Hop til indhold
Mildur

Billeder i annoncer

Recommended Posts

Hej alle gæve gutter. 
Hvad gør I når I skal finde gode GP’? Er det helt håbløst at vælge udfra annoncebilleder- fordi de alligevel ikke matcher virkeligheden. Hvad er jeres generelle erfaring? Naturligvis kigger jeg rundt i dettte forum for at se om der er anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kigger i annonceteksten om de aktiviteter jeg kunne tænke mig er noget hun udbyder. Læser anmeldelser her på siden. Der er enkelte piger hvor billederne passer 100%.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt og troværdigt billedmateriale er ret vigtigt for mig, når jeg skal besøge en ny GP. 

Beklageligvis så har mange af annoncerne et sørgeligt billedudvalg, som ofte består af en lille håndfuld grynede billeder fra et professionelt fotostudie. Sådan en annonce vil aldrig fange min opmærksomhed. Annoncer hvor pigen selv har taget billeder med sin telefon har langt større troværdighed efter min mening. Der er en række ting man kan kigge efter for at få yderligere sikkerhed for billedernes ægthed. Poserer pigen med en dansk avis er det f.eks. en god indikator. Selvom det måske ved første indskydelse lyder åndssvagt, så tjekker jeg altid billederne for om man kan se en stikkontakt. Danmark er nemlig ret unikt i og med at vi anvender K-stikket. Det er det der ligner et smiley face (https://www.lightningbugelectric.com/blog/2021/april/what-plugs-are-used-in-different-countries-/).Så hvis du ser sådan et i baggrunden, så kan du være rimelig sikker på at billedet er taget i Danmark. Ser du stikkontakter og armaturer, som absolut ikke ligner noget vi har i Danmark, kan man vælge at være skeptisk, men pigen kan jo godt genbruge billeder fra sit hjemland på annoncen. Kig generelt på baggrunden i billederne (jeg ved det kan være svært når der står en dejlig pige og poserer i forgrunden). Er der en føtex-pose, en plakat med dansk tekst, eller andet der kunne indikere at billedet er taget i Danmark? Jeg bruger også lang tid på at bestemme mig for at besøge en ny pige og tjekker ofte en annonce ud flere gange, før jeg laver en aftale. En af de ting, der kan få mig overbevist om at pigen er ægte, er hvis hun løbende opdaterer sine billeder og lægger nye ud - og man naturligvis kan se at det er den samme pige det drejer sig om. 

Man kan selvfølgelig aldrig dække sig 100% ind, men jeg har selv haft god gavn af de ovenstående tips. Det er naturligvis også altid en god ide at tjekke Eroguide for anmeldelser, som du skriver. Så tak til alle jer, der deler ud af jeres erfaringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...