Sheiken 4 Skrevet 6. Januar, 2023 Er hun stoppet eller flyttet? Skiftet mobil eller andet, hun er savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 6. Januar, 2023 Sheiken skrev, for 9 minutter siden: Er hun stoppet eller flyttet? Skiftet mobil eller andet, hun er savnet Jeg mener hun skulle besøge bekendte i Kenya? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 6. Januar, 2023 Hun er på familiebesøg i Kenya. Skulle holde jul dernede og være et par uger. Så hun er snart tilbage, glæder mig allerede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 13. Januar, 2023 Har besøgt Kesa i denne uge For dælen hvor var det godt, massage med alt, fingre bagi, sorte slik, øko blow, hvor hun tog klatten. Jeg var en glad mand da jeg forlod stedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 13. Januar, 2023 Kesa er altid et besøg værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 15. Januar, 2023 Otte skrev, den 13.1.2023 at 12:51: Har besøgt Kesa i denne uge For dælen hvor var det godt, massage med alt, fingre bagi, sorte slik, øko blow, hvor hun tog klatten. Jeg var en glad mand da jeg forlod stedet Der kan godt komme lidt bæ med ud når man trækker fingre ud af røv hullet, så det smartest med røv slik først, og så fingre i røv hullet bagefter. Hun tygger ofte på tyggegummi før/efter røvslikning har jeg lagt mærke til. Hun er en ret speciel kvinde hende kesa, jeg har besøgt hende en del gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 15. Januar, 2023 Hun stikker ikke fingre ind ved mig, det er sådan massage af åbningen, det er rigtig godt. Ved ikke om det hjælper, men jeg har altid udskyllet mig inden jeg besøger en GP Du har ret, Kesa er en oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 5. Marts, 2023 Ved I om Kesa tilbyder videooptagelse af aktiviteterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 5. Marts, 2023 Hvis du spørger hende tror jeg hun er åben for mange ting, naturligvis med tanke på hendes privatliv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheiken 4 Skrevet 21. December, 2023 Er lidt i panik, hvor er Kesa blevet af? - troede lige jeg skulle have en lækker juleoplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 21. December, 2023 Mener hun sagde at hun skulle på juleferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 157 Skrevet 22. December, 2023 Sheiken skrev, for 15 timer siden: troede lige jeg skulle have en lækker juleoplevelse! Hun er bortrejst fra sidste uge og julen over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 22. December, 2023 Hi Hi nåede lige en trehuls tur hos hende inden hun tog på ferie. Hun er vanedannende, har været der flere gange end jeg kan huske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheiken 4 Skrevet 23. December, 2023 Hvad tager hun for en 3-huls omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 23. December, 2023 Uden at nævne Pris så er tillægget ikke dyrt, ligesom normal prisen også er i den lave ende. Ydelserne er derimod i top synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 23. December, 2023 hun er også en smidig og opfindsom kvinde. Har haft et besøg hos hende der bla.indholdt lange lakstøvler, clitsucker og nippelclamps. Et andet besøg med dp (mig i 2eren dildo i etteren) som hun har i sit arsenal af legetøj til brug under legen, begge med cim/cof. Gælder mig allerede til genbesøg efter at have skrevet om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 98 Skrevet 4. April, 2024 Bosse1910 skrev, den 13.1.2023 at 13:19: Kesa er altid et besøg værd Tak sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 98 Skrevet 4. April, 2024 Thank you boys, tak for besøge, Jeg vil gør de bedste for jer alle Jeg vil bare gerne respekt for min privat leve så we are good to go 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg