dansker.

AB455 skrev, for 3 timer siden:

Det behøver man så heller ikke at være svensker for ikke at gøre :)

Jeg forstod ikke pointen, fuldstændig som du heller ikke gjorde. Derfor skrev jeg at man ikke behøver være svensk for ikke at forstå "joken". Som dansker fattede jeg heller ikke hvad det skulle betyde. Jeg forsøgte at stille mig op ved siden af dig og støtte dit udsagn.

Jeg beklager hvis det blev klodset udført og kunne misforstås.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Jyske Coco Erotik massør

Jeg så din hjemmeside og vil rose den for god information og hvis jeg boede tættere på, så ville jeg helt klart besøge dig.

Men det kan du jo ikke leve af, så andre Gentlemen der er tætte på dig, de må nyde din massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 14 timer siden:

Kære @Jyske Coco Erotik massør

Jeg så din hjemmeside og vil rose den for god information og hvis jeg boede tættere på, så ville jeg helt klart besøge dig.

Men det kan du jo ikke leve af, så andre Gentlemen der er tætte på dig, de må nyde din massage.

Mange tak for din søde besked 

God dag til dig, kys herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...