Hop til indhold
Guest Gabbana

Hvad gør i ?

Recommended Posts

Bananas skrev, for 28 minutter siden:

Jeg dresser ned. Flannelskjorte og arbejderbukser. Ubarberet og med håret i hestehale. Gerne lidt motorolie på hænderne, som jeg straks beder om at få vaske væk når jeg kommer ind.
Og så en af mine mirakuløse og svindyre parfumer - en som de ikke egentlig kan dufte, men alligevel fornemmer nærværelsen af.

Den kombi gør dem blød i knæene.

Hvor du dog ligner dig selv, Bananas. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 45 minutter siden:

Jeg dresser ned. Flannelskjorte og arbejderbukser. Ubarberet og med håret i hestehale. Gerne lidt motorolie på hænderne, som jeg straks beder om at få vaske væk når jeg kommer ind.
Og så en af mine mirakuløse og svindyre parfumer - en som de ikke egentlig kan dufte, men alligevel fornemmer nærværelsen af.

Den kombi gør dem blød i knæene.

Kære Bananas:)

-du har fået en tak smiley ?!?!?     -  ja stort tak for hvordan svenske kvinder skal feteres og begæres så de bliver bløde i knæene.

I får sgu da også en mere og mere weired  vinkel på den måde i omgås hinanden  K og M i Sverige.

Nå, - en svensk krone kan købes for 0,67dKr. og måske skal jeg på indkøb i Malmø, måske skal jeg også iklæde mig i dit "score dress" 

Mange hilsner

Nye tider

- - - og lige - hvad er bedst, ny ren motorolie eller brugt motorolie ???    -  det er vigtigt - husk det.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 3 minutter siden:

Kære Bananas:)

-du har en tak smiley ?!?!?     -  ja stort tak for hvordan svenske kvinder skal feteres og begæres så de bliver bløde i knæene.

I får sgu da også en mere og mere weired  vinkel på den måde i omgås hinanden  K og M i Sverige.

Nå, - en svensk krone kan købes for 0,67dKr. og måske skal jeg på indkøb i Malmø, måske skal jeg også iklæde mig i dit "score dress" 

Mange hilsner

Nye tider

- - - og lige - hvad er bedst, ny ren motorolie eller brugt motorolie ???    -  det er vigtigt - husk det.

Kære NT,

Mit "score dress", køber du for 500 sek på Jula, Brugt motorolie selvfølgelig. Den anden kan man jo ikke se.

Men det er det lette, det svære er parfumen - den køber du ikke hvor som helst. Den skal bestilles, så hvis du skal bruge min fremgangsmåde, skal det planeres i hvert fald i 3 uger. Og hvordan har du det egentlig med hestehalen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Kære NT,

Mit "score dress", køber du for 500 sek på Jula, Brugt motorolie selvfølgelig. Den anden kan man jo ikke se.

Men det er det lette, det svære er parfumen - den køber du ikke hvor som helst. Den skal bestilles, så hvis du skal bruge min fremgangsmåde, skal det planeres i hvert fald i 3 uger. Og hvordan har du det egentlig med hestehalen?

- tja parfumen det tager så de 3 uger - de er jeg så henvist 

Hestehale!?!?!?  - -  det er ikke noget problem min nabo har 3 heste + 2 pony så der er 5 haler at vælge imellem der nok en der passer som bare skal afklippes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 14 minutter siden:

- tja parfumen det tager så de 3 uger - de er jeg så henvist 

Hestehale!?!?!?  - -  det er ikke noget problem min nabo har 3 heste + 2 pony så der er 5 haler at vælge imellem der nok en der passer som bare skal afklippes.

Bare skriv, hvis du skal have lidt parfumetips. Motorolien tænker jeg du klarer selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Jernet skrev, for 15 timer siden:

Jeg har lige talt med Columbias finansminister. 

Jeg skulle hilse og takke for supporten, ;)

Ja det blev en dyr omgang :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

Og det har du ret i. At hvile i sig selv. De kan mærke det.

Jeg hviler skam i mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
2300Amar skrev, for 15 timer siden:

Glemte at tilføje, at jeg har mødt en del yngre kvinder de sidste par år, som er både 15-20 år yngre en mig, er selv 53 . De siger at de er mere tiltrukket af en mand som mig, med styr på sit liv, stille og rolig samt hviler i sig selv, frem for smarte pumpet fuck boy på tinder og andre steder .

Jamen det var da godt for dig, stor thumbs up herfra Jeg har også mødt kvinder der er mellem 45-50 og de har sagt at de godt kan lide unge fyre, som mig med et smil på læben, kæk og er veltrænet og har god energi i sengen og ikke gider sure ældre mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 18 timer siden:

Jeg er fuldstændig mig selv så bortset fra lidt mere lækkert lingeri når det er en gæst så er forberedelserne ens uanset om det er en date eller en gæst jeg skal møde :).

Jeg er forfængelig og går enormt meget op i min hygiejne, hårpleje, hudpleje, skønhedsbehandllinger og makeup.

Jeg er ikke dullet op med falske øjenvipper og læber, men har altid altid ALTID mascara, parfume og blush på i dagtimerne også på mit primære job (som noget nær den eneste af mine kvindelige kolleger).

Jeg går klassisk feminint klædt og kan lige så vel have kjole på, på en søndag som på en date night lørdag :D

Mine gæster møder mig i mit alm pæne hverdags tøj :)

Så forberedelserne falder ikke rigtig udenfor mine daglige rutiner - jeg er bare altid lækker og spiseklar B):lol::lol:

Tror at man spiser godt på Fyn ....he he   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...