Hop til indhold
Amagerdreng83

JenniferRomantica - Når kemien bare spiller!

Recommended Posts

Når @JenniferRomantica er i hovedstadsområdet, gør jeg altid en ihærdig indsats for at arrangere et besøg. Her til formiddag ved 13-tiden lykkedes det for tredje gang … denne gang i Værløse - og hvor er hun dog bare skøn! <3

Vidunderlig lang opvarmning, derefter blidt, behageligt, nærværende sex, skønne dejlige kys, som var vi kærester, og ikke mindst en kemi uden lige. Vi klikker helt enormt godt og selvom vi stort set ikke siger noget under hele ‘agten’ er det som om, vi begge ved hvad hinanden vil have. Det er simpelthen så dejligt og nærværende :wub:

Nu er jeg på vej på arbejde med ét stort smøret smil over hele krydderen. TAK, Jennifer, for endnu en skøn skøn SKØN time i dit vidunderlige selskab <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, for 3 minutter siden:
Når @JenniferRomantica er i hovedstadsområdet, gør jeg altid en ihærdig indsats for at arrangere et besøg. Her til formiddag ved 13-tiden lykkedes det for tredje gang … denne gang i Værløse - og hvor er hun dog bare skøn! <3

Vidunderlig lang opvarmning, derefter blidt, behageligt, nærværende sex, skønne dejlige kys, som var vi kærester, og ikke mindst en kemi uden lige. Vi klikker helt enormt godt og selvom vi stort set ikke siger noget under hele ‘agten’ er det som om, vi begge ved hvad hinanden vil have. Det er simpelthen så dejligt og nærværende :wub:

Nu er jeg på vej på arbejde med ét stort smøret smil over hele krydderen. TAK, Jennifer, for endnu en skøn skøn SKØN time i dit vidunderlige selskab <3

Tilllykke med den skønne oplevelse. Er ikke fri for at være lidt misundelig. Jeg skulle have været der senere i dag, men ligger totalt brak med influenza og måtte melde afbud for flere dage siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden:

Tilllykke med den skønne oplevelse. Er ikke fri for at være lidt misundelig. Jeg skulle have været der senere i dag, men ligger totalt brak med influenza og måtte melde afbud for flere dage siden. 

Årh for faen, det er jeg ked af at høre :unsure: Håber at du snart kommer ovenpå igen!

Har du besøgt hende før? Det var mit tredje, og på ingen måde det sidste <3 Hun er bare helt vidunderlig.

Rigtig god bedring, min ven <3

Redigeret af Amagerdreng83
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, for 32 minutter siden:

Årh for faen, det er jeg ked af at høre :unsure: Håber at du snart kommer ovenpå igen!

Har du besøgt hende før? Det var mit tredje, og på ingen måde det sidste <3 Hun er bare helt vidunderlig.

Rigtig god bedring, min ven <3

Tak for din gode hilsen, ven  :)

Nej, i dag skulle have været mit første besøg hos Jennifer, og jeg glædede mig helt vildt. Vi har skrevet sammen i et godt stykke tid og efter møje og besvær fandt vi endelig stedet og tiden. Jeg, der ikke har haft influenza i 20 år, får den herrenhjælpemig så for 3-4 dage siden. 

Jeg er blevet meget inspireret af din anmeldelse og vil forsøge at booke Jennifer igen gang, hun er i Værløse.  Tror hun er god at kende for at lidt mere end midaldrende herre. Men denne gang bliver det med en eller to dages varsel. Vil ikke udfordre skæbnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Kunne være fristende! Er dog bestemt ikke til lysthuse og foretrækker privat/diskret, men har svært ved at se om det er det ene eller andet i annoncen. Så kan d’herrer afklare det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 2 timer siden:

Kunne være fristende! Er dog bestemt ikke til lysthuse og foretrækker privat/diskret, men har svært ved at se om det er det ene eller andet i annoncen. Så kan d’herrer afklare det?

Mit besøg i dag hos Jennifer var i en privat og diskret lejlighed i Værløse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Du skide skøn altså:wub:.. Tak for de super pæne ord.. Det gør mig glad inden i at du også nød vores stund sammen<3.. 

Jeg nød det i allerhøjeste grad :wub: Og jeg glæder mig allerede til næste gang <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6.1.2023 at 14:41:

Du skide skøn altså:wub:.. Tak for de super pæne ord.. Det gør mig glad inden i at du også nød vores stund sammen<3.. 

Har sendt dig mail :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Jennifer, og jeg er helt på linje med @Amagerdreng83's beskrivelse!!

Jeg har efterhånden lidt problemer med potensen - alder og andet - og så er jeg generelt meget til kæle / kramme.

Så vi hjælpes ad med at finde en god rytme, lige nu især med mig som den aktive.
Uden sex og uden orgasme, efter mit ønske, lige nu ... 
Synes ikke hverken hun eller jeg skal bøvle for meget når 'mekanikken driller' - men i stedet tage den med ro og finde på noget andet ... 
Jeg fik lov til at nyde hele hendes krop og hendes person med mund og hænder.
Og lige hér har Jennifer en fantastisk evne til at være på een gang totalt stille og afslappet, og samtidig dirrende intenst til stede ... 
Og så fik jeg kys der kunne smelte isbjerge ... 

Jeg havde bestilt en halv time, men det er vildt så meget man IKKE når at kysse på en halv time ... så næste gang bliver det tre kvarter ... 

For mig var det seneste besøg en fantastisk oplevelse ... 
Det var de øvrige besøg også, men jeg synes det virker som om vi 'tuner os mere ind på hinanden' - også selv om det faktisk er ret længe siden mit forrige besøg ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
sneræven skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har lige besøgt Jennifer, og jeg er helt på linje med @Amagerdreng83's beskrivelse!!

Jeg har efterhånden lidt problemer med potensen - alder og andet - og så er jeg generelt meget til kæle / kramme.

Så vi hjælpes ad med at finde en god rytme, lige nu især med mig som den aktive.
Synes ikke hverken hun eller jeg skal bøvle for meget når 'mekanikken driller' - men i stedet tage den med ro og finde på noget andet ... 
Og lige hér har Jennifer en fantastisk evne til at være på een gang totalt stille og afslappet, og samtidig dirrende intenst til stede ... 

Jeg havde bestilt en halv time, men det er vildt så meget man IKKE når at kysse på en halv time ... så næste gang bliver det tre kvarter ... 

Det var de øvrige besøg også, men jeg synes det virker som om vi 'tuner os mere ind på hinanden' - også selv om det faktisk er ret længe siden mit forrige besøg ... 

Du burde have lavet en ny tråd, da denne tråd er for København/sjælland . Kan se hun er i Nyborg pt, til dem som ville besøge hende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 27 minutter siden:

Du burde have lavet en ny tråd, da denne tråd er for København/sjælland . Kan se hun er i Nyborg pt, til dem som ville besøge hende .

Nåh ... undskyld.
Nej, det er en 'klassiker' med annonceoverskrifter.
Med "i dag" mener Jennifer d. 10-2, dén dag hun har opdateret annoncen.
Så hun var i Nyborg i fredags - det var dér jeg besøgte hende.
Hun er slet ikke på vagt i dag.
Men hun er i Støvring på torsdag d. 16-2.

Der er flere der laver den fejl når de opdaterer annoncer - de glemmer at slette ordene "i dag", og så 'hænger' de også når annoncen ikke længere er aktuel .. 
Så man skal altid kigge i selve annonceteksten for at finde vagt-datoerne.

Jeg tror hun kommer til Københavnsområdet igen i Marts .. og til den tid kan I se datoen i de nye opslag.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

@JenniferRomantica er meget i det jyske, men gæster KBH af og til, så jeg mener absolut at dit opslag her er berettiget :-)

Men hvor er jeg glad for at høre, at du havde en dejlig oplevelse. Det har jeg hver gang, jeg ser hende - senest for en lille uge siden i Valby. Den kvinde gør sgu noget ved mig; får det til at kilde alle de rigtige steder, ha ha :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...