Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/335768

Jeg besøgte Paula i juleferien og må sige wow. Hun er sød og dejlig! 

Hun snakker perfekt dansk og har alle de dejlige former. ( Der er noget at tage fat i) 

Jeg fik en halv time fordi vidste at det var hvad jeg kunne holde til. 

Kun anbefalelse herfra! 

Redigeret af Johnny2022

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant. Så må vi se hvornår hun annoncerer igen. 

Syntes Annoncelight er lidt specielt. Ofte ligger pigerne annoncer op eller gør dem aktive på selve dagen eller lige aftenen før, så man skal ofte tage en hurtig beslutning, for ellers må man vente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Interessant. Så må vi se hvornår hun annoncerer igen. 

Syntes Annoncelight er lidt specielt. Ofte ligger pigerne annoncer op eller gør dem aktive på selve dagen eller lige aftenen før, så man skal ofte tage en hurtig beslutning, for ellers må man vente.

Nu kan jeg kun svare for mig selv - men jeg nyder friheden i at arbejde når jeg har lyst. Derfor er det hos mig ofte sådan at min annonce bliver aktiveret et sted mellem 6-10 om formiddagen også tager jeg den af, når jeg ikke har lyst til mere :) 

i starten havde jeg min annonce aktiv hele tiden  - men fandt ud af mange mænd godt kunne lide at når den var aktiv, så var det til at få en tid. Nogle venter på at de kan komme i kontakt med mig, fordi de ved at min annonce er aktiv så er jeg nok bare optaget af en gæst og ganske rigtig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnny2022 skrev, den 7.1.2023 at 06:10:

https://annoncelight.dk/showad/335768

Jeg besøgte Paula i juleferien og må sige wow. Hun er sød og dejlig! 

Hun snakker perfekt dansk og har alle de dejlige former. ( Der er noget at tage fat i) 

Jeg fik en halv time fordi vidste at det var hvad jeg kunne holde til. 

Kun anbefalelse herfra! 

Hmm...gad vide om det er den samme Paula, som også huserede i Clinica Brasil, og efterfølgende alene. Hun tilbød lækker massage med hot afslutning, før det velkendte hus i Rødovre begyndte på det samme. Hun var rigtig sød, talte fint dansk, og havde fabelagtig service.

Hun havde nogle rigtig flotte - ret genkendelige - tusser...men de kan jo fjernes på billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...