jfron 2 Skrevet 2. Januar, 2023 Hej alle sammen, Jeg har fået booket en tid hos PG hos en af pigerne. Da jeg talte i telefonen med receptionisten og spurgte ind til priserne, kunne hun ikke fortælle mig hvad de individuelle pigers priser var. Jeg står så nu i det problem at jeg ingen ide har om hvad jeg skal betale når jeg møder op, da pigen heller ikke selv angiver hvor meget de tager. pigen jeg taler om fra PG, er Lærke, hvis nu nogen skulle have erfaring med hende og hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 94 Skrevet 2. Januar, 2023 Ca 1200 for 30 min, skal du nok regne med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 2. Januar, 2023 jfron skrev, for 18 minutter siden: Jeg står så nu i det problem at jeg ingen ide har om hvad jeg skal betale Nu skal jeg hjælpe dig lidt - og det lyder nok helt crazy... Men prøv at tage ekstra kontanter med, og have blandede sedler 500/200/100 så lykkedes det nok det hele. Det du ikke brænder af på Lærke, kan du bruge når du skal handle andre fornødenheder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jfron 2 Skrevet 2. Januar, 2023 HornyTurtle skrev, for 5 minutter siden: Nu skal jeg hjælpe dig lidt - og det lyder nok helt crazy... Men prøv at tage ekstra kontanter med, og have blandede sedler 500/200/100 så lykkedes det nok det hele. Det du ikke brænder af på Lærke, kan du bruge når du skal handle andre fornødenheder. Solidt råd, mange tak for hjælpen:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 88 Skrevet 2. Januar, 2023 Plejer altid at søge pigen på Annoncelight, der står tit hvad de har af ydelser og priser: https://annoncelight.dk/showad/316350 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 133 Skrevet 2. Januar, 2023 Relevant spørgsmål. Jeg blev selv overrasket over en pris på 1.500 for 30 min. samme sted i 2022! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 2. Januar, 2023 Tænker de kører med nogenlunde samme priser som Seductiongirls. De har ihvert fald en fuld menu liste med priser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jfron 2 Skrevet 2. Januar, 2023 Latexsjoveren skrev, for 1 time siden: Plejer altid at søge pigen på Annoncelight, der står tit hvad de har af ydelser og priser: https://annoncelight.dk/showad/316350 Det var et godt tip, den skriver jeg lige på øret til næste gang. Tak for hjælpen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jfron 2 Skrevet 2. Januar, 2023 Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden: Tænker de kører med nogenlunde samme priser som Seductiongirls. De har ihvert fald en fuld menu liste med priser. Det har de i hvert fald. Mit spørgsmål var blot fordi de på hjemmesiden, såvel som i telefonen siger at hver pige har deres egne priser, de ved bare ikke hvad de er. Så bliver man jo i tvivl om hvor meget man skal pakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Januar, 2023 Den Anonyme skrev, for 29 minutter siden: Tænker de kører med nogenlunde samme priser som Seductiongirls. De har ihvert fald en fuld menu liste med priser. Fantastisk. Bare alle piger på Sexyclub, Pussygalores, Seductiongirls og Citygirls ville gøre det samme!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 2. Januar, 2023 ppd skrev, for 17 minutter siden: Fantastisk. Bare alle piger på Sexyclub, Pussygalores, Seductiongirls og Citygirls ville gøre det samme!!! Enig, det gør det lidt mere overskueligt. Men igen, så burde man os bare kunne aftale ydelser & pris med pigen fra start, så man har det med man aftaler. Men ellers så er rådet med lidt ekstra kontanter i forskellige størrelser, en god indgangsvinkel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 2. Januar, 2023 jfron skrev, for 37 minutter siden: Det har de i hvert fald. Mit spørgsmål var blot fordi de på hjemmesiden, såvel som i telefonen siger at hver pige har deres egne priser, de ved bare ikke hvad de er. Så bliver man jo i tvivl om hvor meget man skal pakke med. Er skam helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4415 Skrevet 2. Januar, 2023 jfron skrev, for 3 timer siden: Jeg har fået booket en tid hos PG hos en af pigerne. Da jeg talte i telefonen med receptionisten og spurgte ind til priserne, kunne hun ikke fortælle mig hvad de individuelle pigers priser var. Jeg står så nu i det problem at jeg ingen ide har om hvad jeg skal betale når jeg møder op, da pigen heller ikke selv angiver hvor meget de tager. Fin tråd. Det er ikke voldsomt smart, hverken for pigen eller stedet, hvis man ikke på forhånd kan få oplyst, hvad en hyggestund koster. Ikke engang ved et opkald. Mange af os vil så nok droppe at besøge netop den pige og i stedet finde et alternativ. Latexsjoveren skrev, for 2 timer siden: Plejer altid at søge pigen på Annoncelight, der står tit hvad de har af ydelser og priser: https://annoncelight.dk/showad/316350 Godt tip, og pænt af dig at vedhæfte et link. Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden: Men ellers så er rådet med lidt ekstra kontanter i forskellige størrelser, en god indgangsvinkel. Enig. Men mon ikke mange undlader at booke en pige, man ikke ved hvad det koster at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 2. Januar, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 45 minutter siden: Enig. Men mon ikke mange undlader at booke en pige, man ikke ved hvad det koster at besøge? Tjoh det vil jeg give dig ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Januar, 2023 (edited) Har aldrig rigtig forstået nogle piger tager mere pr. minut. men selvfølgelig hvis de er populære.. og...Er det ikke bedre at have fuldt booket på hele vagten, end at pigen "skal sidde og vente", for det er vel et eller andet sted "spildtid, med mindre de kan ordre andre ting som orden i kalenderen eller lektier/hjemmearbejde.. Kunne man ikke som pige køre med "tilbud" feks rabat på feks -200 kr for 30 min. og så på den måde lokke virile mænd til for "at få dem til at tømme sig hurtigere " så nye står klar.. OK..."Det skal så være: "Når du er kommet, så smutter du' Der ligger vel en øget omsætning ? Hellere 7 mænd på 1000 kr = 7000 kr, end 5 mænd til 1200 kr = 6000 kr. på en vagt, såfrem pigen syntes det er sjovt. Hun kan jo bede den sidste om at være forsigtig/ give hende massage, hvis det virkelig brænder og hun er træt. Ved så ikke hvor meget pigen skal betale PG for leje, lys, vand (bad) og varme, men de er vel på en form for ansættelseskontrakt selvom nogle kun har 1 vagt om måneden andre 10-12 vagter om måneden? Redigeret 2. Januar, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 221 Skrevet 2. Januar, 2023 (edited) Det er lidt spøjst at PG skriver følgende: ”BEMÆRK, PRISERNE ER VEJLEDENDE. Pigerne/kvinderne på Pussy Galores er selvstændige og har deres egne priser. Ring derfor og hør din udvalgte piges priser.” Men når man så ringer kan man alligevel ikke få oplyst den enkelte piges priser... Jeg må indrømme at jeg er par gange har bortvalgt piger på PG pga at det er umulig at finde ud af hvad prisen er. Måske en enkel og kundevenlig løsning kunne være at angive priserne på hver pigeprofil? Hvad siger @Pussy Galores til det forslag? Redigeret 2. Januar, 2023 af LilleSkutt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denensomme 152 Skrevet 2. Januar, 2023 HornyTurtle skrev, for 6 timer siden: Nu skal jeg hjælpe dig lidt - og det lyder nok helt crazy... Men prøv at tage ekstra kontanter med, og have blandede sedler 500/200/100 så lykkedes det nok det hele. Det du ikke brænder af på Lærke, kan du bruge når du skal handle andre fornødenheder. jeg hader at have ekstra kontanter på mig fordi ligemeget hvad man gør med dem så ender man altid med lidt småpenge der aldrig rækker til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Januar, 2023 (edited) LilleSkutt skrev, for 32 minutter siden: Det er lidt spøjst at PG skriver følgende: ”BEMÆRK, PRISERNE ER VEJLEDENDE. Pigerne/kvinderne på Pussy Galores er selvstændige og har deres egne priser. Ring derfor og hør din udvalgte piges priser.” Men når man så ringer kan man alligevel ikke få oplyst den enkelte piges priser... Jeg må indrømme at jeg er par gange har bortvalgt piger på PG pga at det er umulig at finde ud af hvad prisen er. Måske en enkel og kundevenlig løsning kunne være at angive priserne på hver pigeprofil? Hvad siger @Pussy Galores til det forslag? Ja. Jeg håber folk vil køre den i bunds i sagen..men forhåbentlig kører pigerne ens priser for alle kunder ? "Av, han er da lækker og har gjort noget ud af sig selv. Det koster XXX"..og ja jeg vil meget gerne XX" "Ej. Uha..Han er slet ikke min type. Det bliver ikke så spændende ...Det koster XXX og husk: Du må ikke XX og XX" Selvfølgelig bestemmer pigerne selv over deres egen krop. 100 %. Som kunde er man dog lidt i vildrede.. "Ring til den venlige telefondame": Ja. Selvfølgelig, men nu svigtede telefonen til i hvertfald PG en lørdag eller søndag for et par uger siden (først dagen efter kom der en beklagelse og et andet nummer man skulle ringe på) og hos Sexyclub er det ikke altid at den er blevet taget kontinuerligt også selvom Dina, erhm, en pige har vagt.. Hvorfor ikke bare "Do" og "Dont's" evt. "want to experiment/Want to explore if you are not too big, a gentleman and go gentle" i profilen ? ..og så ring for pris.. Redigeret 2. Januar, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 2. Januar, 2023 denensomme skrev, for 6 minutter siden: så ender man altid med lidt småpenge der aldrig rækker til noget. Det er altså ikke korrekt - du kan altid komme af med dine småpenge som delbetaling. Men jeg syntes personligt at det er en ærgerlig tilgang til at bruge kontanter, for hvis vi ikke sørger for at hæve penge generelt og bruge kontanter, så forsvinder de helt for os om ganske få år, og så bliver vores forbrug endnu mere overvåget end det gør nu. Måske vil de ydelse som vi køber os til blive væsentlig dyrere, da alt vil blive registeret, og der skal betales moms og skat af en hyrdetime (jeg nægter at tro på at det er mere end 10% af den omsætning der er af dette i DK i dag, som bliver opgivet retmæssigt) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 12. Januar, 2023 Hej Som der fremgår på vores hjemmeside så er alle pigerne på PG selvstændige og vi vil ikke blande os i hinandens priser. Vi er alle enige om at have en vejledende prisliste ønsker man en nøjagtig pris er vi kun et kald væk på 70210026 Kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. Januar, 2023 Pussy Galores skrev, for 45 minutter siden: Hej Som der fremgår på vores hjemmeside så er alle pigerne på PG selvstændige og vi vil ikke blande os i hinandens priser. Vi er alle enige om at have en vejledende prisliste ønsker man en nøjagtig pris er vi kun et kald væk på 70210026 Kram ...og pigerne bliver ikke lidt forbavsede/overraskede etc. hvis man så vælger at takke nej efter man har ringet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrykt 42 Skrevet 12. Januar, 2023 (edited) Ja Det er lidt frustrenede at man ikke hvergang kan få prisen oplyst pr. tlf. Hos PG har jeg både prøvet at betale extra for en meget aktraktiv og velanmeldt GP og var meget tilfreds Men jeg har også prøvet møde en helt ny GP uden anmeldelser, som ikke var med på tungekys selv om der stod GFE på hendes profil og som bad om mere end der stod på den vejledend prisliste Jeg takkede nej og gik igen. Husk båder kunder og GP er afhængig af gode kemi for at det blever en god oplevelse, GP kan skreu prisen op hvis de ikke synes der er Kemi / tiltrækning , vi kan sige nej tak hvis balancen mellem atrtaktion, anmeldeser og pris ikke er ok Genelt Henrykt for mine besøg os PG Men pt. er jeg mere til Privat Discret / udenlandske velanmeldte GP Redigeret 12. Januar, 2023 af Henrykt stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Januar, 2023 ppd skrev, for 6 timer siden: ...og pigerne bliver ikke lidt forbavsede/overraskede etc. hvis man så vælger at takke nej efter man har ringet? Nej, naturligvis ikke. Det er da i orden og ringe og stille spørgsmål, hvis det ikke står i annoncen allerede, klart nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Januar, 2023 ppd skrev, den 2.1.2023 at 19:48: men de er vel på en form for ansættelseskontrakt Nej, man kan ikke være ansat som glædespige. Hver pige har sin egen forretning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. Januar, 2023 Liv skrev, for 29 minutter siden: Nej, man kan ikke være ansat som glædespige. Hver pige har sin egen forretning. Dejligt med klart svar Tak, Liv . Så er det selvfølgelig også derfor at nogle piger slet ikke er at finde på vagtplanen i flere måneder, halve år og , selvom de står på hjemmesiden med profil. Men så er spørgsmålet om lysthuset, altså i dette tilfælde PG, vil kontakte de piger, evt pr mail eller telefon, som har deres egen forretning hos lysthuset og forhøre om hvornår de har planer om at tage en ny vagt fordi de er savnet..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg