Guest ombls20 Skrevet 2. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/341448 Hejsa Er der nogle der har erfaringer med Pia? Kan umiddelbart ikke finde anmeldelser om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. D. læd-ring 9 Skrevet 27. Juni, 2023 Jeg har besøgt hende, på hendes "sted" i en lille landsby mellem Viborg og Holstebro. Hun er utrolig sød at snakke med. jeg besøgte hende en time til det blide. Jeg kan godt lide lidt buttede kvinder. Men Pia er mere end buttet, hun er stor og svært overvægtig, og det overraskede mig, selvom jeg havde set hendes billeder på annonce-light . Det gjorde også gjorde agten mere besværlig. Jeg fik den dog skudt af til sidst, udover hendes bryster, fordi hun opfyldte også mine små "ønsker". Jeg betalte 1800 Kr. for en time, hvilket jeg lige synes var i overkanten, mht. hvad man får. Men hvis man er til meget store kvinder, kan jeg da godt anbefale hende. Ved nærmere eftertanke, tror jeg nu ikke jeg vil besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg