Snadremanden 255 Skrevet 4. Januar, 2023 Findes der andre måder at betale et abonnement på nettet, end med kreditkort? Her tænker jeg sider som; Scor, sugardaters, etc. Bare hvis man ikke lige er vild med at en sådan betaling figurerer på ens kontooversigt … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 4. Januar, 2023 Jeg bruger Revolut. Det er er kæmpestort på verdensplan og nogle GP'er tager også betaling den vej igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 18 minutter siden: Jeg bruger Revolut. Det er er kæmpestort på verdensplan og nogle GP'er tager også betaling den vej igennem. Hvordan fungerer det? Kan man som GP være 100 % anonym? Jeg er meget interesseret i andre / flere betalingsmuligheder end kontanter og mobilepay. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 4. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 1 time siden: Jeg bruger Revolut. Det er er kæmpestort på verdensplan og nogle GP'er tager også betaling den vej igennem. Som @Liv skriver, skulle det gerne være så anonymt som muligt. Er det muligt at holde det helt adskilt fra ens andre bankforretninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 4. Januar, 2023 (edited) @SnadremandenRevolut er en bank, så du har en konto uafhængig fra din anden bank. Du laver én overførsel fra din bank til Revolut. Overførsler fra Revolut til piger, foregår så helt isoleret fra din Revolut konto til deres. Din egen bank er således ikke involveret. På Revolut kan du betale, som du vil. Det er bare en elektronisk bank ligesom Lunar, som flere danskere måske kender. @Liv Da det jo er en bank, uploader du ved oprettelse pas, så de kan overholde internationale regler om hvidvask og terror. De kender dig således, men kunder ser kun dit rigtige fornavn. Det kan ikke ændres, og hvis man prøver, bliver man smidt af platformen ganske som en bank løfter øjenbrynene, hvis du vil have din konto til at stå i et andet navn end dit eget, så måske det ikke helt passer dit behov.. I kan også spørge anderledes - måske der er bedre løsninger. Skal I være anonyme for jeres nuværende bank, for modtager/afsender, for myndighederne eller? I efterspørger måske endda noget forskelligt. Og til jer begge. Prøv at læse om Revolut. Det er en kæmpe success og god idé. Jeg bruger det som erhversrejsende flere gange om måneden og på ferie. Redigeret 4. Januar, 2023 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 5. Januar, 2023 @andrew1000 Det lyder jo meget tilforladeligt. Men de sites jeg nævner, kræver de oplysninger som forefindes på et betalingskort, så som Dankort, Visa eller Mastercard. Får man et fysisk eller en digital udgave af et betalingskort tilknyttet sin konto hos Revolut, så man kan bruge det til at betale netop på sådanne sites som jeg nævner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hankymand 0 Skrevet 5. Januar, 2023 Revolut i forhold til Paypal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 11 timer siden: Da det jo er en bank, uploader du ved oprettelse pas, så de kan overholde internationale regler om hvidvask og terror. De kender dig således, men kunder ser kun dit rigtige fornavn. Det kan ikke ændres, og hvis man prøver, bliver man smidt af platformen ganske som en bank løfter øjenbrynene, hvis du vil have din konto til at stå i et andet navn end dit eget, så måske det ikke helt passer dit behov.. I kan også spørge anderledes - måske der er bedre løsninger. Skal I være anonyme for jeres nuværende bank, for modtager/afsender, for myndighederne eller? I efterspørger måske endda noget forskelligt. Tak for forklaringen. Jeg har kun behov for at være anonym overfor gæsterne, det gælder også mit fornavn, så revolut bliver ikke løsningen for mig, desværre. Jeg blev spurgt af en gæst, om jeg tager Apple giftcard, kender nogen noget til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 5. Januar, 2023 Snadremanden skrev, for 14 timer siden: Findes der andre måder at betale et abonnement på nettet, end med kreditkort? Her tænker jeg sider som; Scor, sugardaters, etc. Bare hvis man ikke lige er vild med at en sådan betaling figurerer på ens kontooversigt … Jeg bruger Re-member/Mastercard til bla. scor og andre steder som min normale bank ikke skal se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 5. Januar, 2023 Snadremanden skrev, for 7 timer siden: @andrew1000 Det lyder jo meget tilforladeligt. Men de sites jeg nævner, kræver de oplysninger som forefindes på et betalingskort, så som Dankort, Visa eller Mastercard. Får man et fysisk eller en digital udgave af et betalingskort tilknyttet sin konto hos Revolut, så man kan bruge det til at betale netop på sådanne sites som jeg nævner? Det gør man, ja. Man kan få både virtuel og fysiske betalingskort. Det er smart, og jeg bruger ikke andet i udlandet, fordi den altid hæver i lokal valuta, så man ikke mister på omveksling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 5. Januar, 2023 Liv skrev, for 5 timer siden: Jeg blev spurgt af en gæst, om jeg tager Apple giftcard, kender nogen noget til det? Det er kun til brug i deres App Store, så det er et virkeligt tamt gavekort!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 5. Januar, 2023 Liv skrev, for 5 timer siden: Tak for forklaringen. Jeg har kun behov for at være anonym overfor gæsterne, det gælder også mit fornavn, så revolut bliver ikke løsningen for mig, desværre. Det er svært at modtage digitale penge og forblive annonym helt generelt. Jeg tør næsten ikke sige det, men Binance er et godt bud. Jeg tøver med at nævne dem, fordi det jo er kryptovaluta (men omregnet til lokal møntfod). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 5. Januar, 2023 Hankymand skrev, for 6 timer siden: Revolut i forhold til Paypal ? Vi er et par, der forsøger at have en nuanceret snak her. Hvad dælen er det, du spørger om? Spørger du om vi bedst kan lide Revoluts logo eller Paypals logo? Eller har du et betalingsformål, som du vil vælge et middel til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 2 timer siden: Det er kun til brug i deres App Store, så det er et virkeligt tamt gavekort!! Ok, det duer jo ikke så, men tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 6. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 15 timer siden: Det gør man, ja. Man kan få både virtuel og fysiske betalingskort. Det er smart, og jeg bruger ikke andet i udlandet, fordi den altid hæver i lokal valuta, så man ikke mister på omveksling. Tak for dine svar, de er meget behjælpelige for en som ikke aner en dyt om den slags. Kan man for øvrigt indbetale beløb kontant på ens konto hos revolut, eller kan det kun foregå digitalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 6. Januar, 2023 (edited) Snadremanden skrev, for 9 timer siden: Tak for dine svar, de er meget behjælpelige for en som ikke aner en dyt om den slags. Kan man for øvrigt indbetale beløb kontant på ens konto hos revolut, eller kan det kun foregå digitalt? Min fornøjelse. Det er kun digitalt. Det svarer på alle måder til en traditionel bank: Hvis du møder op med meget mere end et par tusinde kroner i kontanter til indbetaling i en filial, skal du redegøre for alt muligt.. (og der sendes automatiske notifikationer til SKAT). Overvågning og kontrol skal til (og endnu mere for online banker grundet angst for nyt hos myndighederne). Redigeret 6. Januar, 2023 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg