Hop til indhold

Recommended Posts

SexMel - Annoncelight

Dejligt gensyn med denne vidunderlige pige, fin diskret adresse i Sydbyen.

Melinda tog imod med et kæmpe smil og kram.

De 30 minutter fløj afsted, med alt det jeg ønskede mig.

Hun er en ener i denne branche, hun er smuk, hun er sød og hun leverer, og så kan man føre en samtale med hende på engelsk.

Min bedste anbefaling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik i dag mit 4. besøg hos Melinda. Må sige at hun er en fryd at være sammen med. Hun er skide sød og fræk. Er så vild med hendes smil og de kønne øjne. :razz: Hun giver dejligt meget af sig selv med masser af kys og nærvær. Desuden nyder hun også at blive tilfredsstillet. Hendes fisse og numse er så lækker at slikke. :P

Glæder mig allerede til flere besøg. :)

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende nogle gange da hun var i Glejbjerg. Rigtig sød lille pige. Besøgte hende igen i Kolding sidste år og det var bare himmelsk at se hendes søde uskyldig ansigt og den dejlige krop.

Men synes hun begynder at tage lidt ekstra af det hele. Før mener jeg ikke man skulle betale for kys og nu måtte jeg lige give 200 ekstra for at smage hendes dejlige søde læber... ødelagde stemningen lidt... Kan være inflationen er ogs kommet på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Densøgendedreng skrev, for 11 timer siden:

Jeg har besøgt hende nogle gange da hun var i Glejbjerg. Rigtig sød lille pige. Besøgte hende igen i Kolding sidste år og det var bare himmelsk at se hendes søde uskyldig ansigt og den dejlige krop.

Men synes hun begynder at tage lidt ekstra af det hele. Før mener jeg ikke man skulle betale for kys og nu måtte jeg lige give 200 ekstra for at smage hendes dejlige søde læber... ødelagde stemningen lidt... Kan være inflationen er ogs kommet på banen.

Tjah. Basisprisen er jo så til gengæld tilsvarende lav. Og så er det jo værd at bemærke, at hun leverer det, du tilkøber uden problemer og med fuld forståelse for dine ønsker. 

Som person er hun enormt sød, og jeg har aldrig synes, at kemi og stemning led under det faktum, at der skulle finde en transaktion med yderligere præcision af ydelser sted først.

:rolleyes: Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi Melinda. Hun holder til i det nordlige Aarhus nær Skejbycentret. Det var mit andet besøg hos Melinda og det levede helt op til det første. Hun er flot slank og kærlig og meget opmærksom på ens behov og lyster. Det var virkelig godt og der er stor chance for et genbesøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Melinda hendes sidste dag i Horsens. Det var anden gang for mig. Det er den 4. gp jeg besøger mere end en gang.

Hun gjorde det endnu bedre end første gang. Hun er flot og sød, og i det hele taget bare rar at være sammen med.

Den åbenlyse sammenligning i Aarhus pt. er Melissa som jeg også har besøgt. Det var i december. Hun er pisse pæn og også rigtig sød. Men her føler jeg at hun gør alt hvad hun kan for at få dig til at komme hurtigst muligt. Med Melinda er der fokus på kundens nydelse.

Begge er gode. Melissa skal jeg ikke besøge igen, men jeg forstår godt hvorfor folk gentager et besøg. Hver sin smag.

Melinda vil jeg personligt besøge igen og igen, så længe økonomien rækker.

/Bronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...