Amagerdreng83 224 Skrevet 2. Januar, 2023 Jeg vil spørge jer, både mine brødre samt jer skønne GP’er, om I nogensinde har mødt/genkendt en GP’er/kunde I har været sammen med på gaden? Altså jeg mener i privat regi, hvor I er stødt på hinanden? I så fald hvordan har reaktionen været fra jer begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 926 Skrevet 2. Januar, 2023 Jeg er ret ny, så nej ikke endnu. Det sker sikkert og der krydser jeg bare fingre for diskretionen opretholdes begge veje. Så jeg ville lade som om, jeg aldrig havde set personen før. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 2. Januar, 2023 Man skal selvfølgelig lade som ingenting .. Evt med et diskret lille smil , hvis det kan gøres uden , at andre ser det .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 2. Januar, 2023 Se den gamle tråd om emnet, formentlig 1 til 2 måneder siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 224 Skrevet 2. Januar, 2023 Vendelboen skrev, for 1 minut siden: Man skal selvfølgelig lade som ingenting .. Evt med et diskret lille smil , hvis det kan gøres uden , at andre ser det .. Ja, jeg er enig. Men min tråd var ment som en hyggesnak om nogen havde oplevet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 2. Januar, 2023 Er sket i Bilka, i en lufthavns kø, den mest sjove var for nydelig, min bil ville ikke mere midt ude på motorvejen, Falck opgav den og jeg skulle transporteres hen til Avis efter en lejebil, hvilket de valgte at gøre i en Taxa. Da jeg satte mig ind i vognen fik jeg et stort smil og et heeeej, der gik lige 5 sekunder inden jeg genkendte hende uden makeup og læderdress, selv om hun en del gange har lade mig kysse hendes støvler, varmet min røv, inden hun har kneppet mig med sin strap-on. Vi fik en god snak som altid i den times tid turen tog. 6 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. Januar, 2023 Det er sket ofte. På en station, i en butik, til en fest og sidst til et kursus med arbejdet. De fleste gange med et blik of et smil. Kurset blev meget hyggeligt, og hun kørte mig hjem efter hver dag, og kørte mig igennem… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 2. Januar, 2023 Pite skrev, for 21 minutter siden: Er sket i Bilka, i en lufthavns kø, den mest sjove var for nydelig, min bil ville ikke mere midt ude på motorvejen, Falck opgav den og jeg skulle transporteres hen til Avis efter en lejebil, hvilket de valgte at gøre i en Taxa. Da jeg satte mig ind i vognen fik jeg et stort smil og et heeeej, der gik lige 5 sekunder inden jeg genkendte hende uden makeup og læderdress, selv om hun en del gange har lade mig kysse hendes støvler, varmet min røv, inden hun har kneppet mig med sin strap-on. Vi fik en god snak som altid i den times tid turen tog. Skøn oplevelse. Godt din bil brød sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 2. Januar, 2023 Nogle af GP'erne kan jo være rigtigt svære at få fat i. Kunnee man ikke bruge sådan et møde til at prøve at få en aftale ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 2. Januar, 2023 (edited) Jeg mødte en ung sugarbabe i sidste måned og vi havde en ganske god kemi hjemme hos mig, hun var blot 22 og studerende og havde et fritidsjob også fortalte hun . Til min store overraskelse rendte jeg ind i hende da jeg skulle ned og handle i den lokale netto om aftenen 3 dage senere, hun stod simpelthen og satte varer på hylder, jeg syntes det var lidt mærkeligt, men da vi fik øjenkontakt sagde vi blot hej hinanden med et lille smil og lod ellers som ingenting . Jeg tænkte i skulle bare vide om hendes kollegaer ,at jeres lille søde " uskyldige " kollega også er sugarpige men det var vores lille hemmlighed. Redigeret 2. Januar, 2023 af 2300Amar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 926 Skrevet 2. Januar, 2023 Milner skrev, 1 time siden: Nogle af GP'erne kan jo være rigtigt svære at få fat i. Kunnee man ikke bruge sådan et møde til at prøve at få en aftale ?? Jeg ville afvise enhver form for kontakt, hvis ikke jeg bliver kontaktet over min annonce - arbejdstelefon. Får sommetider tilbud på min private snap, men jeg holder det meget adskildt. Så personligt vil jeg mene det er et stort no go. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 2. Januar, 2023 Jeg besøgte engang en kvinde i den sydlige ende af Aarhus. Kunne godt huske hende et sted fra. 8-9 måneder senere cyklede jeg forbi McDonalds på Randersvej og Fløjtede jeg efter en fræk Blondine med 2 børn. 3 Dage efter skrev en kvinde jeg åbenbart var venner med på Facebook og havde været det et par år pga en dating aftale der aldrig blev til noget at hun synes det var sødt at jeg gik og fløjtede efter hende. Lige der da jeg lige tjekkede hendes FB side kunne jeg godt se at hun var den GP jeg havde besøgt.... Hun havde desværre et vanskeligt liv og er desværre død den dag idag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 2. Januar, 2023 Zar 'Lige der da jeg lige tjekkede hendes FB side kunne jeg godt se at hun var den GP jeg havde besøgt.... Hun havde desværre et vanskeligt liv og er desværre død den dag idag.' Når man er død fortsætter det som regel uendeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 2. Januar, 2023 Zar skrev, for 37 minutter siden: Jeg besøgte engang en kvinde i den sydlige ende af Aarhus. Kunne godt huske hende et sted fra. 8-9 måneder senere cyklede jeg forbi McDonalds på Randersvej og Fløjtede jeg efter en fræk Blondine med 2 børn. 3 Dage efter skrev en kvinde jeg åbenbart var venner med på Facebook og havde været det et par år pga en dating aftale der aldrig blev til noget at hun synes det var sødt at jeg gik og fløjtede efter hende. Lige der da jeg lige tjekkede hendes FB side kunne jeg godt se at hun var den GP jeg havde besøgt.... Hun havde desværre et vanskeligt liv og er desværre død den dag idag. Jeg gik lynhurtigt fra at være mega spændt, til at blive uendeligt deprimeret af at læse det indspark. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 3. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 15 timer siden: Jeg ville afvise enhver form for kontakt, hvis ikke jeg bliver kontaktet over min annonce - arbejdstelefon. Får sommetider tilbud på min private snap, men jeg holder det meget adskildt. Så personligt vil jeg mene det er et stort no go. Forsøgte nu osse bare at være morsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fslik Skrevet 3. Januar, 2023 Jeg er blevet genkendt i privat regi Jeg kom gående med min søn da hun hilste.....min hustru var forresten også med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 3. Januar, 2023 For nogle år siden så faldt jeg over en GP på et busstoppested her i Kbh. En GP jeg hade besøgt mange gange hvor vi hade god kemi. Jeg var alene og hun valgte at sige hej, og vi snakkede lidt og udvekslede telefonnnummere. Det var meget hyggeligt. Det viste sig hun var lige sød privat som hun var som GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TillyBamber 98 Skrevet 18. Januar, 2023 Jeg har oplevet det et par gange. Jeg gør ingenting, ud over at fnise lidt indvendigt. Og så har jeg oplevet, at jeg har modtaget mails efterfølgende. Men det er, hvad det er. Ikke noget specielt akavet eller pinligt. XoXo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 19. Januar, 2023 Det er da sket nogle gange, en af de særlige var da jeg var indlagt på hospital, og en lækker sygeplejerske kom ind og skulle være “min sygeplejerske” men hun var på vagt, da jeg lå på enestue kunne vi hilse pænt på, en nat vågnede jeg og trode at et operations sår var spruget op da jeg var våd, jeg ringede på natrevagt sygeplejerske og ind kom hun og kiggede på forbinding, smilede og vaskede mig og lagde ny forbinding på og sagde skæmsk at jeg nok trængte til et nyr besøg hos hende, jeg havde haft en “uprovokeret ejekulation” - mattem efter kom hun og……… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 15. Juli, 2023 Pite skrev, den 2.1.2023 at 15:40: Er sket i Bilka, i en lufthavns kø, den mest sjove var for nydelig, min bil ville ikke mere midt ude på motorvejen, Falck opgav den og jeg skulle transporteres hen til Avis efter en lejebil, hvilket de valgte at gøre i en Taxa. Da jeg satte mig ind i vognen fik jeg et stort smil og et heeeej, der gik lige 5 sekunder inden jeg genkendte hende uden makeup og læderdress, selv om hun en del gange har lade mig kysse hendes støvler, varmet min røv, inden hun har kneppet mig med sin strap-on. Vi fik en god snak som altid i den times tid turen tog. Kan du løfte sløret for hvem hun er 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 15. Juli, 2023 Isenvad skrev, for 36 minutter siden: Kan du løfte sløret for hvem hun er Rimelig upassende kommentar?? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 15. Juli, 2023 Når denne ældre tråd alligevel er blevet genoplivet kan jeg jo lige give mit besyv med. En GP som jeg ofte kom ved og jeg, lå og hyggesnakkede efter en dejlig omgang hård sex. Snakken gik som altid løst og fast og jeg nævnte et arrangement jeg skulle til i weekenden. Hun grinte lidt og sagde at hun også skulle derud og spurgte om vi skulle mødes derude. Selvfølgelig skulle vi det! Så vi mødtes og teede os som et nyforelsket kærestepar, blandt både hendes og min familie. Jeg hilste på hendes mor og hun på min. Vi ses stadig, men det er ikke længere som GP og kunde, men som gode venner der også krøller lagner sammen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 15. Juli, 2023 MrLovaLova skrev, for 2 timer siden: Rimelig upassende kommentar?? Hvorfor ? Hvis jeg gerne vil møde hende i støvler oh tilbede dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 15. Juli, 2023 Isenvad skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ? Hvis jeg gerne vil møde hende i støvler oh tilbede dem Almindelig pli og diskretion, det angår ikke andre hvilken GP, der er taxachauffør henne i virkeligheden…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 15. Juli, 2023 Isenvad skrev, for 4 timer siden: Hvorfor ? Hvis jeg gerne vil møde hende i støvler oh tilbede dem Det tror jeg faktisk ikke hun vil bryde sig om! Har fået på puklen over, at jeg har koblet mellem en Domina og en taxachauffør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg