Hop til indhold

Recommended Posts

Slet ingen der kan bidrage med noget spændende nyt derfra ?

Så må man jo selv afsted....hehe

Ja, se at komme af sted.

Og husk en lige anmeldelse efterfølgende :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen, der har skaffet erfaringer på dette sted?

Jeg fandt ud af, at man bør ringe inden man dukker op. For der var ingen respons, da jeg uanmeldt ringede på døren for et par uger siden.

Da jeg senere ringede ind, kunne vi desværre ikke finde en passende tid, men til orientering koster en time 400 kr.

Mvh Brunata

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa...ja det er altid en god ide at ringe først...... der er to piger der nu......dkk 400 for en times massage....resten må man vel aftale med dem...Det er lidt bøvlet at finde, men det er ok....ikke lige ud til vejen.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa...ja det er altid en god ide at ringe først...... der er to piger der nu......dkk 400 for en times massage....resten må man vel aftale med dem...Det er lidt bøvlet at finde, men det er ok....ikke lige ud til vejen.. :)

Tak for info, men kan du ikke bidrage med lidt mere ? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kun prøvet den ene tror det er hende der hedder Yajai .... det lød sådan..ganske kønt ansigt.hun er egentlig meget sød. smiler og taler også et nogenlunde dansk....massagen var 7/10 og tror også jeg kunne få mere, men spurgte ikke, hun prøvede at lige strejfe lillebror.....kommer gerne igen hvis jeg kommer på de kanter.....Den anden pige lukkede mig ind, og hun var meget ordinær men smilede da ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kun prøvet den ene tror det er hende der hedder Yajai .... det lød sådan..ganske kønt ansigt.hun er egentlig meget sød. smiler og taler også et nogenlunde dansk....massagen var 7/10 og tror også jeg kunne få mere, men spurgte ikke, hun prøvede at lige strejfe lillebror.....kommer gerne igen hvis jeg kommer på de kanter.....Den anden pige lukkede mig ind, og hun var meget ordinær men smilede da ...

Super, det er da en udemærket anbefaling ;-)

Jeg sms'ede lidt med hende lige da hun startede, men var svær at få tid hos pga det ene og det andet !

Men hun skriver ganske fint dansk i hendes sms.

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der igen........ det kunne jeg godt vænne mig til..... hyggeligt og også snakkende...det kan jeg godt lide...tror det var ejeren Yajai eller noget lignende..... Klagede over der ikke havde været mange kunder de sidste dage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...