nian1978 16 Skrevet 27. November, 2013 Har været et smut omkring denne skønne kvinde idag, hun kan helt klart anbefales. Jeg kom ca. midt på dagen, det blev åbnet efter 3-4 minutters venten i forstuen. Jeg blev pænt modtaget, af en smilende kvinde i sort undertøj og høje hæle, hold fast hvor den røv er flot..(har villet se den siden jegstemte på hende i EB for nogle år siden) Jeg betalte for en halv time og undertøjet kom af:-) Hun virker letantændelig og med lidt tungearbejde var creme aldeles unødvendig. Absolut ikke sidste besøg:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. November, 2013 Er der et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
degnen 22 Skrevet 27. November, 2013 Tror hun kan findes her http://villabella.dk/vb/ - selvom det ikke er hende der skulle være på job i dag i følge vagtplanen Har selv haft hende i kikkerten, da hun ser lækker og naturlig ud. Har dog været lidt i tvivl om de mest er til det hårde og ikke ikke så meget det mere "traditionelle" blide? /Degnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nian1978 16 Skrevet 27. November, 2013 Tror hun kan findes her http://villabella.dk/vb/ - selvom det ikke er hende der skulle være på job i dag i følge vagtplanen Har selv haft hende i kikkerten, da hun ser lækker og naturlig ud. Har dog været lidt i tvivl om de mest er til det hårde og ikke ikke så meget det mere "traditionelle" blide? /Degnen Jeg er absolut mest til det blide og jeg er helt sikker på at hun kan det hele;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 28. November, 2013 Har været et smut omkring denne skønne kvinde idag, hun kan helt klart anbefales. Jeg kom ca. midt på dagen, det blev åbnet efter 3-4 minutters venten i forstuen. Jeg blev pænt modtaget, af en smilende kvinde i sort undertøj og høje hæle, hold fast hvor den røv er flot..(har villet se den siden jegstemte på hende i EB for nogle år siden) Jeg betalte for en halv time og undertøjet kom af:-) Hun virker letantændelig og med lidt tungearbejde var creme aldeles unødvendig. Absolut ikke sidste besøg:-) Ja - den røv hun har er mega fræk. Hun kunne tjene en formue, - hvis hun tilbød græsk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fodelskeren 7 Skrevet 29. November, 2013 Jeg har besøgt Madame Illona mange, mange gange og kan varmt anbefale et besøg hos hende. Specielt hvis man er til de lidt hårdere former . Hun er en skøn kvinde, der har masser af indlevelse og absolut god tid til snak både før og efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg